18 Kasım 2014 Salı

NUXE Masque Purifiant Doux / Hassas Arındırıcı Maske Yorumlarım

NUXE Masque Purifiant Doux / Hassas Arındırıcı Maske Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere bir süredir severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Fakat benim yorumlarımdan önce bir bakalım Nuxe'ün vaatleri nelermiş? Yoğun ve yumuşak bir kıvama sahip olan bu maske, cilt dokusunun derinlemesine temizlenmesine ve gözeneklerin sıkılaştırılmasına yardımcı olur. Haftada 1-2 kez yüz ve boyun bölgesine ince bir tabaka halinde uygulayın. Kuru ve çok kuru ciltler için haftada bir kez kullanım idealdir. Göz çevresine temas ettirmemeye özen gösterin 5-10 dakika bekledikten sonra ılık suyla durulayın.

Peki benim yorumlarım ne oldu Nuxe'ün bu maskesiyle ilgili:

Öncelikle bu ürünü kullanmaya başladığım dönemde cildimde inanılmaz bir hassasiyet olduğunu belirtmek istiyorum hatta ürünü aldığım eczacı bana maskenin cildimde ki hassasiyet nedeniyle biraz karıncalanma yapabileceğini bundan endişe duymamamı söylemişti. Ancak bırakın karıncalanmayı maske yüzümün en hassas bölgelerinde bile kendini hissettirmedi. Maskeyi yıkadıktan sonra da herhangi bir hassasiyetle karşılaşmadım hassas cildimi bir ürün herhalde ancak bu kadar iyi arındırabilirdi.

Oldukça yoğun ve yumuşak bir yapısı var. Ancak yoğun yapılı olması sizi korkutmasın sürülmesi zor değil hatta zevkli bile diyebilirim. Maskenin durulama aşaması da en az sürülmesi kadar rahat. Nuxe'ün bu ürünü oldukça hafif bir gül kokusuna sahip resmen insanın ruhunu okşayan cinsten tabi koku meselesi biraz da zevklerle alakalı olduğu için bu konuda başarılı olup-olmadığına sizin karar vermeniz gerekiyor.

Derinlemesine temizleme konusunda, ürünün hafifliğini de göz önüne alırsak çok başarılı. Keşke Nuxe'ün bu ürünüyle tüm o korkunç burun temizleme bantlarını kullanmadan önce tanışmış olsaymışım. Belki siyah nokta problemini tamamen ortadan kaldırmıyor ama iki haftalık düzenli kullanım (4 defa kullanmak anlamına geliyor bu) sonunda gözle görülür biçimde siyah noktaların azalmaya başladığını gördüm. Tabi siyah noktalar üzerindeki etkisinde diğer cilt bakım ürünlerimin katkılarını da görmezden gelemem. Gözeneklerin sıkılaşmasında da diğer cilt bakım ürünleriyle beraber kullanıldığında katkısının olduğunu düşünüyorum. Bu maskeyi kullanmaya başladığımdan beri cildimi çok daha sağlıklı ve temiz görüyorum.

İçerik olarak %92,3 doğal içerikten oluşmakta Nuxe Hassas Arındırıcı Maske. Ürün paraben içermiyor. NUXE Masque Purifiant Doux / Hassas Arındırıcı Maske'nin içeriğini merak edenler için:

NUXE Masque Purifiant Doux / Hassas Arındırıcı Maske İçeriği

Evet, bir yazımın daha sonuna gelirken Nuxe'ün bu maskesini hassasiyet sorunu yaşayan tüm yağlı ciltlere şiddetle tavsiye ediyorum. Ayrıca maskenizi kullandıktan sonra cildinizi bir güzel nemlendirmeyi de ihmal etmeyin aksi takdirde cildinizde kuruma gibi bir soruna neden olabilir. Ben maskeyi kullandıktan sonra termal su ve günlük kullandığım nemlendiriciyle cildimin nem kaybetmesini önlediğim için bu sorunla karşılaşmadım ancak bunları yapmazsanız özellikle de havaların soğuyup,kuruduğu şu zamanlarda cildinizin kurumaması içten bile değil.

Harika bir gün geçirmeniz dileğiyle ve bir sonraki yazımda görüşmek üzere Hoşça kalın ! ;)


3 yorum:

  1. Nuxe her ürünüyle önce kokusuyla mest ettiriyor resmen <3 Yağlı ciltli değilim ama öyle merak ettim ki bu maskeyi almak üzere not ettim, killi maskeleri genel olarak seviyorum zati ^^ Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe ürünlerinin o kendine has gül kokusunu bende çok seviyorum. Şu ana kadar bu konuda sadece Nuxe Aroma - Perfection nemlendirici kremini beğenmedim. İnsanı bayan bir gül kokusu kullanılmış bu nemlendirici kremde.

      Karma ciltlerde de hemen ardından nemlendirici kullanmak şartıyla gayet iyi sonuçlar alınabileceğini düşünüyorum. Kullandıktan sonra ki yorumlarını merakla bekliyorum. :)

      Sil
  2. Bende çok severek kullanıyorum kokusundan ziyade benim için içeriği ön planda. Yüzümü yumuşacık bebek gibi yapıyor ve en önemlisi cilt yağlanmasını parlamasını önlüypr

    YanıtlaSil