15 Eylül 2014 Pazartesi

Neutrogena hızlı etkili sivilce jeli söylendiği kadar etkili mi?

Neutrogena Hızlı Etkili Sivilce Jeli

Merhaba arkadaşlar! Uzun süredir blog'larda gördüğüm ürünlerden biriydi bu jel. Yüzümde 
her ne kadar nadir sivilce çıksa da çıkan sivilcelerin bitmek bilmeyen iyileşme süreçlerinden
nefret ediyorum. Bu jeli çıkan sivilceleri yatıştırmasını umut ederek almıştım bakalım etki etmiş mi?


* Öncelikle Neutrogena bize neler vaat etmiş onlara bir bakalım:

Cildin temiz ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Çabuk kuruyan formüllü jelin, uygulandıktan 4 saat sonra sivilce ve kızarıklıkların görünümünü cilde zarar vermeden azalttığı klinik olarak kanıtlanmıştır.
İçeriğindeki patentli MicroClear Teknolojisi sayesinde sivilcenin büyüklüğünün ve kızarıklığının azalmasına yardımcı olur. Bunun yanında, içeriğindeki sivilce karşıtı bileşenler sayesinde tıkanmış gözeneklerin açılmasına yardımcı olur.

Neutrogena hızlı etkili sivilce

*Benim yorumlarım neler oldu jel hakkında:

Denildiği gibi 4 saat içinde herhangi bir etkisini göremedim ki zaten bu kadar hızlı etki etmeyeceğini
tahmin ederek almıştım o yüzden büyük bir hayal kırıklığına uğramadım.
- Daha çok sivilcenin ömrünü kısaltan bir ürün olarak tanımlanabilir. Mesela sivilceniz 3 gün
yüzünüzde kalacaksa bu ürünle 2 gün sonra  sönmeye başlıyor. 
- Sivilce sorunuyla tek başına etkili bir biçimde savaşmıyor olsa da yardımcı ürün olarak kullanılabilir.
- Sürdüğünüz bölgede kurumaya neden olabiliyor bu nedenle akşam bakım rutininize katmanız daha    mantıklı olacaktır. 
- 15ml küçük bir ürün fakat sadece sivilcelerin üzerine uygulandığından uzunca bir süre size yetecektir. Ayrıca daha fazla etki etmesi için bol bol sürmenize de gerek yok mercimek tanesinden küçük bir miktar yetiyor sivilcenize etki etmesi için.
- Ayrıca hassas cildimde herhangi bir artı sivilcelenmeye ya da hassasiyete neden olmadı ki olsa gerçekten baya bir trajikomik olurdu.

Evet arkadaşlar benim yorumlarım bu şekilde. Paketinde yazdığı kadar etkili bir ürün olmasa da sivilce üzerinde tamamen etkisiz bir üründe sayılmaz. Yani orta karar diyebiliriz etkisine. 

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere sivilcesiz , harika günler geçirmeniz dileğiyle hoşça kalın!


2 yorum:

  1. Ben bu serinin temizleme jelini ve maske peelingini kullandım. Temizleme jelini fırçalarımı yıkarken kullandım sadece hiç köpürmeyen bi saat içinde tekrar yağlanma yapan bir etkisi vardı peelingi de eh işte onu da banyoda kullanıyorum. Seriye olan güvenim yerlerde olmasa alıp deneyebilirdim 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena'nın bu serisini bende başarılı bulmuyorum.

      Ne yazık ki çoğu kozmetik marka da satış politikası bu şekilde - ürünlerin vaatleriyle etkileri arasında uçurum gibi bir fark- uygulanıyor.

      Sil