24 Eylül 2014 Çarşamba

Yves Rocher Nettetê Vêgêtale Peeling

Yves Rocher Nettetê Vêgêtale Peeling

Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere haftada bir uygulamaya çalıştığım bir peeling hakkında ki yorumlarımı paylaşacağım. Bakalım ürün gerçekten vaat ettiği gibi temiz ve aydınlık bir görünümü cildimize verebiliyor mu?

Öncelikle belirteyim ki peeling  herhalde en düzensiz kullandığım cilt bakım ürünüdür. Neden diye soracak olursanız, gerek yaşım nedeniyle cildimde ki hücre yenilenme hızı yeterli düzeyde ve ölü hücre tabakası oldukça ince gerekse aralıklarla olduğum tıraşın da bir çeşit peeling etkisi yapması. Bu nedenlerle açıkçası peeling benim cilt bakım rutinim de olmazsa olmaz bir yer kaplamıyor ama yinede haftada 1 gün eğer cildimde sivilce ya da hassasiyet sorunu yoksa uygulamaya çalışıyorum bu bakımı. Bu kadar kendim hakkımda konuştuktan sonra haydi peelingimizi yorumlamaya koyulalım :)

Bu peeling bize cildimizin daha aydınlık ve temiz görüneceğini vaat etmiş. Öncelikle ürünün granülleri oldukça küçük hassas bir cildim olmasına rağmen beni rahatsız etmedi granülleri. Aydınlık görünüm konusunda belli belirsiz bir aydınlık verdi diyebilirim ancak ürünün bu etkisi yukarıda saydığım yaş ve cinsiyete bağlı cilt bakım rutinimden de kaynaklanıyor. Eminim 30'lu yaşlarında ya da tıraş olmayan herhangi birisinde çok daha iyi hissedilebilir bu verdiği aydınlık görüntü. Koku olarak rahatsız edici diyemesem de kesinlikle bayılınası da değil. Ciltte yarattığı yumuşaklık hissi de eh işte orta karar diyelim. Arındırıcı etki olarak aşırı yağlı ciltlerde bir işe yaramasa da karma ciltlerde daha ideal sonuçlar verecektir. Benim burun bölgem aşırı yağlıydı ve orada arındırma etkisini pek hissedemedim ancak daha az yağlı olan yanak bölgemde arındırma etkisi daha iyi hissediliyordu.

İçerik olarak korkunç bir ürün alırken nasıl kontrol etmediğime hala inanamıyorum ki her zaman kontrol ederim ürünlerin içeriklerini ancak bu üründe ne yazık ki bu faslı atladım ve eve gelip içeriklerini kontrol ettiğimde şok geçirdim. Normalde bu tip ürünleri alırken aşırı denecek kadar takılmam kimyasal içeriklere, kullandığımız ne yazık ki çoğu üründe var bu tip içerikler. Fakat bu üründeki paraben çeşitliliğiyle herhalde diğer ürünlerinizle karıştırsanız bu ürünü, diğer ürünlerinizin raf ömürlerini hatırı sayılır bir biçimde uzatırsınız.    ( Tabi şakaydı bu aman sakın yapmayın böyle bir şey ) Kısacası içerik olarak vasatın altında (Ne yazık ki bu tespiti sadece içeriğinde ki sonu gelmez paraben çeşitliliğine bakarak da söylemiyorum) Hassas ciltler bu peelingi almadan önce mutlaka denemeli her ne kadar benim cildimde herhangi bir hassasiyete neden olmasa da sizinkinde neden olabilir. Ayrıca çoğunuzun halihazırda bildiğini düşünsem de sivilceli ciltlerde peeling yapmak sivilcelerinizi yayabilir bilgisini de vereyim. Bu nedenle sivilceli bölgelerinizi peeling uygulamanızın dışında bırakın ya da sivilcelerden kurtulana kadar peeling uygulamanızı erteleyin.

Bitince gidip de tekrar almayı düşünmediğim bir ürün. Belki yine bu markanın kayısılı peelingini deneyebilirim. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoş çakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder