22 Ekim 2014 Çarşamba

Amie Skin Shield Daily Moisturiser SPF 15 Yorumum

Amie Skin Shield Daily Moisturiser SPF 15 Yorumum

Merhaba, arkadaşlar! Bu aralar güneş koruma faktörü içeren nemlendirici kremlere karşı bir ilgim var. Bu ürünle de Gratis aracılığıyla tanıştım daha önce hiç denemediğim bir markaydı eh fiyatı da uygun olunca denemek lazım diyerek aldım. Bakalım gerçekten güneşten koruması ve nemlendirme etkisi yeterli mi?



  Öncelikle benim beklentilerim neydi bu kremi alırken ondan bahsedeyim. Ben sabahları olabildiğince hızlı hazırlanması gereken bir yandan da bunu yaparken cilt bakım rutinini aksatmamak için olabildiğince özen göstermeye çalışan biriyim. Her ne kadar bazen felaketlerle sonuçlansa da  tıpkı bugün gibi : Elimin üstüne nemlendirici kremimi sürüp ( Hep evden çıkmadan önce kullandığım son cilt bakım ürünü olur) onu elime dağıtacak zamanı bulamadan ayakkabımı giymeye çalıştım ah keşke çalışmaz olaydım! Beceriksizliğim sağ olsun pantolonum da elimin üstünde ki nemlendiriciden üstüne düşen payı fazlasıyla aldı. İşte bu tip nemlendirici ve güneş kremi özelliklerini tek bir üründe birleştiren ürünler bana en az bir 5-6 dk'lık süre kazandırıyor ki buna gerçekten ihtiyacım var.



Ürünün güneşten koruma kalitesi ve süresi bu içinde bulunduğumuz aylar için ideal. Ayrıca UVA  ve UVB koruması birlikte. İçerik olarak paraben, sülfat, mineral yağları ya da hayvan içerikli ürünler içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve veganların kullanımına uygun. Benim hassas cildim de herhangi bir kızarıklık ya da hassasiyete yol açmadı. Hafif bir krem yoğunluğunda yedirmek çok zor olmasa da ben kremi yedirdikten sonra yüzümde gördüğüm parıltıdan hiç memnun kalmadım. Sanki doğal bir parıltı değil de kremin içine minik sim taneleri katılmış gibi. Tabi bu özelliğini deneyip görmenizde fayda var belki siz sevebilirsiniz ortaya çıkan görüntüyü sonuçta zevk meselesi. Nemlendirme olarak yetersiz buldum özellikle havalar biraz daha soğuduğunda kesinlikle yüzümü nemlendirmeye yetmeyecektir. Aslında bu ürünü yazın deniz-havuz arasında mekik dokuduğum dönemlerde keşif etseydim gerçekten memnun kalabilirdim. Hem boyut olarak hem de iki işi bir arada görmesiyle oldukça pratik bir ürün olabilirdi. Belki o zaman parıltılı yapısını sahil kenarında görmezden gelebilirdim.

Bu ürünü yakın zaman içinde kullanıp da bitirebileceğimi zannetmiyorum. Şu an Clinique'nin güneşten koruma ve nemlendirme özelliklerine sahip kremini kullanıyorum. En yakın zaman da onun da yazısını hazırlayacağım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)

2 yorum:

  1. seninle neredeyse tüm ürünlerden aynı sonucu alıyoruz inanamıyorum :D bloğunu başından beri takip ediyorum ilk defa tek bir şey ekleyeceğim galiba. benim cildmi sanki daha da kuruttu bu ürün. bir de bildiğimiz yüzüme sim bocalamışım gibi oldu. belki sadece bende olur diyordum sende de oluyormuş meğer :) ne kadar garip, bildiğimiz glittery etkisini veriyor beklentimin altında kaldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kullandığım süre boyunca nemlendirmesini bende yetersiz bulmuştum. Hatta bir süre sonra kullanmayı bırakmıştım bu sebepten dolayı. Eğer düzenli kullanılırsa cildin nem dengesini bozabilecek bir ürün.

      Yorumun için çok teşekkürler. Bu tip yorumlar sayesinde konu daha da zengin bir hale geliyor :)

      Sil