18 Ağustos 2014 Pazartesi

La Roche - Posay Hydreane Legere / Nemlendirici ile Yüzümde ki Hassasiyetten Nasıl Kurtuldum?

Merhaba! daha yatakta bir sağa bir sola kıvranıp kalkmak için gereken enerjiyi toplarken bile bugünün harika bir gün olacağını biliyordum çünkü yüzüm de özellikle burun çevremde bir süredir var olan hassasiyeti hissetmiyordum ve kalkıp aynaya baktığımda da göremeyince bastığım sevinç çığlığıyla herhalde sabah sabah herkesi uyandırmışımdır :) Büyük bir ihtimalle diyeceksiniz ki: ''Yahu bir kızarıklıktan kurtulmak insanı bu kadar mı mutlu eder'' evet ne yazık ki benim gibi ultra hassas bir cildiniz varsa kızarıklıklara karşı kazandığınız zaferler gözünüzde daha bir değerli oluyor. Eee hazır bu hassasiyete son vermişken bir blog yazısı yazmamakta olmazdı değil mi? :) Peki gelelim şimdi ben bunu nasıl başardım gerçi konu başlığından hepinizin de bildiğini varsaysam da La Roche - Posay'in Hydreane Legere hassas ciltler için üretilmiş nemlendiricisi ile .


La Roche - Posay Hydreane Legere




Öncelikle kremin bize vaat ettiklerine bakalım.

Yeni nesil su taşıyıcılardan olan hidrolipidler, cilt hücreleriyle mükemmel uyumları sayesinde epidermise kolayca nüfuz ederler. Hidrolipidler Hydreane'ın cildi termal suyla buluşturmasını ve cildi nemlendirerek, cildin yatışmasını sağlarlar. Selenyum açısından zengin olan Termal Su, epidermise sürekli nüfuz ederek cildin hassasiyetinde günden güne azalma ve ciltte uzun süreli bir konfor sağlar. Ferahlatıcı ve hızla emilen dokusu ile ciltte yatışma, yumuşaklık ve esneklik sağlar. Siyah noktaya sebep olmaz. Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. Parabensizdir.


Peki benim bu nemlendirici ile ilgili yorumum nedir?

Tek kelimeyle Harika! tabi sadece harika yazıp bırakmayacağım :) Öncelikle kremi alma amacım daha önceki nemlendirici kremin yüzümde hassasiyete neden olması ve bunun sonucunda da bazı bölgelerde kızarıklığa yol açmasıydı. Bu kremi düzenli 1 hafta kullandıktan sonra yüzümde bulunun bütün kızarıklıklara elveda dedim. O kadar hafif bir yapısı var ki cildinize hiç zorlanmadan yediriyorsunuz. Daha önce ki yazılarımı okuyanlarınız da varsa zaten termal sulara olan takıntımı biliyordur ve bu üründe de termal suya yer verilmiş ki benim gibi hassas cildi olan insanlar için bu resmen kurtarıcımız geliyor demek :) Ayrıca bayanlar makyaj bazı olarak da kullanabilirler kutuda harika bir makyaj bazı olduğundan bahsedilmiş tabi bu konuda herhangi bir yorum yapamayacağım makyaj yapmadığım için :) Bende herhangi bir sivilcelenme ya da siyah noktaya sebebiyet vermedi. Normalde paketin üzerinde normal ve karma ciltler için dese de benim gibi yağlı cildi olan kişiler de bu kremi gönül rahatlığıyla kullanabilirler dediğim gibi çok hafif  bir krem. Ayrıca kuru ciltler için de La Roche- Posay Hydreane Riche yine aynı serinin bir başka ürünüdür. Yazımın sonuna gelirken bu harika nemlendiricinin yüzümde bıraktığı harika rahatlık ve yumuşaklık hissiyle herkese iyi günler diliyorum bir daha ki yazım da görüşmek üzere ...

Edit : Bir zamanlar favorim olan bu ürünün etkisinin ne yazık ki geçici olduğunu belirteyim. Ürünün etkisi zamanla azalıyor ve bir süre sonra yatıştırma etkisini hissedemiyorsunuz bile. En azından benim cildimde ki etkisi bu şekilde oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder