15 Kasım 2014 Cumartesi

Vizelerin Bitmesiyle İnsanlığa Dönüş Süreci ve Olanlar :)



Merhaba, arkadaşlar! Bu hafta sonunu mutluluktan havalara uçarak ve zafer nidalarıyla geçiriyorum. Peki neden mi? Çünkü sonunda vizeler bitti ! Dört haftalık işkence - vizeler - daha bitmeden bu hafta sonu için planlar yapmıştım. Öncelikle insanlığa bir geri dönüş yapmam gerekiyordu çünkü vize haftaları boyunca Robinson Crusoe gibi bir havaya bürünmüştüm. Ah keşke kuaförden önceki ve sonraki halim diye fotoğraf çekseymişim eminim kimse iki fotoğraftaki kişinin aynı olduğuna inanamazdı. Hatta kuaförümle geçen ufak bir diyaloğu yazayım:

K: Okuyor musun? ( 10 yıldır aynı kuaföre gidiyordum ancak son 1 aydır farklı bir kuaföre gitmeye başladım ve çok memnunum bu değişimden. Demek ki neymiş bazen alışkanlıkları değiştirmek gerekiyormuş )
Ben: Evet üniversitedeyim
K: Lise mi
B: Hayır üniversite
K: Hmm 1.sınıf mı
B: Hayır 3. sınıf :)
K: Yok artık kardeş sen kaç yaşındasın
B:21
K: O zaman ben bu bıyık ve sakalları kesmeyeyim yoksa kimse inanmaz yaşına :)
Orada çalışan başka biri : ''Vay be Ozan'a kız istemeye gitsek herhalde abisi nerede diye sorarlar''
Baya eğlenceli ve bol sohbetli bir tıraş deneyimi yaşadım dün :)

Sonrasında kendimi kaybedercesine alışveriş yapmak istiyordum tabi öğrenci olmanın acı gerçeğidir ki kendini kaybetme kısmını pek başaramadım. Ayrıca vize döneminde görüşemediğim arkadaşlarımla hafta sonumu geçirmek istiyorum. Gerçi dün alışverişe haftada neredeyse altmış saat gördüğüm arkadaşımla beraber çıktık ama yine de nasıl oluyorsa
üstünde konuşup, eğlenebileceğimiz bir şeyler bulabiliyoruz. Ama bugünümü sadece görüşemediğim arkadaşlarıma ayıracağım gerçekten özledim onları. Bu arada Gratis de yeni marka yüzleriyle tanıştım her ne kadar hepsini alamasam da şu yukarıda ki nemlendirici ve besleyici kremleri denemek istedim. Hazır havalar da soğumaya başlamışken gerçekten işe yarayıp yaramadıklarını bir güzel değerlendirebilirim.

Ayrıca yeni yılın yaklaşmasıyla bir ton plan yaptım hayatımla ilgili. İlerleyen günlerde bununla ilgili de bir konuyla karşılaşabilirsiniz. Konu demişken, blog umda yeni bir döneme başlıyorum. Artık blog da sadece cilt bakımı konuları değil de biraz daha kendi hayatımla ilgili yazıp, çizdiğim şeyler olacak.

Bu arada vizelerden önce bir konu yayınlamıştım ve cildimin hassasiyet konusunda kontrolden çıktığını söylemiştim. Şu an cildimden oldukça memnunum hassasiyete karşı yeniden kontrolden geçirdiğim cilt bakım rutinim çok güzel işe yaradı. İlerleyen günlerde mutlaka bu rutinle ilgili bir paylaşımda da bulunacağım.

Bu arada bugünü daha güzel yapan şeylerden biriside dışarıda çok
 harika kapalı bir hava var kesin yağmur yağacak. Hatta dün
 alışverişten dönerken yağmur çiselemeye başlamıştı o kadar
 mutlu olmuştum ki uzun süredir yağmur altında yürümemiştim.
 Yağmur yağmaya başladığı gibi yeşil çayımı kapıp balkona koşmayı ve yeni aldığım kitaplarla kendime minik bir cennet köşesi
 yaratmayı planlıyorum.

Şimdi fark ettim de yapmayı planladığım o kadar fazla şey var ki bunları tek bir konuda paylaşmam imkansız . Hatta buraya kadar yazdığımı okuyacak  birileri var mıdır onu bile bilmiyorum. :)

Ne zamandır ertelediğim o kadar fazla konu var ki hepsini yazıp, paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın.

4 yorum:

  1. Ne kadar eğlenceli bir yazı olmuş böyle ^.^ Yağmuru karı sevmeyen biri olarak resmen şu yazdıklarınla ısındım, blogda kesinlikle böyle yazılara da değinmelisin, anlatımın çok sıcak :) Yeni yıl öncesinde ben de ilginç planlar yaptım ve her yeni yıl sabahı olduğu gibi kararlarımı ipe astım haha. Alışkanlıklarından zor vazgeçen bir insan asla olmadım ama planlı programlı olunca kendimi kapana kısılmış gibi hissediyorum. Gerçi bunu söylediğim anda aklıma markete bile giderken en az 20 maddelik listeler hazırladığım gerçeği geliyor :(

    Vizelerinde/finallerinde bol başarılar. Sınavlar üniversitenin en sevimsiz zorlayıcıları. Umarım okuldan sağ salim mezun olursun, aldıklarını güzel günlerde kullan+oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bende tam tersine yağmura doyamayan biriyim. Büyük bir ihtimalle gelecekte Twilight filminin çekildiği yer gibi havanın hep kapalı ve yağışlı olduğu bir yerde yaşayacağım. :) ( Böyle diyorum da herhalde bir süre sonra da hani biraz da güneş fena olmazdı gibi bir moda girerdim öyle bir yerde yaşasaydım )

      Haha yeni yıl ve vize/final sonrası yapılan planlar gibisi yoktur. Örneğin ben vizelerden sonra '' Tamamdır, artık yönetsel yargı derslerine düzenli girip planlı bir şekilde çalışacağım bu derse'' ve final sınavıma bir hafta kala ben '' Acaba dava zaman aşımı sürelerini işlemiş miydik , sanki derste böyle bir başlık atmıştı ya da atmamış mıydı'' :)

      Çok teşekkürler. İnanın sınavların kendileri sınava çalışmaktan daha zor. Dün öyle bir sınava girdim ki 90 DK 4 olay 12 soru ve o 12 sorunun içinde saklı en az 50 başka çeşit soru. Resmen sınavın sonlarına doğru soru cevaplamaktan sıkılıp bildiğim soruları tam cevaplamadan kısa kesmek istemiştim ki sınavdan çıktıktan sonra bunu yapmak isteyen tek kişinin ben olmadığını görmüştüm. :)

      Kitabı okuyup bitirdim ve gerçekten beğendim. Tavsiye ederim eğer okumak isterseniz. :)

      Sil
  2. aaaaa !!!!! senin bloğuna belki 40 defa tıklamışımdır ve yazılarını okumuşumdur.:)) çok şaşırdım gerçekten çok güzel bilgiler veriyorsun bakımlı kal.. bende beklerim bloguma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Blog umu bu şekilde takip etmenize gerçekten çok mutlu oldum :)


      Sil