8 Aralık 2014 Pazartesi

Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici Kış Ayları İçin İdeal Gündüz Kremi

Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici

Merhaba, arkadaşlar! Bugün üniversitedeyken herhalde biri dönüp deseydi ''Ozan, bugün 7 saat ders göreceksin toplam 10 saat zamanını üniversitede geçireceksin üstüne birde eve gidip blog da yorum yazacaksın'' diye herhalde gülerdim ancak şimdi oturmuş bu konuyu yazarken bir şeyi tutkuyla yapmanın insanı ne kadar çabalamaya sevk ettiğini görüyorum. ( Acaba şu sevmediğim idari hukuk derslerinde de böyle bir tutkum olsa neler olurdu? ) Bugünün tüm yoruculuğunu bir kenara bırakırsak bazı güzel gelişmeler de oldu mesela bugün 3 farklı markayla tanışma şansı yakaladım Ecowell, Love and Toast ve Hurraw her birini denemek için yanıp tutuşmuş olsam da bu yazıyı tamamlayıp cilt bakımı rutinini bitirdikten sonra kendimi bilinci kapalı bir şekilde yatağa atacağımdan emin olduğum için hiç denemek gibi gerçekleşmeyecek hayallere kapılmaya gerek yok. Evet bu kadar günümden bahsettikten sonra gelelim Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendiriciye bakalım kullandığım süre boyunca vaat ettiği şeyleri gerçekleştirebilmiş mi?



*Öncelikle ufak bir bakış atalım Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici neler vaat etmiş?

-Tüm gün süren nemlendirme etkisi sağlıklı bir cilt bariyerine sahip olmanızı sağlar ve cildi tahrişten korur
-Antioksidanlar ve UVA/UVB koruması içerir. Hafif ve ipeksi formül ilk yaşlılık belirtilerinin ortaya çıkmasını önler.
-Kolayca uygulanır ve cilt tarafından emilir. Her gün rahatlıkla kullanılır.

*Peki benim Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendiriciyi kullandığım süre boyunca yorumlarım neler oldu?

- Nemlendirme etkisi benim yağlı cildim için gayet yerindeydi. Kullandıktan sonra ne yapış yapış yağlı hissettirdi ne de neme ihtiyaç duyar şekilde bıraktı cildimi.
- Güneşten korumasından da oldukça memnun kaldım. Güneşten koruma faktörü de kış aylarında doğru düzgün güneş altında kalamadığımız zamanlar için gayet ideal. Hatta benim gibiler için fazla bile bugün güneş altında kaldığım süreyi hesapladım toplam yarım saat var ya da yok.
-  İlk yaşlılık belirtilerine etkisi için bir şey diyemeyeceğim.
- Krem yoğun bir yapıda ancak uygulanması ve emilimi oldukça kolay. Ayrıca kremi cildime yedirdikten sonra herhangi bir krem izi ile karşılaşmadım. Gündüz kremi olarak rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün.

Bu arada ürünün renkli olanı da varmış denildiğine göre hafif bir renk katıyormuş cilde ama herhangi bir kapatıcı özelliğine sahip değilmiş. Tabi renkli olanını kullanmadığım için -benim kullandığım renksiz olanıydı- yorum yapamayacağım . Genel olarak dönüp baktığımda oldukça beğendiğim bir ürün oldu Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici belki eksi olarak içeriğinin pekte iç açıcı olmamasını gösterebilirim ama daha güneş koruma faktörü içerip de nispeten temiz içerikli bir ürünle karşılaşmadığım için bu ürünün içeriğini de tam olarak bir eksi diye düşünemiyorum. Ayrıca şimdilik güneşin zararlı etkilerinden korunmayı daha fazla önemsediğim için içerik bu konuda biraz daha 2. plana itilmiş durumda.

Eveeet, yazımın sonuna gelirken yaz aylarında olduğu gibi kış aylarında da cildimizin güneşin zararlı etkilerinden korunmaya ihtiyacı olduğunu bir kez daha hatırlatıyorum ve hepinize güneş kadar parlak ve güzel günler diliyorum.

3 yorum:

  1. Merhaba içeriği ne kadar kirli ? Cok mu kimyasal mevcut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aslında sadece bu üründe de değil Clinique ' in tüm ürünlerinde içerikler kimyasal ağırlıklı formüle edilmiş.

      Tabi , bir ürünün kimyasal ağırlıklı olması demek illaki cilde zararlı olacağı anlamına gelmiyor. Örneğin bu ürün hassas bir cilde sahip olmama rağmen cildimde hiçbir olumsuzluğa yol açmadı. Yazıda içeriğini iç açıcı bulmadığımı söyledim çünkü içeriği doğal ve organik ağırlıklı ürünler kullanırken kendimi daha rahat hissediyorum.

      Ürünü deneyebilirsiniz. Eğer hafızam beni yanıltmıyorsa aldığım onca Clinique ürününden en memnun kaldığım bu olmuştu.

      Sil
  2. Üç marka belirledim kendimi bu incelediğiniz ürünün yeşil tüplüsü.ısıs pharma ve shiseido...Üçü de spf li göz çevresi kremi.İçime bu marka siniyor ama yaşım 40 larda etki sağlar mı bilmem.20-30 yaş arası uygun gibi yorumlar dolaşıyor nette.Bu arada ben de doğal ve organik ürünler kullanıyorum çoğunlukla ama bazen yetersiz gelebiliyor onlarda.

    YanıtlaSil