16 Aralık 2014 Salı

DR. Organic Virgin Olive Oil Bio Balm / Organik Sızma Zeytin Yağlı Bio Merhem Yorumum

DR. Organic Virgin Olive Oil Bio Balm / Organik Sızma Zeytin Yağlı Bio Merhem Yorumum

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün hayatım boyu kendime arkadaş olarak görebileceğim bir insanın ne zamandır çevremde olduğunu ve benim bunu göremediğimi fark ettim. Eh bugün bunu fark etmenin verdiği harika enerjiyi sadece kendime ayırmak yerine enerji ve mutluluğumu, sizle de bu konu aracılığıyla paylaşmak istedim. Bakalım DR. Organic Organik Sızma Zeytin Yağlı Bio Merhem neler vaat ediyor ve bu vaatlerini ben görebilmiş miyim?



DR. Organic Organik Sızma Zeytin Yağlı Bio Merhemin vaatleri:

Bu balsam "çok amaçlı kullanımı" olan bir balsamdır. Yüksek oranda antioksidan etkileri olan organik sızma zeytinyağı, güçlü miktarda oleik asit içerir, son derece besleyici, nem kilitleyen, hasar onaran zengin ve derin bir nemlendiricidir. Organik saf zeytinyağı, meyankökü, shea yağı, kakao yağı, arnika yağı, argan yağı, ayçiçeği yağı,mango yağı arı balmumu C ve E vitamileri içerir. Hasar görmüş ve yaşlanmış cildi kurtarmak ve yumuşak bir yüzey oluşturmak için melisa ile formüle edilmiştir. Çatlamış, hassas, tahriş olmuş ve kızaran cildi sakinleştirir, nemli, sağlıklı bir cilt bariyeri oluşturmaya yardım eder. Çatlak ve yara izleri olan cildin yenilenmesini sağlar.

DR. Organic Organik Sızma Zeytin Yağlı Bio Merhem yorumlarım:

Ürünü alma amacımdan biraz bahsedeyim. Benim bıyık bölgem bazı dönemler sebebini anlayamadığım bir şekilde inanılmaz derecede kuruyor. Bu kuruluğun üstüne birde hiç alışık olmadığım - yağlı cilde sahip olduğumdan - bir gerginlik hissi yaşıyorum. Eh bende bu iş böyle yürümez diyerek öncelikle bıyık bölgeme normal yüzümde kullandığım nemlendiricileri sürdüm ancak hiç biri işe yaramadı çünkü çoğu doğal yağlar yerine nemlendirici ajanlarla donatılmış hafif yapıda ürünlerdi ve bıyık bölgemde ki kuruluğa çözüm olmadılar. İşte bunun üzerine bana şöyle güzel besleyici, nem kitleyen bir ürün lazım diyerek DR. Organic Organik Sızma Zeytin Yağlı Bio Merhemi satın aldım. İçeriğinde sızma zeytinyağı, shea yağı, jajoba yağı, argan yağı, badem yağı gibi pek çok bilindik nemlendirici ve besleyici yağ içeren bu ürün öncelikle içeriğiyle gözlerimi güzelce bir büyüledi bunu itiraf edeyim. Ancak ürünün etkileri ve yapısı açısından aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Öncelikle ürün bildiğiniz kalem şeklinde ki dudak nemlendiricilerinin kavanoza katılmış hali gibi duruyor. Dolayısıyla süreceğiniz ürünü kavanozdan alırken tam olarak yeterli miktarda alıp alamadığınızı anlayamıyorsunuz. (Parmağınızı dudak nemlendiricisinin etrafında gezdirip nemlendirici diye uyguladığınızı düşünün işte tam benimde bu ürünü uygularken hissettiğim şey buydu) Etkisine gelirsek ne yazık ki nem kitleme konusunda pek başarılı bulmadım ürünü. Bıyık bölgemde kuruluk bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra biraz hafiflese de kesinlikle son bulmadı. Ayrıca ürünün yapısından dolayı da uygulamak tam bir problem - en azından erkekler için - sakal bölgenizdeki kıllar bu ürünü sürdükten sonra parlıyor ki bu pekte hoş bir parlama değil daha çok bir çeşit yağ sürülmüş gibi. Ayrıca burun deliklerimin altında zaman zaman oluşan kırmızılıklar içinde kullanmıştım ancak o kadar hafif bir kızarıklık üzerinde bile işe yaramadı. Yani sakinleştirici özelliği de oldukça işe yaramaz bir ürün. 

Peki Ozan bu ürünü kullanıp da hiç memnun kaldığın bir yer oldu mu? Evet, oldu arkadaşlar parmaklarınız da hani ara ara şöyle küçük tırnak eti soyulmaları olur ya işte onlara bende çok güzel işe yaradı. Ayrıca soyulmaların olduğu bölgede gece bu merhemi sürüp sabah kalktığımda bölgenin daha bir pürüzsüz olduğunu hissettim. Büyük bir ihtimal ile içindeki Vitamin C içeriğinin bunda katkısı var. 

Bu arada ürünün içeriğine bakınca sanki bir çeşit kozmetik yağ hazinesine bakıyormuş gibi hissediyorum kendimi. Resmen hayatım boyunca kozmetik alanında duyduğum yağların çoğu tek bir ürün içinde bir araya gelmiş gibi. Eh böyle olunca insan biraz yadırgıyor ya ürün benim cildim ile gerçekten çok zıt düştü ya da içinde kullanılan içeriklerin kalitesi pekte iyi değildi gibi sorular insanın aklına geliyor bakalım bu ürünü bir kaç kişi de daha deneyeceğim eğer farklı etkiler görürsem konuya mutlaka eklerim.

Önemli not: Arkadaşlar ürün aşırı yağlı bir yapıda bu nedenle yağlı ciltler kullanırken dikkat etmeliler. Ürünü kullanırken sivilce problemi yaşarsanız ürünü hemen bırakın. 

Bir yazımın daha sonuna gelirken herkese harika bir hafta diliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

2 yorum:

  1. Müthis detayli bir inceleme olmus, emegine saglik Ozan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Eylem. Beğendiğine çok sevindim :)

      Sil