18 Eylül 2014 Perşembe

Bebe ZARTPFLEGE Zartcreme Yorumum

Bebe ZARTPFLEGE Zartcreme

Merhaba, arkadaşlar! bugün sizlerle yabancı bir konuğu ağırlayacağım. Bu kremi Türkiye'de
oldukça seven insanların olduğunu hatta çoğu kişinin Almanya'dan gelen tanıdıklarından bu kremi
istediğini gördüm. Kremi kullandıktan sonra bakalım benim yorumlarım 
ne yönde olmuş?


Öncelikle kremin yapısı , kokusu ve verdiği his bende '' Yanlış kremi sürdüm herhalde bu bildiğin Nivea '' etkisini yarattı. Krem oldukça yoğun kıvamda. Sürdükten sonra ellerimde inanılmaz bir yapışkanlık hissi oluştu ki bundan oldukça rahatsız oldum. Hatta öyle ki krem emilene kadar ellerimle hiçbir yere dokunmak dahi istemedim. Koku olarak klasik nemlendirici krem kokusu diyebileceğiniz bir kokuya sahip ne artısı ne de eksisi var bu konuda. Kuru cilt tipine sahip ve katı kremlerden hoşlanan kullanıcılar muhtemelen bu kremden daha fazla memnun kalacaktır. Bu arada kremin açıklama bölümünde İngilizce herhangi bir açıklamaya yer verilmemesine de biraz sinir oldum.   ( Hani uluslararası dildir. Belki bu kremi yabancı bir vatandaş kullanmak ister. Şans budur ya kremi kullanacak kişide benim gibi lise yıllarında Almanca dersini gerektiği kadar önemsemeyen biri olur. )

Bu krem benim için nemlendirici klasmanında barajın altında kalan ürünlerden birisi oldu. Emildikten sonra verdiği yumuşaklık hissi dışında da normal bir nemlendiriciden herhangi bir farkını görmedim. Galiba ilk kez bir kremi ilk kullanımdan sonra çöpe atacağım.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın ;)





4 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmus. Bu kremden ben de pek hoslanmiyorum, cok daha iyileri var kesinlikle :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kesinlikle çok daha iyi kremler var. :)

      Sil
  2. sudo kremin yerini tutmaz ama niveadan iyidir benim stoklarımda mutlaka bi tane bulunur almancı akrabalarım sağolsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bana da yurt dışından akrabalarım getirmişti ancak bu tarz yoğun kremleri hiç sevmediğimden ilk kullanımdan sonra direk çöpe atmıştım.

      Sil