21 Ağustos 2014 Perşembe

Vichy Termal Su İle Ferah Bir Cilde Merhaba!

Merhaba arkadaşlar! bugün sizlere kullandığım ilk termal sudan bahsedeceğim :) Bu termal suyla eczaneye güneş kremi almak için gittiğimde tanışmıştık ve güneş kreminin yanında numune olarak veriliyordu. Doğrusu ilk zamanlar ya ben bunu cilt bakımında ne olarak ve nasıl kullanacağım ki diyerek çok önem vermemiştim. Bir yandan da temizleme jeli - tonik - nemlendirici klasik üçlüsünün dışına çıkmaya korkuyordum bildiğiniz gibi oldukça hassas bir cilde sahibim ve yeni şeyler denemeden önce biraz tedirgin oluyorum. Ancak! bu termal suyla ilgili tüm korku ve endişelerim tek kullanımda uçup gitti neden diyecek olursanız hassas cildimi o kadar rahatlattı ki sürdükten sonra cildiniz sanki işte bunu bekliyordum deyip derin bir nefes alıyor :)

Vichy Termal Su




Öncelikle Vichy Termal Su hakkında biraz bilgi edinelim

Doğadan gelen maddelerle formüle edilmiştir, kimya ile taklit edilemez. Auvergne'in yanardağlarının derinliklerinden gelen saf ve yararlı Vichy Termal Spa Suyu yüzeye çıkmadan nadir minerallerle beslenir. Demir, potasyum, kalsiyum, mangan ve silikon dahil 15 yararlı mineralce zengin bu termal su, yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici özellikleriyle bilinmektedir. Tüm ciltler üzerindeki etkisi dermatolojik kontrol altında 600 kişi üzerinde 34 test ile kanıtlanmıştır.


Peki bize vaat ettikleri nedir?

*  %20 daha az kızarıklık.
*  %52 daha az yanma hissi.
*  7 gün içinde cilt kuruluğu %83 azalır.

Benim kullandığım süre içindeki gözlemlerim neler oldu?

* Hassas cildimi yatıştırdı
* Cilt bakımı yaptıktan sonra yüzümde oluşan ve geçmesi bir 10-15 dk'yı bulan kızarıklığın yüzümü çok daha çabuk terk etmesini sağladı.
* Cildime çok hafif bir nem verdi (Yağlı bir cilde sahip olduğum için bu hafif nemlendirme olayı benim için çok güzel ancak kuru ciltler bu nemlendirme etkisinden tatmin olmayabilirler.)
* Cildimde hiçbir şekilde hassasiyete ya da alerjik bir reaksiyona sebebiyet vermedi zaten cildin pH'ına uygun bir ürün ayrıca içinde alkol , sabun ve renklendirici bulunmamakta. Yani gönül rahatlığıyla kullanılabilecek bir ürün.

Vichy Termal Su

Termal suyu nasıl ve ne amaçla kullanabilirim?

1) Cildi temizlemek için ( Bundan pek emin değilim açıkçası tek başına temizlemekte yeterli olacağını düşünmüyorum )

2) Makyajı çıkarır ( Hmm makyaj yapma gibi bir eylemim olmadığından bunun hakkında kesin bir yorum yapamayacağım belki makyajınızı normalde temizlediğiniz jel, makyaj temizleme mendili ya da her ne kullanıyorsanız ondan sonra arta kalanlar için son bir rötuş gibi kullanılabilir.)

3) Cildi rahatlatmak için zaten yukarıda da bahsettim ne kadar harika rahatlattığından.

4) Ben traştan sonra yorgun düşen cildime uyguluyorum ve traştan sonra oluşan tek tük kızarıklıkları da yatıştırarak harika bir iş çıkarıyor. Ayrıca hassas bölgelerinize ağda ya da cımbız uyguladıktan sonra da bunu kullanarak sızı ve tahriş hissini minimuma indirebilirsiniz. 

5) Gün içinde sadece ferahlamak için çantanızdan çıkarıp kullanabilirsiniz.

6) Ayrıca hani bazen sivrisinek ısırır da o ısırdığı bölgede inanılmaz bir kaşıntı hissi oluşur ya işte o hisse de iyi geldiğini keşfettim . Bunu deneyimlediğim de gözlerim şeker sandığı bulmuş bir çocuk gibi parıldıyordu. :) Yani cildiniz de kaşıntı hissi oluşan bölgelere de bu termal suyu kullanarak rahatlatabilirsiniz. Küçükken bir hastalığa yakalanmıştım su çiçeğiydi galiba 1-2 gün boyu kendimi kaşımamak için o kadar fazla çaba sarf etmiştim ki ah keşke bizimkiler bu termal sudan kullansalarmış o zamanlar ne kadar rahat edermişim :)


Ben bu ürünü nasıl kullanıyorum?

* Ben ürünü her akşam cilt bakım rutinimi tamamladıktan sonra cildimi rahatlatması ve yatıştırması için kullanıyorum ama yukarıda da bir kaç maddeyle saydığım gibi kullanım alanı oldukça geniş hayal gücünüzü sınırlandırmayın :)

Bu aralar Avene'in termal suyunu kullanmaktayım. Avene'i de denedikten sonra size bu iki markanın termal sularını karşılaştıracağım bir yazı hazırlayacağım.

Umarım termal suyla ilgili yazdığım bu uzun soluklu konudan memnun kalmışsınızdır. Hepinize iyi günler diliyorum bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder