29 Kasım 2014 Cumartesi

Bitenler Kulübü (2)

Bitenler Kulübü (2)

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Bugün yazmayı da okumayı da çok sevdiğim bir başlık olan bitenler kulübüyle karşınızda olacağım. Bitenler kulübünü sevmemin iki büyük nedeni var ilk olarak bir konu başlığı altına birden fazla ürün hakkında özet bilgi edinme şansını yakalıyoruz bir yandan da ürünler biterken artık tam olarak o ürünün neler yapıp neler yapamayacağını en azından kendi cildimiz üzerinde ki etkilerine bakarak söyleyebiliyoruz. Haydi bakalım son zamanlarda hangi ürünler bitmiş ve bende bıraktıkları izlenimler neler olmuş?



Bitenler Kulübü (2)



1) Cyrêne Advanced Acne and Oil Control : Bu toniği yüzümde ki yağ dengesini sağlamada yardımcı olmasını için almıştım. T bölgem neredeyse etkisiz denecek kadar kötü sonuçlar verdiyse de yüzümün geri kalanın da bıraktığı etkiyi sevmiştim. Şu aralar denemek için bir kaç dermokozmetik marka var aklımda eğer onlardan istediğim sonucu alamazsam bu ürüne geri dönebilirim ayrıca fiyat olarak da uygundu 29 TL gibi bir rakama almıştım ki indirim zamanlarında daha da ucuza bulunabilir. Ayrıntılı yazısını görmek isterseniz : Tık Tık

2)  Vichy Güneş Kremi SPF +50 : Yaz aylarında kullandığım bir güneş kremi olmuştu en sevdiğim özelliği kremi sürdükten sonra yüzünüzde bıraktığı mat görünümdü. Ancak bu sevdiğim yönü bile bana bu ürünü bir daha aldıramaz. Kremi sürerken o topaklanma sorunu ve o topakları kirli sakal bıraktığım günlerde sakallarımdan çıkarma uğraşı gerçekten kremi sürmesi 2 dk alıyorsa 10 dk yüzümde ki kalıntıları temizlemekle uğraşıyordum. İşin ilginç yanı ilk zamanlar böyle bir soruna neden olduğunu hatırlamıyorum en azından bu kadar uğraşmama neden olacak topaklanmalar olmuyordu ama zamanla kontrolden çıktı resmen. Bu nedenle ürünü yarısı dolu olmasına rağmen atmak zorunda kalıyorum. Ayrıntılı yazısını görmek isterseniz : Tık Tık

3) Avene Termal Su : Bıraksanız herhalde sabaha kadar bu ürünü övebilirim o kadar ki seviyorum. Özellikle ki hassas bir cildiniz varsa hemen bilgisayar başından kalkın ve koşarak gidip en yakın eczaneden bu ürünü satın alın ( İnternetten alışveriş denen şeyi duymamış gibi okuyucularına koşarak eczaneye gitmelerini öneren blogger is here) Günlük cilt bakımım da tonikleme işleminden sonra kullanıyorum ve büyük bir ihtimalle de hayatımın sonuna kadar sıkılmadan kullanacağım ürünler arasında olmaya devam edecek. Ayrıntılı yazısını görmek isterseniz : Tık Tık

4) Cyrene Günlük Cilt Aydınlatıcı Bakım %2 AHA Glycolactic Eksfolyan : Herhalde bu yıl bitene kadar bundan daha gereksiz bir ürünle daha karşılaşamam. Bu ürünle ilgili yapabileceğim tek yorum kötü ve ilacımsı olan kokusu olacak çünkü yorum yapabileceğim hiçbir etkisini görmedim cildim üzerinde. Bu ürünü kullanmaktansa pamuğa su döküp yüzüme sürseymişim daha hayırlı bir iş yapmış olurdum en azından su da kötü kokma gibi bir sorun yaşamazdım.

5) İpek Makyaj Temizleme Pedi : Cilt bakım ürünlerini kullanırken kenarları dikişli pamuklar kullanmayı seviyorum. Cildinizde pamuk kalıntısı bırakma gibi bir sorunla karşılaşmıyorsunuz. Marka olarak pek bir yorumda bulunamayacağım açıkçasını söylemek gerekirse markette elime hangi kenarları dikişli pamuk gelirse onu alıyorum.

6) C- Land Aqua Pure - Ölü Deniz Ürünlerinden Çamur Maskesi : Cildime hafif bir yumuşaklık ve yağdan arınma hissi verdi. Tek kullanımlık bir maske demiş ama içindeki miktarla çamur banyosu bile alınır. Hatta fazla fazla kullanmama rağmen bitiremediğim için annem ve babamı da zorlamıştım kullanmaları için bu ürünü her ne kadar babam sürmemek için inat etse de annem bitirmeme yardım etmişti. Annemin normal olan cildini germişti maske üstelik benim yüzümde tuttuğum sürenin yarısı kadar bir süre tutmuştu yüzünde. Arındırma olarak orta karar ne çok basit ne çok zor. Bu arada ürünle ilgili size çok önemli bir sır vereceğim isminden de anlaşılmadığı gibi ürün çamur kokuyor :) Açıkçası ben biraz daha farklı bir koku bekliyordum çünkü maskenin içinde parfüm de kullanılmış ama yok bildiğiniz çamur gibi kokusu. Acaba üreticiler çamurdan çamur kokusu elde etmek için ürünün içeriğinde yer alan parfüm üzerinde çok çalışmışlar mıdır?

7) Skin 79 Pearl Brightening Mask Sheet : Bu maskeyi kullandıktan sonra cildimde fark edilir bir parıltı ve aydınlanma oluşmuştu. Tekrar alacağım bir maske olacak eğer 2. kullanımda da aynı etkileri görürsem blog da ayrıntılı bir yazısını yazabilirim.

8) Skin 79 White Reviving Skin Radianca Mask Sheet: Ömrü hayatım da kullandığım ennnn kötü maske. Hayatımın geri kalanında bir ürünün daha bende bu kadar hayal kırıklığı yaşatabileceğini düşünmüyorum. Hani bir ürün etkisiz olur neyse der geçersin ancak nasıl olur da bir ürün vaat ettiği her şeyin tersini gerçekleştirebilir. Sırf şu maskeyi kullanıp sonuçlarını rahatça görebileyim diye cildim de tek bir sivilce ya da sivilce lekesi olmadığı hiçbir hassasiyet ya da kızarıklık sorunu yaşamadığım bir dönem de uyguladım ama o da ne sonuçlar inanılacak gibi değil. Öncelikle beyazlatıcı etkisini zerre görememem bir yana yanaklarım kesilip bir çoban salatasına atılsa kimse domates ile ayırt edemezdi siz düşünün ne kadar kızardığını. Ayrıca burnumda çıkan minik sivilce ordusundan bahsetmiyorum dahi onlar için resmen bir savaş cephesi açmıştım 2 hafta boyunca. Bir daha asla almayacağım maskeler arasında yerine çok sağlam bir şekilde aldı!

9) Son zamanlarda kullandığım numune ürünler içinde en sevdiğim DR. Organic markasının manuka ballı el kremi oldu. Estee Lauder'in Advanced Night Repair 7'li numunesinin ancak ilk ikisini bitirebildim hassas cildime pek yaramadığını gördüğüm için daha fazla devam etmedim kalan numuneleri çevremdekilere vereceğim belki onların yorumlarını da sonradan konuyu yeniden düzenleyerek yazabilirim.

Evet, bir bitenler kulübünün sonuna daha geldik. Peki siz son zamanlarda neleri bitirdiniz ya da yukarıda ki ürünlerden sizin de daha önce kullandığınız bir ürün oldu mu? Yorumlarınızı sabırsızlıkla beklerken herkese harika hafta sonları diliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

4 yorum:

  1. Vichy nin hiçbir ürününden ben de memnun kalmadım ve uzun zaman önce artık kullanmayı bıraktım .Kimseye de tavsiye etmiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki bende gerçek anlamda işe yarayan, bittikçe yenisini alabileceğim bir Vichy ürünüyle karşılaşmadım henüz.

      Sil
  2. Avene <3 <3 <3

    Pamuk konusunda ben de öyleyim, hangisine denk gelirsem onu alıyorum ama pamuk kalitesinde ciddi bir ayıklama sürecine girenler de var, bu kadar ayrıntıcı olmalarına insan şaşa kalıyor. (bknz:benri pamuk trendi) Almak için stoklar eritilircesine peşinden koşuluyor ve ardından patronun senin kalite çıtanı düşürüp çaktırmadan yeniden piyasaya veriyor, bir pamuğun başına gelebilecek en ilginç durum mesela, değil mi? :)

    Cyrene ürünleriyle çok haşır neşir değilim ama yakın bir arkadaşım resmen müdavimi, çoğu ürünü alıp kullanma sevdasında. Hatta ondan etkilenip birkaç ürün alayım diyordum ama açıkçası Cyrene fiyatlarını biraz yüksek buluyorum. Sonuçta Türk markasından iç pazara daha makul fiyatlar bekliyor insan, ki bildiğim kadarıyla ilk çıkış fiyatları daha makuldu. Artık dediğin gibi indirimleri takip etmek gerekiyor. Ama indirimlerde de hep son tarihe yaklaşan ürünler gönderilir mi diye güvenemiyorum da.

    Böyle bitenler yazılarını okumayı seviyorum, hatta Youtube güzellik kanallarında izlemeyi en çok sevdiğim videolardan birisi. Okurken de izlerken de iç sesim hiç susmaz -Neyi bitirmiş, memnun kalmış mı, ay ben de mi alsam, şu ürünü eledim hiç güzel değilmiş bıdı bıdı bıdı bıdı ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene Termal Su, hassas cildim yüzünden bitenler kulübünün ev sahibi gibi bir şey olacak :)

      Aynen, tamam güzel içerik , kalite herkes kullandığı ürünlerde bunların olmasını ister de. Yani söz konusu olan pamuk işte ''Kalitelisi ve markette satılanı arasında en fazla ne fark olabilir ki'' diye düşünmeden edemiyorum. :) Benri trendi ve markanın politikası harbiden ilginçmiş. Herhalde kullanan çoğu kişi değişimi fark etmemiştir bile :)

      Haklısın, bir Türk markası olarak çok daha uygun fiyattan ürünlerini sunabilirler kullanıcıya. Cyrene markası beni kendine pek bağlayan bir marka olmadı. Bol vaatli , orta etkili ve fiyatlı ürünler demek benim için Cyrene. Gerçi çok beğenenler de var bu markayı dediğin gibi bende çevremde görüyorum müdavimi olanları.

      Aynen, bende çok seviyorum bu tip paylaşımları. İnsan da merak uyandırıyor ''acaba hangi ürünleri tercih etmiş'' ve ''neleri bitirmiş'' diyerek zevkle takip ediyorum.:)

      Sil