9 Eylül 2014 Salı

Avene Termal Su İle Ferahlama Zamanı

Avene Termal Su



Merhaba, arkadaşlar! bugün sizlere özellikle yaz aylarında kullanmaktan vazgeçemediğim bir üründen bahsedeceğim. Termal suyu ne kadar sevdiğimi daha önceki yazılarımda da söylediğim için bu sefer sadece ürünle ilgili konuşup daha önce kullandığım Vichy Termal Su ile Avene Termal Suyunun kıyaslamasını yapacağım.

Daha önce termal suyla ilgili yazdığım ayrıntılı yazımı okumak ve termal suyla ilgili genel bilgiler almak isterseniz Buraya Tıklayabilirsiniz.



Avene Termal Su bu çekilmez sıcakların yaşandığı yaz aylarında tam anlamıyla benim kurtarıcım oldu. Güneş kremleri ya da sıvıları sizi belli bir yere kadar idare etse de bazen güneş kaybolduktan sonra bile o bunaltıcı sıcağı cildinizde hissedebiliyorsunuz işte tam burada Avene Termal Su araya giriyor ve cildimizdeki o gerginliği ve yanma hissini alıp götürüyor. Bazense nemlendirici sürmeye üşendiğim ya da yeterli zamanımın olmadığı durumlarda yüzüme termal su sıkıp evden gönül rahatlığıyla çıkabiliyorum. Yağlı ciltler için nemlendirmesi yaz ayları için yeterli gelecek düzeyde. Ancak kuru ciltler termal suyun yanında birde nemlendirici kullanmayı unutmamalılar yoksa tek başına termal suyla kuru bir cildin uzun süre nemini koruyabilmesi pek mümkün değil.



Vichy vs Avene Termal Su:

* Avene Termal Suyunun verdiği ferahlık ve rahatlatıcı his daha iyi
*Vichy Termal Su fiyat olarak Avene'den daha uygun (En azından benim aldığım eczanede böyle durum)
* Kullandığım süre boyunca Avene'nin nemlendirmesi bana daha etkili geldi 
*Avene Termal Suyu Vichy'e göre içerik bakımından daha temiz ve saf. 
*Avene Termal Suyu kızarıklık ve hassasiyeti dindirmede Vichy'e göre çok daha hızlı sonuç verdi benim cildimde ki bu büyük bir ''+'' benim için.



2 yorum:

  1. vallahi ilk defa erkek cilt bakım bloggerı görüyorum. tebrik ederim. inanılmaz merak ettim desem yeri :D bizden de yaşça küçükmüşsün üstelik. beni takibe aldığını görünce geldim ben de. bu ürünü yazmıştım, çok memnunum yaz boyunca elimden düşmedi.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aynen ben de rastlamadım daha önce. Cilt bakımı bana eğlenceli bir hobi gibi geliyor ve bu deneyimlerimi başkalarıyla paylaşmakta apayrı bir zevk

      Avene yazın bunaltıcı sıcaklarında verdiği o ferahlık hissiyle kesinlikle kurtarıcım oldu. Ayrıca hassas ciltler için de tek kelimeyle ''harika'' bir ürün.

      Sevgiler :)

      Sil