20 Ağustos 2014 Çarşamba

Dalan d'Olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem

Dalan d'Olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem

Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere market alışverişim sırasında karşılaştığım bir üründen bahsedeceğim. Aslında bu tip bir ürüne pek ihtiyacım yoktu hali hazırda el ve vücut nemlendiricim bulunuyordu ancak kremin kokusuna bakmamla tamam ben bunu alırım demem bir oldu . Ah keşke bir üstünde yazılanları da okusaymışım almadan  :) Genelde market zincirlerinde satılan ürünlerin sevmediğim yanı içlerinde bolca paraben bulunması ve bu ürünün üstünde yazan koca PARABEN FREE yazısı da almam da etkili olan bir başka etken olsa gerek. Her neyse bilinç altımı yorumlamaya son vererek ürüne geçsem daha iyi olacak :)



Öncelikle şunu söylemeliyim ki benim cildim kesinlikle kuru ya da normal bir cilt değil  o nedenle bu kremin bende pekte güzel sonuçlar vermemesi gayet doğal. Kremi sürdüğümde ellerim neme doydu mu evet doydu ancak bana nemlendirmesi çok fazla geldi. Hatta şöyle diyebilirim kremi sürdükten sonra ellerimi yapış yapış hissettim. Koku olarak  - alırken de beynimi kapatıp burnumla bu ürünü almamı sağlayan kokusu olduğundan - beni sürdükten sonra da hayal kırıklığına uğratmadı ellerim mis gibi zeytinyağı koktu. Bu kremi daha çok evden dışarı çıkmamın gerekmediği günler tercih ediyorum duştan sonra ellerime uyguluyorum ve yağlılık hissi geçtikten sonra ellerimin yumuşacık olduğunu görüyorum.

Son olarak tekrardan bu ürünün kuru ve normal ciltler için olduğunu ve benim yağlı bir cilde sahip olmam dolayısıyla kremin bende pekte iyi sonuçlar vermemesinin doğal olduğunu hatırlatarak hepinize iyi günler diliyorum bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder