3 Kasım 2014 Pazartesi

Logona Vanilya ve Aloe Özlü Hassas El Bakım Kremi

Logona Vanilya ve Aloe Özlü Hassas El Bakım Kremi

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere bir süredir kullandığım ve etki bakımından orta karar bulduğum Logona El Kremini yorumlayacağım. Bakalım gerçekten de ellerimizi yumuşacık yapma vaadini gerçekleştiriyor mu?



Bir süredir yazı yazamıyordum blog u nasılda özlemişim. Vize haftaları geçtikten sonra ilk işlerimden birisi olacak blog ile ilgilenmek. Özellikle içerik ve tasarım konusunda ufak değişiklikler yapmayı planlıyorum.

Gelelim kreme :) aslında bu markanın el kremini almak aklımın ucundan dahi geçmiyordu. Hatta bir önceki gün alacağım el kremini belirlemiş ve onu almak için girmiştim alışveriş yapacağım siteye ancak bu üründe sitenin haftanın popülerleri kısmında yer alıyordu ve üstünde kocaman yazılarla vanilya özlü olduğu belirtilmişti. Eh, benim de vanilya içeriğini görmemle zaman akışının durması ve kendimi bulutlardan dökülen mis gibi vanilya şelaleleri olan bir hayal dünyasında bulmam bir oldu. Tabi sonrasında içerik ve kalite anlamında da biraz inceledikten sonra almaya değecek bir ürün olduğuna karar verdim.

Aslında Logona'nın bu vanilya ve aloe özlü kreminden iki farklı sonuç aldım diyebilirim. Havaların bu kadar soğuk olmadığı ve ellerimin de nadiren kuruduğu dönemlerde ellerimin tüm ihtiyacını karşılıyordu nem bakımından. Ancak havaların soğumaya başladığı ( Ne başlaması dışarıda buz devri yaşanıyor resmen ) şu dönemlerde bana nemlendirmesi pekte yeterli gelmedi. Gün içinde ellerimin nem ihtiyacı duyduğunu hissettim ki genellikle sabah ve akşam cilt bakımı dışında gün içinde cilt bakımına zaman ayırmayı pek tercih etmiyorum zaten çoğunlukla tercih etme şansımda olmuyor. Bu nedenle kullandığım ürünlerin etkilerinin kalıcı olması benim için çok önemli ve Logona'nın bu kremi ne yazık ki bu konuda sınıfta kalıyor.( En azından soğuk dönemlerde) Koku olarak neden sürekli muhteşem bir vanilya kokusu bekliyorum bu tip vanilya içerikli ürünlerden gerçekten bilmiyorum. Zaten dengelenmesi oldukça zor bir koku sırf koku duyusuna hitaben üretilen parfümlerde bile vanilya kokusunun oldukça başarısız bir biçimde kullanıldığını görüyorum tutup da nemlendirici bir kremden güzel bir vanilya esintisi beklediğim için krem yerine kendimi eleştirmem daha doğru olacaktır. :) Ama korkmayın rahatsız edecek ağır bir kokusu yok zaten sürdükten bir 10-15 dk sonra ellerinizi terk ediyor kokusu. İçerik olarak güzel bir ürün ayrıca ürünün içeriğinde ki parfüm gözünüzü korkutmasın çünkü bu parfüm doğal yağlardan elde edilmiş. Bazen görüyorum neredeyse sıfır koku diyebileceğiniz bir üründe parfüm içeriği içerik listesinde ilk sıralarda yer alıyor. Eh hal böyle olunca da düşünmeden edemiyorum acaba o parfüm adı altında ürüne sokulan kimyasallar nelerdir diye. Ürün organik ve veganlara uygun olduğuna dair sertifikalı ve gluten ya da paraben içermiyor.


Kremin sevdiğim bir özelliği ise inanılmaz hızlı emiliyor cilt tarafından. Şöyle anlatabilirim kremi odamda sürüp ayakkabılarımı giymek için koridoru geçip kapıya varana kadar kremin büyük çoğunluğu emilmiş oluyor kalanı ise kesinlikle yapış yapış ya da yağlı bir his yaratmıyor elde ki bu benim gibi sabahları koşturarak derse yetişen bazen elinin üzerinde ki kremi asansörle inerken ya da yolda koştururken yedirmeye çalışan birisi için hayati önem taşıyor :)

Bu krem için derinlemesine nemlendirmek ve bakım yapmaktan çok eller üzerinde kadifemsi bir örtü hissi bırakıyor desem herhalde şu kremi açıklayabilecek en net cümleyi söylemiş olurum.

Yazın belki geri  dönüş yapabilirim ancak kış aylarında aklıma dahi gelmeyecektir bu krem. Dr Organic Manuka Ballı veya Love and Toast markasının el kremlerini denemek istiyorum. Ayrıca sizin de önerileriniz varsa görmekten zevk alırım.

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere vanilya tadında, harika günler geçirmeniz dileğiyle hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder