18 Ağustos 2014 Pazartesi

Vichy Güneş Kremi SPF +50 ile Yaz Tatiline Merhaba!

Vichy Güneş Kremi SPF +50


 Bu güneş kremiyle tanışmam eczaneye cilt temizleme sütü almak için gittiğim zaman olmuştu ve hali hazırda elimdeki de bitmişken haydi bir şans vereyim demiştim bu  güneş kremine iyiki de vermişim çünkü bir özelliğine bayıldım. Öncelikle kremimiz  güneşten yüksek bir koruma vaat ediyor ve hemen belirtelim ki bu koruma hem UVB hem de UVA ışınları için yani tam bir koruma! İçeriğinde paraben yok ki bu bence çok önemli bir konu.  Peki şimdi soracaksınız bu güneş kremini sana bu kadar sevdiren ne oldu diğerlerinden farkı nedir? Öncelikle en enn ve ennn çok sevdiğim özelliği yağlı cilde sahip olan arkadaşlar bilirler yüzümüzde pekte hoşlanmadığımız parlamalar oluşur bu kremle parlama problemi yaşamadım ki çoğu krem özellikle burnumda parlamalara yol açar ancak bu kremi sürdükten sonra burnumda mat bir görüntüyle karşılaştım.


Güneşten koruma konusunda ürün bir harika güneşin etkisini yüzümde hissettirmiyor bile bana. Ancak dikkat edin güneşin en tepede olduğu zamanlar dışarıda çok fazla bulunmamaya çalışın her ne kadar yüzünüzde güneş kremi olsa da. Ürünün bir diğer güzel yanı su gibi oldukça akışkan ve çabuk emilen bir kıvamda.(Aslında güneş kremi yerine güneş sıvısı diye anlatmam daha doğru olurdu ama alışkanlık işte) Yüzünüzde çok az bir şey beyazlık kalıyor ancak bu beni rahatsız etmedi beyaz tene olan düşkünlüğümden olsa gerek.(Beyaz yağlı bir kalıntı şeklinde değil bahsettiğim beyazlık benim beyaza yakın buğday tenimde oldukça doğal durdu) Benim cildim karmadan yağlıya doğru ve hassas yapıda ve bu krem sanki benim için yapılmış gibi hassas yüzümde en ufak bir sivilce ya da herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Eğer sizin cildiniz de benim ki gibi karmadan yağlıya doğruysa bu kreme bir şans verebilirsiniz.

Bu kremi eczaneden 50TL ücret karşılığı almıştım ayrıca yine Vichy nemlendirici krem ve termal su verilmişti yanında test amaçlı :)


Edit: Kullandığım uzun süre boyunca birkaç eksi yönünü gördüm bu kremin onları da sizlerle paylaşmam gerektiğini düşündüm.

* Krem başka hiçbir ilde değil ama Adana'da  sokakta yürürken resmen yüzümden aktı. Bunun nedeni havanın hem çok sıcak hem de nemli olmasından kaynaklanıyor olmalı. Hadi ben yine peçete falan yüzüme sürüp geçiştirdim ama yüzüne makyaj yapan bir bayanın başına böyle bir şey gelse herhalde sonuçları korkunç olurdu. Düşünsenize yolda yürürken makyajınız güneş kreminizle akıyor.

*Kirli sakal bıraktığım dönemlerde bu kremi kullanırken oldukça zorluk çektim. Krem sakal bıraktığım yerlerde hani böyle silgiyle bir şey silersiniz de geriye böyle top top bir şeyler kalır onun gibi şeyler bıraktı ki onları kremi sürdükten sonra toplamak tam bir işkence!

2 yorum:

  1. bu setten bende aldım güneş kremi bir harika ben çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda bende bu üründen memnundum ancak sonradan yazıda da belirttiğim nedenlerden dolayı oldukça soğudum. Özellikle kremi sürerken oluşan o minik topaklar yok mu ... Kremi 2 dk da sürüyor isem ardından oluşan topakları yüzümden toplamak için 5-6 dk uğraşıyordum.

      Sil