18 Ağustos 2014 Pazartesi

EAU Thermale Avene Yüz Temizleme Jeli

Merhaba arkadaşlar ! bugün belki de cilt bakım ürünleri arasında alırken en dikkatli davrandığım ürün olan yüz temizleme jelinden bahsedeceğim. Neden bu kadar dikkatli davrandığımı sorarsanız piyasa da bulunun temizleme jellerinin cildimin hassasiyetine iyi gelmemesi ve genelde yanak bölgemde kızarıklıklara neden olmasıydı. Yine bir gün oturmuş bilgisayar başında bu temizleme jeli konusunda ne yapacağımı düşünürken bir blog da bu ürünle ilgili oldukça olumlu bir yazı okudum ve hemen araştırmaya koyuldum. Genel olarak blog ların çoğunda beğenilen bir ürün olduğunu görünce de almaya karar verdim ki şu an iyi ki de böyle bir karar vermişim diyorum.



Bu ürünü kullanmadan önce her gece uyumadan  yüzüme Vichy'nin termal suyunu sürerdim ve hassas cildimin güzel bir şekilde yatıştığını görürdüm bu nedenle termal suya karşı hali hazırda bulunun bir ilgim vardı ve bu ürünün içinde de bolca termal su bulunduğunu görünce açıkçası sevinçten havaya uçtum. Sonuç olarak içinde termal su bulunan bir ürün ne kadar ağır olabilirdi ki? :) Ayrıca içinde sabun ya da paraben gibi kimyasallar bulunmaması da benim için çok önemliydi.


Cildimi beklediğim gibi oldukça rahatlattı ve gerginlik hissi bırakmadı içinde bulunan yoğun miktarda termal su sağ olsun. Ayrıca hassas cildim de en ufak bir kızarıklığa ya da sivilcelenmeye neden olmadı ki çoğu yüz temizleme jelin de karşılaştığım temel sorun bu olmuştur. Temizleme açısından benim için kusursuz sonuç verdi normalde yüz temizleme jelinden sonra cildimde arta kalan kirlerden arınmak için bir de tonik kullanırdım ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri artık temizleyici toniğe ihtiyaç dahi duymuyorum. Ürün yağlı ve akneli ciltlerin kullanımına uygun olup minimum alerji riskiyle üretilmiş. Koku hassasiyeti olanların sorun yaşamadan kullanabileceği bir ürün çok hafif , ferah bir kokusu var. Bu arada yazımın sonuna gelirken çevirmeli kapak sistemine bayıldığımı da belirtmeden geçemeyeceğim bu sayede seyahatlerde yanınıza aldığınızda acaba kapağı açılır mı gibi sorunlarınız olmuyor. Eğer ürünle ilgili ya da aklınıza takılan sormak istediğiniz herhangi bir soru varsa yorum gönder bölümünden yazabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :)

2 yorum:

  1. bu ürünü bende kullanıyorum benim cilt kuru ve hassas bazen normal cildim var :) bana hediye gelmişti makyaj temizlemek için kullanabilirsin demişlerdi
    onun için kullanıyorum hafif gerginlik hissetsemde normal olarak başka sorunla karşılaşmadım güzel temizliyor kapak sistemine bende bayıldım ayrıca bereketli bir ürün mayısdan beri kullanıyorum daha yarısında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevdiğim bir temizleme jeli tek sevmediğim yönü aşırı bereketli olması. Normalde bereketli ürünleri sevsem de cidden 7 aydır falan aynı ürünü sabah-akşam kullanmaktan usandım :)

      Sil