12 Eylül 2014 Cuma

Yves Rocher , Gratis ve LilaKutu Alışverişim

Yves Rocher Duş Jeli , Skin Blossom Eye Cream

Merhaba, arkadaşlar! Bugün yine bir alışveriş konusuyla karşınızda olacağım. Bakalım alışverişte iken neler dikkatimi çekmeyi başarmış ve bunların vaatleri nelermiş?

*Yves Rocher Kahve ve Fındık Aromalı Duş Jelleri : Aslında Yves Rocher'in kayısılı peeling ini almak için gitmiştim mağazasına. Ne yazık ki istediğim ürün kalmamış mağazada benimde gözüme bu tatlı mı tatlı görünen duş jelleri takıldı. Kokularına tek kelimeyle bayıldım. Ayrıca içerik olarak da daha önce kullanmış olduğum duş jellerinden oldukça şikayetçiydim bunların içerikleri kesinlikle çok daha iyi zaten arkasında ''-More than 97% natural ingredients'' içeriğinin %97'sinden fazlasının doğal olduğunu söylenmiş. İçinde SLS ya da paraben yok. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve geri dönüşüm sürecine katılabilen bir ürün olması da ayrıca artıları.

*Neutrogena Hızlı Etkili Sivilce Jeli : Ürünün 4 saat gibi kısa bir sürede sivilce görünümünü azalttığı iddiası var. Açıkçası iddiasına pek inanmayarak aldım bu ürünü ama göreceğiz belki de beni yanıltır. :)

*Skin79 Pearl Brightening Mask Sheet : En son Skin79'un buna benzer bir maskesini denemiştim ve sonuçtan hiç memnun kalmamıştım umarım bu daha iyi etki eder yoksa bir daha bu markanın herhangi bir maskesini alacağımı düşünmüyorum. Maskenin vaatleri ise şu şekilde : İnci özü içeren %100 saf pamuk maske solgun cildi arınmış ve duru bir hale getirir. Meyve özlerinden elde edilen içeriği cildi etkili bir şekilde ölü derilerden arındırır, Papaya özü cildinize nazikçe bakım yapar, cildin temiz ve mat bir görünüm kazanmasını sağlar.

*Skin Bloosom Yenileyici Göz Kremi : 21 yaşındayım çok kuru ya da sorunlu göz altlarım yok bu kremden tek beklentim göz çevremi bir güzel nemlendirmesi. Ayrıca %85 oranında doğal içeriklere sahip olması ve zararlı kimyasallar içermemesi de bu markanın göz kremini tercih etmemde büyük etken oldu. Bu yaşlarda göz çevresinin ağır kimyasallar içeren bakım kremlerinden uzak tutulması gerektiğini düşünüyorum.


*Dr. Organic Salyangoz Jeli ( Numune ) : Bu ürünü inanılmaz merak ediyordum. Yüzümde fazla sivilce çıkmaz ancak çıktı mı da iyileşme süresi bitmek bilmez. Bu jel de onarıcı ve yenileyici özellikleriyle ön planda olan bir ürün. Kısacası tam benim istediğim şeyleri vaat ediyor bakalım 2 gün boyu serum gibi akşam cilt bakım rutinimde kullanacağım memnun kalırsam orjinal boyunu alabilirim.

                       Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder