18 Eylül 2014 Perşembe

Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici Ayak Kremi Yorumum

Neutrogena  Norveç Böğürtlenli Besleyici Ayak Kremi Yorumum

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlerle yaklaşık 1 aydır kullandığım bir ayak kreminden bahsedeceğim.
Bakalım vaat ettiği kadar iyi bir nemlendirme sağlıyor mu?


*Öncelikle ürünümüzün iddialarına bakalım :
- Cildinizin doğal yapısıyla uyum içerisinde çalışırken nem seviyesini 3 kat arttırdığı 
klinik olarak kanıtlanmıştır.
- Ayaklarınız günden güne yumuşacık olur ve beslenir.
- Hafif formülü, Norveç Böğürtleni'nin hoş kokusuna sahiptir ve hızlı bir şekilde emilir.
- Hassas ciltler için uygundur.

*Kullandığım süre boyunca benim yorumlarım neler oldu :

Öncelikle bu ürünü denemeden önce bu tip kozmetik markalarının vaatlerine hiçbir zaman inanmazdım hatta çoğuna abartılıyor der geçerdim. ( Piyasada öyle kozmetik markaları var ki ürünlerindeki vaatlerin abartısı Anadolu Ajansı'nın anketleriyle yarışacak düzeyde) Ancak bu ürün beni çok şaşırttı arkadaşlar.
İlk kez bir kozmetik markasının tüm vaatlerini gerçekleştirdiğini gördüm. Nemlendirmesi tam kararında kremi sürdükten birkaç dakika sonra tamamen emilmiş oluyor. Kokusuna tek kelimeyle B-A-Y-I-L-DIM ''Bir ayak kremi herhalde ancak bu kadar güzel kokabilir'' dedirtti bana.
Ayaklarınız  yumuşacık oluyor hatta ilk günler şöyle garip bir şey yaşadım akşam bu kremi sürüp yatağa yattıktan sonra topuklarınız o kadar yumuşak ve pürüzsüz oluyor ki ayaklarınıza sürttüğünüzde çok harika bir his veriyor herhalde ilk gün yaptığım sürtünme sayesinde bir ampulü yakacak kadar elektrik üretimi yapmışımdır. Neyse ki sonradan  yumuşaklık hissine alışıp bu garip huydan kurtuluyorsunuz. (Düşünsenize bu yüzden uykusuz kaldığınızı) Ayrıca kremin içeriğinin de şaşırtıcı bir biçimde başarılı buldum hatta şu ana kadar denediğim en iyi içerikli '' kozmetik '' ürünlerden biri olduğunu söyleyebilirim. Tamam, belki saflığın şekil bulmuş hali değil ama kesinlikle mevcut kozmetik markalarının buna Neutrogena'nın diğer serileri de dahil çok daha iyi içerik bakımından. Ayrıca serinin sorunlu ayaklar için üretilmiş başka kremleri de var ne yazık ki ( ne mutlu ki demem gerekiyordu aslında burada ) ayaklarımda herhangi bir sorun olmadığı için serinin diğer ayak kremlerini kullanmadım. 


Bu serinin diğer ürünlerini çılgınlar gibi merak ediyorum. El ve dudak bakım kremlerini daha önce görmüştüm eğer tekrar karşılaşırsam mutlaka alıp onları da deneyimlemek istiyorum. Hepinize böğürtlen tadında harika günler diliyorum. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın!

 5 DK Sonra Gelen Önemli Edit: Ayrıca konumda açıkça dile getirmeyi unutmuşum arkadaşlar, ayaklarımda bu kremi kullanmadan öncede herhangi aşırı bir kuruluk ya da başkaca bir sorun yoktu dolayısıyla buda kremin bende bu denli işe yaramasında etki etmiş olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder