24 Ekim 2014 Cuma

Hızla Değişen Havalar, Hassasiyete Yeni Bir Boyut Getiren Cildim ve Ürün Arayışlarım

Hassas ve yağlı cilt bakımı

Merhaba, arkadaşlar! Malum mevsimler değiştikçe cildimizin ihtiyaçlarında da değişmeler oluyor. Eh birde cildinizin ayriyeten hassasiyete eğilimi varsa bu değişimler tam bir işkenceye dönüşebiliyor. Şu aralar cildimin her bir köşesinde cephe açmış gibi hissediyorum kendimi. Yanaklar da kızarıklıklarla uğraşırken burun bölgemde ki yağ salgısı kontrolden çıktı. Burnumun çevresiyse deri değiştiren yılanlar da olduğu gibi resmen kalıp şeklinde deri atıyor. Saçlarımda ise hayatımın hiçbir evresinde olmadığı kadar problemle savaşıyorum. Tabii birde yaklaşan vizelerin verdiği stres de kuşkusuz bu problemlerime pek yardımcı olmuyor. Eh bende bu geçirdiğim korku tünelini andıran süre diliminde yeni ürünlerle tanışmamın beni daha iyi etkileyeceğini düşünerek mevcut kullandığım ürünlerde bazı değişiklikler yaptım bakalım neler bunlar?


La Roche - Posay Effaclar:  Burnumda ki kontrolden çıkmış yağ salgısını bir düzene sokmak umuduyla aldım. Ayrıca hassas ciltlerin kullanımına da uygun olduğunu belirtmişti eczane çalışanı.

La Roche - Posay Effaclar Duo (+) : Yanak bölgem de ortaya çıkan ve beyaz cildim de ''Hey: ben buradayım'' der gibi duran kırmızılığı yok etmesini umarak aldım. Bir kere kullanma fırsatı buldum şimdilik bir şey söylemem güç olsa da içimden bir ses işe yarayacağını söylüyor. 

Nuxe Masque Purifiant Doux: Yine yağlanma ve hassasiyete karşı aldığım bir ürün. Bu maskeyi haftada iki kere uygulayacağım. Bir süreliğine diğer maskelerden uzaklaşsam iyi olacak özellikle en son uyguladığım çamur maskesinden sonra bu tip arındırıcı özelliği ağır basan maskelerin hali hazırda hassasiyetin doruklarında olan cildime yaramadığını gördüm.

Phyto Şampuan ve Krem: Severek takip ettiğim pek çok blogger tarafından denenen ve memnun kalınan bir marka. Şampuan olarak tüm saç tipleri için günlük kullanıma uygun şampuanı , krem olarak ise onarıcı ve besleyici özellikleri ağır basan bir ürün tercih ettim. ( Bu arada bu şampuana kapak yapmayı niye unutmuşlar bir fikri olan var mı?)

Ürünleri detaylı bir şekilde yorumlayacağım etkilerinden emin olacak kadar kullandıktan sonra. Bu süre içinde umarım benim geçirdiğim şu yorucu dönemden daha iyi günler geçiriyorsunuzdur. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!


4 yorum:

  1. ilk kez kozmetik yorumlayan bir erkek blogger gördüm :)
    başarılar arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.

      Blog uma hoş geldiniz. :)

      Sil
  2. kelime doğrulamayı kaldırabilirsen daha çok yorum alabilirsin. çoğu insan kelime doğrulama penceresini görüp kaçar. örnek ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarı için teşekkürler. Farkında bile değildim kelime doğrulamanın ayarlı olduğundan. :)

      Sil