16 Eylül 2014 Salı

Yves Rocher Jardins du Monde (Kahveli Duş Kremi) ve Vanilyalı Losyon

Yves Rocher Jardins du Monde

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere bir süredir severek kullandığım  duş kreminden ve yeni denediğim bir losyondan bahsedeceğim. 

Öncelikle seçimlerimden de anladığınızı tahmin ettiğim üzere çikolata, kahve , vanilya gibi aromatik kokulara bayılan birisiyim. Hatta öyle ki kahveli bu duş kremini kullandıktan sonra üstüne vanilyalı losyon sürüp birde Le Male'in vanilya notasına sahip parfümünü sıkarak evden ''vanilyalı cupcake'' kıvamında çıkabilirim. :)


Bu kadar zevklerimden bahsettikten sonra gelelim duş kremimize. Öncelikle benim gibi kahve kokusuna bayılan insanlardansanız bu duş kremiyle duşta kendinizden geçebileceğiniz uyarısını yapayım ki her sabah duş alıp hızlıca hazırlanması gereken benim gibi biri için büyük bir problem bu. ( Duştan çıkmak istemiyor insan ) Kokusu ağır ya da kalıcı bir koku değil oldukça hafif ve duştan 1-2 saat sonra teninizi tamamen terk etmiş oluyor. İçerik olarak belki favori olarak gösterilemeyebilir ancak piyasada ki pek çok duş jelinden daha temiz özellikle de market raflarında gördüklerimizden. İçerisinde Paraben ya da SLS barındırmıyor. Ürünün %97'sinden fazlası doğal içeriklerden oluşuyor ayrıca içeriğinde ki kahve taneleri botanik bazlı üretim ile elde edilmiş. Hiçbir hayvansal içerik bulunmuyor üründe. 
                                                               

Duştan çıktıktan sonra cildimin yumuşacık olduğunu hissediyorum. Herhangi bir kurutma problemiyle de
karşılaşmadım kullandığım süre boyunca. Ayrıca bir diğer önemli noktaysa hassas cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi. Bittikçe yenileyeceğim bir ürün oldu bu mis kokulu duş kremi.

Birde geçen günlerde mağazada karşılaştığım bu ürünü satın aldım, Yves Rocher organik vanilyalı losyon. Deneme boyu olan böyle minik şişeler içinde ki ürünlere karşı zaten bir zaafım var birde vanilyalı olunca içeriği benim için almak kaçınılmaz bir hale gelmişti. Ne yazık ki kokusu beni hayal kırıklığına uğrattı vanilyalı hafif bir koku umarken daha sentetik ve keskin bir kokuyla karşılaştım neyse ki kokusu zamanla yumuşayarak biraz daha katlanılabilir bir hal aldı. Kokusu dışında ki diğer özelliklerine çok dikkat edemesem de cildimde yağlı veya yapışkan bir his bırakmadı emilimi oldukça kolay bir losyondu ancak bir daha gidip de alacağım kadar beğenemedim ürünü.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hepinize bol vanilyalı günler diliyorum! :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder