25 Ağustos 2014 Pazartesi

LilaKutu Alışverişim Ve Deneyimlerim


Skin79 White Reviving Skin Rediance Mask Sheet

Son alışveriş deneyimlerimi okumak için TIK TIK

Merhaba arkadaşlar! Bugün LilaKutu'dan sipariş ettiğim ürünlerime kavuştum.
Kutunun içindeki hiçbir ürünü test etmemiş olsam da en azından neler vaat ettiklerini yazabilirim.
Belirli bir süre kullandıktan sonra da deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım .Mmm sabırsızlanıyorum bunun için :)



 Cyrene Advanced Acne and Oil Control Yüz Bakım Toniği



 Cyrene Advanced Acne and Oil Control Yüz Bakım Toniği

Cyrene Advanced Acne and Oil Control Yüz Bakım Toniği cildinizin pH ını dengeleyerek cildi besler, yeniler ve bakım yapar. İçeriğindeki papatya ekstraktının yatıştırıcı özelliği sayesinde cildi rahatlatır, pürüzsüz, ışıldayan ve yumuşacık bir cilde kavuşmanıza yardımcı olur. E vitamini ve Yeşil çay ekstraktı antioksidan etkileri sayesinde cildi serbest radikallerden korur. Bir beta hidroksi asit olan Salisilik asit cilt yüzeyindeki ölü derinin atılmasını sağlayarak akne gelişmesini önlemede yardımcı olur. Düzenli kullanım ile cildin parlamasını önleyerek gözenek sıkılaştırıcı ve sebum dengeleyici etki gösterir. Paraben, Boyar Madde ve Esans içermez. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. ( İddialı bir ürün bakalım etkileri de bu kadar iddialı olabilecek mi)



 Skin79 White Reviving Skin Rediance Mask Sheet

Saf pamuktan beyazlatıcı maske cildi içten parlatan Flora-WH içerir ve cilde nem kazandırırken, beslenmiş ve ışıltılı bir cilt sağlar. Cildi aydınlatır ve beyazlatır. Yüksek oranda beyazlatıcı içerir. Kuru, ton farklılıkları olan, lekeli, nemsiz stres altındaki ciltlere önerilir. ( Bu üründen daha iyi sonuç alabilmek için sağ yanağımda çıkan sivilcenin geçmesini bekleyeceğim. Bundan daha kötü bir zamanda sivilce çıkamazdı herhalde maskeyi denemek için yanıp tutuşuyorum resmen )



 Peki LilaKutu'dan yaptığım alışverişlerden memnun kaldım mı?

- Şu ana kadar Lilakutu'dan yaptığım birkaç alışverişe dayanarak bu yorumları yapacağım.

- İlk olarak site tasarımını ve ürün açıklamalarını oldukça beğendim. İnsanı boğan, karman çorman bir alışveriş sitesiyle karşılaşmıyorsunuz.

- Siparişiniz kargoya verildiğinde ve sonrasında bazı otomatik mesajlar alıyorsunuz bilgilendirme amaçlı ki bence bunu alışveriş hizmeti sağlayan tüm siteler yapmalı. Bu sayede müşteri kendini siparişin geleceği tarihe göre ayarlayabiliyor.

- Elime geçen ürünler oldukça dikkatli bir şekilde paketlenmişti. Paketleme konusunda da gerçekten başarılı buldum LilaKutu'yu

- Ayrıca siparişiniz içinden minik tester boy ürünler çıkıyor ki bu da müşterinin yeni markalarla tanışmasını sağlayan güzel bir düşünce.

- LilaKutu'nun hızına gelecek olursam bu konuda ne yazık ki net bir şey söyleyemiyorum. Çok hızlı bir şekilde ürünümün hazırlanıp kargoya verildiğini de gördüm, 4 günde bir siparişin bırakın kargoya vermeyi hazırlanamadığını da gördüm. Bu nedenle hızlılar ya da hızlı değiller gibi net bir şey söyleyemiyorum, şansınıza bağlı biraz.

- Bir daha sipariş verir miyim? Evet, Türkiye de başka hiçbir yerde bulunmayan markaları bizlere sunduğundan dolayı ve müşterisine belli bir düzeyde güven verdiği için daha sonra yapacağım alışverişlerimde de gerekli gördükçe LilaKutu adresini kullanabilirim.

4 yorum:

  1. Cyrene'in %2 aha içeren toniği benim de çok dikkatimi çekti. Fakat son zamanlarda clarisonic kullanmaya başladığımdan cildi soymak iyi bir fikir mi emin olamıyorum. Yorumlarını merakla bekliycem, umarım tüm aldıklarından memnun kalırsın :)

    Bu arada blogunu takip etmek isterdim, ilk defa bir erkeğin bu kadar güzel ürün yorumladığını görüyorum :) fakat izle eklentisi yok sanırım. Telefondan girdiğim için görmemiş de olabilirim. Eğer bu seçeneği eklersen lütfen bana haber ver.

    Tebrik ederim blogunu, umarım uzun soluklu bir macera olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesine cıvıl cıvıl bir güne uyandıktan sonra bu denli harika ve zarif bir yorumla karşılaşmak galiba günün geri kalanını - şu anda da yüzümü kaplamakta olan - koca bir gülümsemeyle geçirmemin nedeni olacaksınız :) İnsanın blog unda ilk kez yorum görmesi ne kadar harika bir duyguymuş gerçi sizde blog yazarı olarak büyük ihtimalle neler hissettiğimi aşağı yukarı tahmin edebiliyorsunuzdur. Heyecan verici!

      Cyrene'in %2 AHA içeren toniğini 3 gündür sabah ve akşam yine Cyrene'in sebum ve yağ dengeleyici toniğinden sonra kullanıyorum. Her iki ürünü de aynı anda kullanmaya başladığımdan şu an yüzümde gelişen olumlu etkilerin hangisinin başarısı olduğunu seçemiyorum :) Fakat 2-3 haftalık bir kullanımdan sonra ürünlerin etkilerinden daha emin olarak yorum yapabileceğimden eminim.

      Aynen izle eklentisini koymadığımı fark ettim hemen ekliyorum.

      Çok teşekkürler, bu kadar iyi dilekler ve enerjiyle dolu bir mesaj gördükten sonra maceramın uzun soluklu olması için elimden geleni yapacağım :)

      Sil
  2. Merhaba
    Cyrene %2lik eksfolyanı kullanalı peye olmuş.Memnun kaldınız mı?Lekeleri yok etmede başarılı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Cyrene ürününü bir süre kullandım ancak herhangi bir etkisini göremeyince bırakmıştım. Ancak etki açısından hangi tür lekeleri yok etmesini beklediğinize göre değişebilir. Ben ara ara çıkan sivilcelerden sonra kalan lekelerin daha hızlı geçmesi için almıştım ancak işe yaramadı. Ayrıca bu üründen gerçek anlamda memnun kalan insanları da duyduğumu belirteyim. Ürünü satın almadan önce numunesini temin ederek denemeniz en iyisi olacaktır. :)

      Sil