6 Eylül 2014 Cumartesi

Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar

Merhaba arkadaşlar! Bir süredir yüzümde özellikle T bölgemde aşırı bir yağlanma vardı  ve yağlanmayla birlikte burnumda ki siyah noktalarda da artış olduğunu gördüm. Nasıl kurtulurum bu siyah noktalardan diye düşünürken bu ürünle tanıştım bakalım nasıl sonuçlar vermiş.

Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar



Öncelikle ürünümüz bize neler vaat ediyor bir bakalım:
*Cilt tamamen temizlenerek, duru , sağlıklı ve güzel bir görünüm kazanır demiş Nivea. 
*Bantlar su ile aktif hale gelir. Siyah noktalara ve kire yapışarak cildi derinlemesine temizler.
*Hoş limon kokusu sayesinde ciltte taze ve temiz bir his bırakır.

Benim yorumum nedir:
Öncelikle ürünü kullanım talimatlarına uyarak kullandığımda hiç bir sonuç elde edemediğimi belirteyim.
Eğer gözenekleriniz aşırı büyük ve açık değilse bu ürünü kullanmadan önce bir buhar banyosuyla gözenekleri açmanız gerekiyor yoksa ürün hiçbir işe yaramıyor. Ürün tüm cilt tiplerine uygundur demiş ancak hassas veya alerjik bir cildiniz varsa kızarıklıklar ve küçük sivilcelere hazır olsanız iyi olur. Üstelik bu ürünü kullandığım süre boyunca temizleme,tonikleme ve nemlendirme rutinime özel bir ilgi göstermeme rağmen yine de burnumda çıkan sivilcelere engel olamadım ki ürünü kullanmadan önce burnumda sivilcelenme gibi bir sorunum yoktu. Kutunun içinden 4 burun bandı 2x2'de çene ve alın bandı çıkıyor. Çene ve alnımda siyah nokta problemim olmadığı için daha çok burun bantlarını kullandım.

Buhar banyosu yaptıktan sonra etkinliği için çok güzel diyemesem de en azından burnunuz da 
bulunan siyah noktaların bir %30-%40'ını temizliyor. Siyah noktaları temizlerken küçük ve renksiz kıllarınızı da yoluyor. Bu yolma nedeniyle kıllar güçlenerek çıkar mı bilmiyorum bunu yorumlamak için ürünü düzenli olarak kullanmak gerek ki ben bir daha satın alacağımı düşünmüyorum. İçerik olarak alerjik ve hassas yapılı ciltler için içler acısı bir ürün bu nedenle uzun vadede asla kullanamayacağım bir ürün.( İçeriğinde CITRAL,Paraben gibi kimyasallar var) Bu arada ürünün fiyatına değinmeden de edemeyeceğim 20TL ! Yani bu kadar az yararlı etkisi olan hatta etkisinden çok bende zarara yol (Kızarıklık, sivilcelenme) açan bir ürün için aşırı pahalı. Galiba siyah noktalarla olan savaşımda bantlardan bir süre uzak dursam iyi olacak.

Peki sizler siyah noktalar ile nasıl savaşıyorsunuz ? Yorumlarınızı bekliyorum.
 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın.



2 yorum:

  1. Merhaba,siyah noktalarımı az da olsa geçirmesi için alıp yeni denedim bende bu ürünü fakat öyle pek de bir temizleme göremedim bende burun bölgemde.Çene kısmımda da kızarıklık yaptı muhtemelen bende bir daha kullanmayacağım.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kızarıklık sorunundan ne yazık ki bende muzdarip oldum. Resmen domates rengi bir burunla geçirmiştim günümü. Siyah noktalarla olan savaşım hala devam ediyor umarım şu inatçı küçük şeylere bir çözüm bulup da paylaşabilirim:Sevgiler :)

      Sil