25 Kasım 2014 Salı

L'OREAL Skin Perfection Serisinden Nemlendirici Krem ve Serum Vaat Edildiği Gibi Cildi Kusursuzlaştırıyor Mu?

L'OREAL Skin Perfection Serisinden Nemlendirici Krem ve Serum

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere son zamanlarda ne zaman televizyon izleme şansı bulsam reklamlarda karşılaştığım ve artık bunu evrenin yazmam için bir çağrısı olduğunu düşündüğüm L'oreal'in cilt kusursuzlaştırmayı vaat eden serum ve nemlendirici ikilisinden bahsedeceğim. Bakalım gerçekten vaat ettikleri gibi cildi kusursuzlaştırıyorlar mı yoksa bu vaatleri yanıltmadan ibaret mi?


Öncelikle yazıma başlamadan vurgulamak istediğim bir konu var, hemen ondan da kısaca bir bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere herkesin cilt tipi aynı değil dolayısıyla herkesin cildinin ihtiyaçları da aynı olmuyor bir cilt neme susamışken diğer bir cilt nem dengesi istiyor ya da bir cilt daha yoğun ürünlere ihtiyaç duyarken diğeri daha hafif ve nazik ürünlere ihtiyaç duyabiliyor. Burada yazacaklarım tamamen benim yağlı ve hassas cildime göre ürünün nasıl sonuçlar verdiği olacaktır eh, dolayısıyla da  sizde cilt tipinize ve cildinizin ihtiyaçlarına göre daha farklı sonuçlar verebilir diyerek hemen ürünleri yorumlamaya geçiyorum.

İlk olarak nemlendirici kremden başlayalım bakalım L'oreal'in vaatleri nelermiş bu konuda:

-Anında cilt ipeksi bir his kazanır.

-Bir hafta içinde gözenekler sıkılaşır.

-Bir ay içinde, cilt tonu mükemmel bir şekilde eşitlenir. Cilt kalitesini arttırır. Deneyen %84'ü farkı görmüş

Bakalım benim L'oreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici hakkında ki yorumlarım neler:

-Cilde ipeksi etki katması belki de bu nemlendiricinin en bariz fark edilen özelliği gerçekten cildinizi yumuşacık yapıyor.

-Gözle görülür bir gözenek sorunum yok bu nedenle gözenek etkisini yorumlayamayacağım.

-Ne yazık ki ürünü bir ay süreyle kullanamadım çünkü 2. haftanın sonunda cildim resmen kusarcasına tepki vermeye başladı kreme bunun başlıca iki nedeni olduğunu düşünüyorum. Birinci nedeni kremin yağlı ciltler için yağlanmayı kontrol altına alabilecek hiçbir özelliğe sahip değil. Bunun sonucunda özellikle T bölgem bu ürünü kullandığım süre boyunca sürekli bir yağlanma sorununa maruz kaldı. Ayrıca kremin ciltteki  hassasiyeti kontrol altına alabilecek hiçbir yatıştırıcı özelliğini görmemem de yine benim hassas cildimde işe yaramamasının nedenleri arasında olduğunu düşünüyorum. Aslında ilk 2 hafta gerçekten cildimde güzel sonuçlar almıştım mesela cilt tonunda belirgin bir eşitlenme ve fark edilir bir yumuşaklık elde etmiştim ama 2. haftanın bitimiyle cildim hiç olmadığı kadar kötü bir hassasiyet ve yağ dengesinin bozulması sorunuyla karşılaştı.

-Yapısı yoğun bir krem değil kolay sürülüp rahatça emiliyor cilt tarafından.

-Koku olarak bana lise yıllarında kızların kullandığı parfümleri hatırlattı. Kokusu ilk başlarda insana hoş gelse de bir süre sonra gerçekten sıkılıyorsunuz kokusundan. En azından ben sıkılmıştım daha doğal kokuları tercih edenlerdenim :)

-Ürünün ambalajlanması çok hoşuma gitti hatta içindeki kremden daha fazla sevdim diyebilirim kutusunu :) Belki hijyen bakımından her kullanımda elimizi kremin tamamına batırmak zorunda kalıyor olabiliriz ancak her kullanımdan önce zaten elimi yıkamış olduğumdan o kadar da takmıyorum bunu :)

Şimdi de gelelim L'oreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Seruma:

Açıkçası her iki ürünü de aynı anda kullanmaya başladığımdan yukarıda ki sonuçlar açısından kremle bunu pek ayırma gibi bir şansa sahip değilim ancak size biraz serumun yapısından ve diğer özelliklerinden bahsedebilirim.

-Cilt tonunun eşitlenmesinde ve pürüzsüzleşmesinde kremle birlikte etkili olduğunu gördüm ilk 2 hafta süresince tabi sonra olanları yukarıda da okuduğunuzdan bir daha tekrar etmeyeceğim.

-Serum cilt tarafından kolayca emiliyor emildikten sonra yapışkan ya da yağlı bir his bırakmıyor.

-Koku olarak yine skin perfection serisinin nemlendirici kremiyle aynı kokuyu paylaşıyor ama ona göre daha hafif kokusu. İyi ki öyle yoksa ikisini üst üste kullanınca baygınlık geçirebilirdim :D

-Serum yapı olarak pekte sıvımsı bir kıvamda değil daha çok akışkan bir krem edasında.

-Ayrıca ürün aşırı bereketli 2 hafta kullanım sonucunda sanki miktar bakımından hiç eksilmemiş gibi görülüyordu.


Eveeeet, benim yorumlarım bunlardı peki siz bu seriyi denediniz mi eğer denediyseniz sizin yorumlarınızı da merakla bekliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!




2 yorum:

  1. :) Gerçekten en merak ettiğim ''L'OREAL Skin Perfection Serisinden Nemlendirici Krem ve Serum '' o kadar muhteşem bir biçimde yazmışssın şimdiye kadar en iyi sen anlatmmışşın bakımla kal hoşça kal:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlı bir yorumdur, bu böyle çok teşekkürler :)

      Sil