17 Ekim 2014 Cuma

Minik Bir Clinique Alışverişi ve Clinique Online Deneyimlerim

Minik Bir Clinique Alışverişi ve Clinique Online Deneyimlerim

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere Clinique alışverişimde neler aldığımı ve bu alışverişimde deneyimlediğim iyi ve kötü yanlarından bahsedeceğim. Bakalım Clinique, kalitesini bize online alışverişlerde de sunabiliyor mu?

İlk olarak ürünlerden kısaca bir bahsedeyim zaten şu an için hiçbirini kullanmadığımdan etkileri hakkında herhangi bir yorum yapamayacağım.

Clinique Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturizer : Üniversite başladığından beri bu tip nemlendirici ve güneş korumasının bir arada olduğu ürünlere olan ilgim de arttı. Sabahın köründe kalkıp kendime 1 saat 10 dk gibi bir hazırlanma süresi yaratmama rağmen yine de servisi yakalamak için çılgınlar gibi koşarak evden çıkmak zorunda kalıyordum. İşte nemlendiriciyi sürüp 5 dk bekleyip sonra da güneş kremini sürmek yerine bu tip 2'si bir arada ürünleri araştırmaya başladım ve deneme boyunun satışa çıkarıldığını görünce de hemen kaptım.

Clinique Smart Custom - Repair Serum : Her ne kadar yaşlanma karşıtı ürünler için yaşımın daha erken olduğunu düşünsem de bu - Clinique Akıllı Onarım Serumu - ürünü diğerlerinden farklı kılan bir özelliği varmış. Cildinizin değişen ihtiyaçlarını anlayarak onlara göre çözümler sunuyormuş. Her yaş ve cilt tipinin kullanımına uygun bir ürün olduğu söyleniyor bakalım benim hassas cildimde nasıl sonuçlar verecek.

Clinique Dramatically Different Mouisturizing Gel : Daha önce jel kıvamında (Genelde hep krem olurdu) bir nemlendirici kullanmamıştım. Kullanmak için sabırsızlanıyorum!

Clinique All About Eyes Serum De- Puffing Eye Massage : Direk olarak anneme giden bir ürün oldu kendileri. Göz altımda herhangi bir şişlik sorunu olmadığından kullanmamın gereksiz olacağını düşündüm. 

Clinique Liquid Facial Soap Oily Skin Formula : Yağlı ciltler için sıvı yüz sabunu, cildinize uyguladıktan sonra ferah ve temiz bir hava bırakırken ciltte kuruma gibi problemlere yol açmaz denilmiş.

Clinique Even Better Makeup SPF 15 Evens and Corrects : Anneme giden ürünler arasında yer alıyor kendileri. :)


Eveeeet, ürünler bu şekildeydi bakalım benim online alışveriş deneyimim nasıldı?

Öncelikle Clinique'nin gerekli-gereksiz yaptığı kampanyalara bayıldığımı söylemem gerekiyor. Öyle ki aklınızda o gün hiçbir alışveriş yapma planı yokken Clinique kampanyalarını görüp birden kendimi Migros yolunda bulabiliyorum İninal kartımı ( Online alışverişlerde kullandığım ön ödemeli bir kart) doldurmak için. Hatta bu alışverişi yapmamın nedeni de Clinique Akıllı Onarım Serumunun seyahat boyunun 2 günlük süre içinde yapılan tüm alışverişler de  ücretsiz olarak alınabiliyor olmasıydı. Ürünü merak ediyordum ancak 2xx TL verip de denemek mantıksız geldiği için bu kampanya benim için bulunmaz fırsattı. Bir başka harika özelliği ise kampanya kodu ve her alışverişte seçtiğiniz seyahat boyu ürünlerle alışveriş yaparken bir ödeyip eve geldiğinizde 5-6 ürünle karşılaşabilmeniz. Ayrıca ürünlerin seyahat boyu olması deneyimlemek için daha iyi bir şans sunuyor bize.(Ne yazık ki çoğu alışveriş sitesi deneme boylarında ürünler yolladığından ürün gerçekten işe yaradı mı yaramadı mı anlayamıyoruz.)

Ayrıca Clinique online alışverişlere özel deneme boylarında ürünler satışa çıkararak benim gibi öğrencilerinde işini oldukça kolaylaştırıyor. ( Malum alıp da beğenmediğimiz ürünlere para dökme gibi bir şansımız yok gerçi bu sadece öğrenciler için geçerli değil ya) Örneğin bu alışverişimin toplam tutarı sadece 29 TL gibi bir rakamdı.

Eh peki bu Clinique'nin kötü yanı yok mu ? Evet, ne yazık ki var. Paketleme konusunda oldukça yavaşlar 3 gün ürünün paketlenmesi sürüyor 3 gün de kargo neredeyse 1 haftada ürün ancak elinize geçebiliyor. Keşke Aras kargoyla anlaşma yapsalarmış Adana'da bulunan Yurtiçi kargodan çok daha hızlı. Ayrıca müşteri hizmetlerini telefonla arama hatasını 1 kere yaptım bir daha da yapacağımı zannetmiyorum.(Aynı reklamın ses kaydını 10 kere dinledikten sonra vazgeçip sonlandırdım aramayı)

Aman tanrım! başlığa minik bir alışveriş yazmışım şu konunun uzunluğuna bak bu yazıyı okuyabilecek birileri var mıdır acaba? (Is anybody out there - Christina Aguilera)

Neyse küçük bir de hikaye anlatıp sonlandırayım zaten destan yolunda almış başını gitmiş yazım 1-2 satırdan daha ne olur ki :)


Cuma günü 5 sularında evime dönerken servisten inip direk evime gitmek yerine Konjac sünger için eczaneye gitme kararı vermiştim. ( Evimizden bir kaç sokak ileride)  Ne yazık ki eczanede bu ürünün satışı yapılmıyormuş. Neyse diyerek apartmana dönerken birden kapıda dikilmiş elinde daha önceki Clinique siparişimden alışık olduğum sevimsiz, bantlarla kaplı, karton kutu taşıyan bir adam gördüm birilerini arıyordu ve anladığım kadarıyla aradığı kişiye ulaşamayınca geri dönme kararı vermişti ki apartmanın çıkış kapısına ilerliyordu. Bende ''Zaten 1 haftadır kargonun gelmesini bekliyorum 1 gün daha bekleyemem'' diyerek koşmaya başladım - koşmak hafif kalır bildiğiniz uçtum adam motoruna ulaşmadan yakalamak için- ve adamı yakaladım. '' Pardon Yurtiçi kargodan mı geliyorsunuz?'' Halbuki adamın üzerinde koca yazılarla Yurtiçi kargo yazıyordu ama o an okumak yerine soluklanmak daha cazip gelmişti. Daha sonrasında adama sessizde olan telefonuma gelen cevapsız çağrısını göstermemle bana -hiçbir kağıt ya da imza doldurma zahmetine sokmadan- kargomu teslim etmesi bir oldu.  (Story Time with Ozan -2014)

Hikayeye başlarken 1-2 satır fazla demiştim değil mi? Kesin bu yazıdan sonra mali hukuk gibi sevimsiz bir dersi çalışmam gerektiği için bu kadar uzattım neyse belki merak eden birileri olur.

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere hoş çakalın! ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder