2 Ekim 2014 Perşembe

Cyrêne Advanced Acne and Oil Control

Cyrêne Advanced Acne and Oil Control
Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere bir ayı aşkın süredir kullandığım ve neredeyse bitmek üzere olan bir tonikten bahsedeceğim. Yüzümüzdeki sebum ve yağı dengelerken bir yandan da cildimizin pH'ını dengeleyeceğini söyleyen bu ürün bakalım gerçekten de vaatlerini karşılamış mı bende?

 Cyrêne markasıyla bu ürün sayesinde tanışmışmış oldum. Hayvan testlerine karşı olan tutumu ve kozmetikte doğallığa önem vermesiyle beni ilk bakışta etkilemeyi başardı. Ayrıca ürün vegan arkadaşlarımızın kullanımına da uygun.

Öncelikle bir bakalım ürün bize neler vaat ediyor?

Cyrene Advanced Acne and Oil Control Yüz Bakım Toniği cildinizin pH ını dengeleyerek cildi besler, yeniler ve bakım yapar. İçeriğindeki papatya ekstraktının yatıştırıcı özelliği sayesinde cildi rahatlatır, pürüzsüz, ışıldayan ve yumuşacık bir cilde kavuşmanıza yardımcı olur. E vitamini ve Yeşil çay ekstraktı antioksidan etkileri sayesinde cildi serbest radikallerden korur. Bir beta hidroksi asit olan Salisilik asit cilt yüzeyindeki ölü derinin atılmasını sağlayarak akne gelişmesini önlemede yardımcı olur. Düzenli kullanım ile cildin parlamasını önleyerek gözenek sıkılaştırıcı ve sebum dengeleyici etki gösterir.


                                        Peki benim kullandığım süre boyunca yorumlarım neler oldu?

Cildin pH'ını dengeleme konusunda ürünü başarılı buldum. Yüzünüzü yıkadıktan sonra oluşan o mat görüntüyü ortadan kaldırma konusunda oldukça iyi iş başardı. Cildi rahatlatma konusunda da oldukça başarılı bir tonik. Yüzünüzü yıkadıktan sonra yanaklarınız da oluşan o hafif kızarmaya etki ederek cildinizi sakinleştiriyor. Akne oluşumunu önleme konusunda bir beklentim yoktu açıkçası o yüzden etki etmemesine şaşırmadım. Bu ürünü kullanmadan öncede ayda 1-2 sivilcem çıkardı ürün bitmek üzere ve bu durumda bir değişiklik yok zaten ürünün sivilcelerden tamamen kurtulursunuz gibi bir iddiası da yok.( Daha çok yardımcı bir ürün olarak kullanılabilir sivilce savaşlarında) Sebum ve yağ düzenleme konusunda ben iki farklı etki gördüm: 1. Normal derecede yağlı diyebileceğim yanak,alın ve çene bölgemde sebum ve yağ dengesini çok güzel sağladı 2. Aşırı yağ salgılanan burnumda neredeyse etkisiz denebilecek kadar kötü sonuç verdi. Yani aşırı yağlı bir cilde sahipseniz ürün sizi pek tatmin etmeyecektir ama normal yağlı ya da karma bir cildiniz varsa ürün size bu konuda yeterli gelecektir. Gözenek sıkılaştırıcı etkisini ise kullandığım süre boyunca göremedim. Bu arada ürünün içeriğinde alkol var arkadaşlar ama bu hassas ciltli kimseleri tedirgin etmesin çünkü bende hassas bir cilde sahip olmama rağmen en ufak bir yanma ya da hassasiyet hissi yaşamadım.(Bunun nedenini alkolün ürün içindeki kullanım oranına bağlıyorum) Koku olarak beni ne etkiledi ne de rahatsız etti diyebilirim.

Sizde nispeten daha temiz içerikli bir ürün arıyorsanız ve akneli veya yağlı bir cildiniz varsa bu toniği deneyebilirsiniz. 200 ml ürün ve 29 TL satış fiyatı. Şimdilik yeni tonikler denemek istiyorum ama aradığım o mükemmel toniği bulamazsam her zaman aklımın bir köşesinde yer edecek bu ürün.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere papatya güzelliğinde, yeşil çay tadında harika günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder