20 Eylül 2014 Cumartesi

Dirty Works Brightening Mask Vitamin C

Dirty Works Brightening Mask Vitamin C

Merhaba, arkadaşlar. Bugün Gratis mağazaları sayesinde tanıştığım bir markanın ürününden bahsedeceğim: Dirty Works. Bakalım vaat ettiği gibi cildimize daha aydınlık ve taze bir görünüm verebilmiş mi?
Ürünü yorumlamadan önce ambalajını oldukça beğendiğimi söylemeliyim. Diğer ürünlerin yanında resmen al beni der gibi bakıyordu. Ayrıca isim olarak da çok beğendim  ''Bırakın kirli işlerinizi biz halledelim'' der gibi bir havası var.

*Peki ürünümüzün vaatleri neler:
- Bu maskeyi kullandığınızda cildinize C vitamini aşılayacaksınız.
-Maskeyi kullandıktan sonra daha aydınlık, ferah ve her yeri tarafı parıldayan bir cilt elde edeceksiniz.

*Benim maske hakkında ki yorumlarım neler oldu?

Öncelikle maskenin kokusuyla başlamak istiyorum çünkü şu ana kadar hayatımda kullandığım en kötü kokulu maske! Alırken kokusu bana biraz şekerimsi gelmişti kaldırabilirim diye düşünmüştüm ama cildime sürdüğümde o kadar berbat bir koku yaydı ki resmen yüzüme çimento sürmüş gibi hissettim. Ayrıca maskenin aşırı büyük granülleri var o nedenle yüzünde sivilceleri olan ya da hassas cilde sahip olan kişiler bu üründen uzak durmalı. Yok ben illa kullanacağım derseniz maskeyi sürerken ve durularken oldukça dikkatli olmalısınız.(Peeling etkisi olan bir maske) Ayrıca maskenin durulama aşaması benim için tam bir eziyete dönüştü. Cildinizden çıkması pekte kolay bir maske değil ki birde bu maskeyi kullandığım sıra kirli sakalım vardı. Maskeyi temizlerken bir ara yorgunluktan lavabonun içine düşeceğimi hissettim. İçerik yönünden vasat düzeyde bir ürün ki zaten markanın temiz içeriğe dair bir iddiası da yok. Bu kadar olumsuz yorumdan sonra eminim işe yaramaz bir maske demişsinizdir okurken ancak hayır, arkadaşlar maske işe yarıyor. Tamam belki cildinizin her tarafı abartıldığı gibi parlamıyor ancak geçici hafif bir parlaklık veriyor yüzünüze ki açıkçası o kadar kötü bir kokudan ve durulama aşamasında çektiğim o eziyetten sonra işe yaraması ile şaşırttı beni.

Bu maskeyi dönüp de bir daha alacağımı zannetmiyorum. Peki sizin önerdiğiniz maskeler var mı? Cevabınız evetse yorumlarınızı görmek için sabırsızlanıyorum. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın ;)
-




2 yorum:

  1. Kokusu cidden kötü. Granüllerini de sevemedim. Tekrar alınmayacak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu felaket. Ben bu kadar büyük granülleri olan bir maske gördüğümü hatırlamıyorum daha önce. Aynen bir daha alınmayacak ürünler listesinde.
      Sevgiler :)

      Sil