26 Aralık 2014 Cuma

Benim İçin İçerik Önemlidir Diyenlere, Ecowell Duş Jeli Organik Vanilya

Ecowell Duş Jeli Organik Vanilya

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir hafta geçiriyorsunuzdur. Bugün üniversitenin son günüydü. Bundan 1 hafta sonra finallerim başlıyor olacak. Bir yandan evde kalıp rahat bir şekilde hazırlana bileceğim için mutluyum bir yandan da hazırladığım çalışma programının hakkını verebilecek miyim diye endişeliyim. Neyse galiba bunu finaller bittikten sonra göreceğim :) Bugün sizlere yeni tanıştığım bir marka olan Ecowell 'in bu vanilyalı duş jelinden bahsedeceğim bakalım kullandığım süre boyunca yorumlarım neler olmuş?


* Ecowell markasının ürünle ilgili vaatlerine bakalım nelermiş?

Ecowell Duş Jeli cildi kurutmayan ve kolaylıkla durulanabilen yumuşak kremsi köpüğü ile cildinizi nazik bir şekilde temizler, arındırır, canlandırır. Hoş vanilya kokusu rahatlamanızı sağlar. İçeriğinde yüksek oranda bulunan organik mersin suyunun antiseptik özelliği sayesinde terleme problemini doğal yollarla çözmeye yardımcı olur. Hassas ve alerjik bünyeli cilt tipleri için kullanıma uygundur.

* Peki benim kullandığım süre boyunca yorumlarım neler oldu?

- İlk olarak kokusunu pek beğenmediğimi söylemem gerekiyor. Daha tatlı bir koku beklerken acı ve doğal bir vanilya kokusuyla karşılaştım. Aslında vanilya kokusunun tam olarak istediğim gibi olmamasına pek şaşırmamak gerekiyor çünkü Ecowell benzeri duş jelleri gibi ürünü parfümle doldurmayı bırakın, parfüm içeriğine bile yer vermemiş. Hasta olduğum ve burnumdan nefes alamadığım günlerde rahatça kullanacağım bir duş jeli olacak. 

- Yapısını gerçekten hiç sevmedim oldukça akışkan su gibi bir yapıda. Hatta ilk kullanımda bunun farkında olmadığım için ürünün yaklaşık bir %20'sini falan bu duş jeliyle aldığım ilk duşta kullanmış olabilirim. ( Nasıl bilebilirim ki avucuma su gibi döküleceğini )

- Köpürme yönünden oldukça başarısız bir ürün. Ayrıca belki de bu yüzdendir, bu duş jeliyle duş aldıktan sonra yeterince temizlenmemiş gibi bir hisse kapılıyorum.

- Koku olarak pek kalıcı değil ( Şükürler olsun) duştan kısa bir süre sonra teninizden uçup gidiyor kokusu.

- Hassas cildimde herhangi bir soruna yol açmadı kullandığım süre boyunca. Ayrıca cildimde kuruluk ya da gerginlik sorunları da yaşamadım.

- Terleme problemim olmadığı için bu konuda bir yorum yapamayacağım belki yazın daha iyi gözlemlenebilir bu özelliği. Gerçi içeriğinde ki mersin suyu miktarına bakarsak bu konuda etkili olması muhtemel görünüyor.

Evet yazımın sonuna gelirken eğer içerik bakımından '' Benim kullandığım duş jeli piyasadaki diğer duş jellerinin çoğunluğuna nazaran daha temiz içerikli olsun'' diyorsanız bu duş jeline bir şans verebilirsiniz. Ancak duş almak benim için günlük bir temizliğin yanında güne zevkle başlamanın da anahtarı niteliğinde bir eylem olduğu için bu kadar keyifsiz ve sıkıcı bir ürünle içeriği ne kadar temiz olursa olsun güne başlayamam.

Herkese şimdiden harika bir hafta sonu diliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!


6 yorum:

  1. Ben de Ecowell tonik kullanıyorum. Başarılı bir ürün. Bu ürünü de merak ettim. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği dışında pek beğenmediğim bir ürün oldu. Tabi cilt bakım ürünlerinin etkileri ürünü kullanan kişinin cilt yapısına ve ihtiyaçlarına göre değiştiği için belki siz benden daha memnun kalabilirsiniz. :)

      Sil
  2. Harika bir yazı olmuş ^^ Koku konusunda duş jellerinden biraz fazlasını bekliyorum sanırım, acı vanilyaya asla katlanamam gibi geliyor ama Ecowell markası merak ettiklerimdendi. Okumak iyi oldu, bu arada bana siz yerine sen diye hitap edebilirsin :) Blogun çok eğlenceli, hangi konuyu okuyacağıma şaşırdımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Her sabah duş almayı artık nefes almak gibi hayatının vazgeçilmez bir parçası haline getirmiş biri olarak bende duş jellerinde kokuya oldukça dikkat ediyorum. Güne mis gibi bir kokuyla başlamaktan daha güzel ne olabilir ki?

      Bu üründen ne yazık ki memnun kalmadım gerek yapısıyla gerekse kokusuyla beni cezbetmedi. Şu an sadece ayak ve bacak bölgemde kullanıyorum ki mümkün mertebe burnumdan uzak olsun diye :)

      Ahaha hitabet konusu gerçekten benim sorunlu olduğum bir konu :) Gerçek hayatta ne kadar çaba harcasam da çok yakın arkadaşlarım ve aile bireyleri dışında herkese ''siz'' olarak hitap ediyorum. İşin komik yanıysa bunu isteyerek yapmamam ve kontrol edememem. Bunla ilgili çok komik anılarım vardır insanların artık dayanamayıp '' Ozan yeter, 2 yıldır seninle arkadaşız ve günde beraber neredeyse 7 saat geçiriyoruz artık bana sizli-bizli konuşma'' diye haykırışta bulunan arkadaşlarım olmuştu ^^

      Ancak internet üzerindeki yazışmalarım da bu alışkanlığımı kırabileceğime eminim. Bu arada senin (burada siz yerine sen kullanırken hissettiğim garip duygu galiba bu bir alışkanlık falan değil bildiğiniz bağımlılık olmuş bende) blog una attığım ilk yorumda nasıl hitap edeceğimi atacağım yorumdan daha fazla düşünmüştüm: ''Acaba Pelin Hanım ya da Derin Hanım diye mi hitap etsem yoksa her zaman ki gibi siz mi desem'' diye :) Ahh, bu konuda tam bir umutsuz vakayım ^^

      Bu kadar güzel bir yorum, beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam. Birde insanın hayranlıkla takip ettiği bir blogger olunca söz konusu yorumu yapan ... ( Şaka gibi cümleyi bitiremedim. Kullandığım ve sildiğim yedi sıfattan sonra hiçbiri yeterli değil diyerek üç nokta katmayı tercih ettim. Üç noktanın bulunduğu yere dünyada ki tüm güzel şeyleri katabilirsiniz. :)

      Sil
  3. merhaba sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil