21 Ağustos 2014 Perşembe

Sebamed Lip Defense / Dudak Koruyucu SPF 30

 Merhaba! arkadaşlar nasılsınız? Umarım herkes harika bir gün geçiriyordur. Bugün sizlere Sebamed'in bir süredir kullandığım dudak koruyucusundan bahsedeceğim hali hazırda başlıktan da anladığınız üzere :)

Sebamed Dudak Koruyucu SPF 30

 Öncelikle bu ürüne çok mu ihtiyacım vardı , dudaklarım çok kuru ve çatlama sorunum var mıydı ? Hayır, ama dönem dönem dudaklarımın kuruduğu veya çatladığı oluyordu ve bu dudak koruyucusunun güneş koruması da içermesi şu içinde bulunduğumuz yaz sıcaklarında kendisini pek bir çekici hale getirdi. Tabi ürünün renksiz olması da biz erkekler için ayrı bir önem taşıyor ayrıca dudakta parlama gibi bir etki de yapmıyor.



  Benim dudaklarıma nemlendirme anlamında yaz ayları için yeterli oldu, hatta arttığını bile söyleyebilirim. Sürdükten sonra bir 10 dk kadar dudaklarımda yağlı bir his bırakıyor ki bu yanını hiç sevmiyorum. Tat olarak bana tatsız bir ürün gibi geldi ancak bazı blogger lar tadından rahatsız olmuş. Bilmiyorum göreceli bir şey açıkçası tadı 1-2 gün kullandıktan sonra bende herhangi bir rahatsızlığa sebebiyet vermedi . Nemlendirme etkisi tüm gün sürmese de bana 5-6 saat yetiyor.

Ürünü bir daha alır mıyım? Kesinlikle, hayır. Hurraw! gibi muhteşem bir lip balm markası bulmuşken bir daha elimin gideceği bir ürün değil.

 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın! ( Yazarken bir sonraki yaşamda diye nasıl bir ruh haliyle yazdım çok merak ediyorum Lana Del Rey bana neler yapıyorsun :)

1 yorum:

  1. Merhaba Ozan Bey :)
    Türkiye'nin yeni online alışveriş merkezi buypasa.com çok yakında açılıyor. Sebamed ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil