28 Eylül 2014 Pazar

Yves Rocher Jardins du Monde Fındıklı Duş Kremi

Yves Rocher Jardins du Monde Fındıklı Duş Kremi

Merhaba, arkadaşlar! sizlere son zamanlarda severek kullandığım bir duş kreminden bahsedeceğim. Benim gibi  çikolata ,vanilya tipi aromatik kokuları seviyorsanız bu duş kremi ilginizi çekebilir. :)


Duş kremlerinde sizde benim gibi kokulara önem verenlerdenseniz oldukça hafif ve hoş bir kokuya sahip olduğunu hemen başlarken söyleyeyim. Kokusu kalıcı değil duş aldıktan yarım saat sonra cildinizi tümüyle terk ediyor. İçerik olarak daha önce kullandığım kahveli duş kreminden pek bir farkı olmadığı için aynı şeyleri yazmak yerine sizi buraya alalım :)


Duştan sonra güzel bir temizlik ve yumuşaklık hissi yaşıyoruz bu duş kremiyle. Bittikten sonra tekrar alır mıyım bilemiyorum Yves Rocher'in diğer duş kremlerini de denemek istiyorum. Sizin önerdiğiniz bir duş kremi ya da jeli var mı? Eğer cevabınız evet ise yorumlarınızı görmek için sabırsızlanıyorum. Fındık tadında harika bir gün geçirmeniz dileğiyle bir sonra ki yazımda görüşmek üzere! :)

2 yorum: