13 Aralık 2014 Cumartesi

Kışın Gelmesiyle Birlikte Lip Balm Savaşları Başlayabilir



Merhaba arkadaşlar! Nasılsınız? Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Bugün yeni bir yazı dizisine başlıyorum Lip Balm Savaşları! Eh, kışın gelmesiyle artık dudaklarımız hiç olmadığı kadar kurumaya başladı tabi kuruyan dudakların çatlamasından ve hoş bir görüntü bırakmamasından söz etmiyorum bile. Peki dudaklarımızın daha sağlıklı ve güzel görünmesi için ne mi kullanmalıyız tabi ki dudak nemlendiricileri ( İç sesim burada ''sahiden mi'' diye haykırıyordu). Tabi diğer bakım ürünleri gibi dudak nemlendiricileri de aynı kalitede olmuyor bazıları dudaklarınıza harika bir bakım yaparken diğer bir ürün onun yanında tamamen işe yaramaz kalabiliyor. İşte bugün ki yazımda sizlere karşılaştırmalı olarak yukarıda ki resimde gördüğünüz 5 dudak nemlendiricisinin iyi ve kötü yönlerinden bahsedeceğim. Hazırsanız haydi başlayalım!



Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm: Bir dudak nemlendiricisi kullandığında ne beklersin? Dudaklarımı nemlendirsin, beslesin ve onarsın düzenli kullanım sonucunda da daha sağlıklı görünen dudaklara sahip olmayı beklerim ise cevabınız bu dudak nemlendiricisi sizin için biçilmiş kaftan. Nemlendirme etkisi diğer bahsedeceğim tüm nemlendiricilerden daha uzun sürüyor. Üstelik böylesine güzel nemlendirirken dudaklarda yağlı bir his bırakmıyor. Ürün harika bir kokuya sahip ürünün kapağını açar açmaz burnunuza mis gibi bir greyfurt kokusu geliyor. Resmen insanın iştahını açan türden bir koku. Tek olumsuz denebilecek yanıysa kavanoz içinde olması nedeniyle çantaya atılıp çıkılması pekte hijyenik olmayacağı kanısındayım. Bunun dışında her yönüyle beğendiğim ve bittikçe yenileyeceğim bir dudak nemlendiricisi oldu Nuxe Reve De Miel Baume Levres

Hurraw!  Moon Night Lip Balm: Aslında sıralama yaparken Hurraw ile Nuxe arasında baya bir gidip geldim. Birbirlerine etkileri bakımından oldukça yakınlar hatta neredeyse fark yok denebilir. Nemlendirme etkisi çok güzel resmen dudaklarınızın beslendiğini hissediyorsunuz bu dudak nemlendiricisini kullandığınızda. Nemlendirme etkisinin uzunluğu bakımından Nuxe'den ufak bir tık aşağıda. Şekil olarak diğer dudak nemlendiricilerine kıyasla biraz farklı yassı bir şekli var. Kullanım açısından bu şekli bana daha pratik geldi. Dudağınızın şekline daha uyumlu olduğundan nemlendiriciyi tekrar tekrar dolandırmadan 2 hamlede dudağınızın tamamını nemlendiriyorsunuz. Ayrıca kokusuna tek kelimeyle bayıldım böyle kahvemsi-vanilyamsı ağır bir kokusu var. İçerik olarak da oldukça temiz bir ürün.

Burt's Bees Blueberry and Dark Chocolate: Gratis sayesinde tanıştığım bir marka oldu. İçinde çikolata aromasının olduğunu duyunca da hemen kendime bir tane kapmıştım. Beklediğim gibi güzel bir çikolata kokusu vardı ancak biraz daha ağır olsaydı bu koku daha çok sevebilirdim. Nemlendirme etkisinin kalıcılığı orta karar eğer bu ürünü kullanacaksanız mutlaka gün içinde bir kaç kere uygulamanız gerekiyor. Dudağa sürüldükten sonra bıraktığı nemlendirme etkisi hoş bir ürün ayrıca kolay ulaşılabilir olması ve uygun fiyatıyla da listemizde 3. sıraya yerleşiyor.

Yves Rocher Lip Balm Vanillia: Aslında Burt's Bees'in yukarıda bahsettiğim özelliklerinden çok bir farkı yok. Burt's Bees'e göre biraz daha yoğun ve ağır bir his bırakıyor dudaklarda. Vanilya kokusunu sevenlere hitap eden bir dudak nemlendiricisi. Bu ürünle ilgili en sevmediğim şey ise içeriğine dair en ufak bir fikrimin dahi olmaması. Ne ürünün üzerinde ne de online alışveriş sitesinde ürünün içeriğine yer verilmemiş. 

Love and Toast Cherry Lemonade: İşte geldik yüzyılın en kötü dudak nemlendiricisine. Hala şu yazıyı yazarken bile bu kadar tatlı bir ambalaja sahip, kutusunda ki minik detaylarla insanın yüzünü güldüren bir ürün nasıl bu kadar berbat olabilir inanamıyorum. O kadar kötü ki şu an bildiğiniz takıldım kaldım ürünü anlatmaya nereden başlasam diye. Öncelikle o tat o koku tanrım hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. Kokusu resmen ilkokul yıllarında iş eğitimi dersinde yaptığımız çimentodan heykeller gibi. Bir koku ancak bu kadar yapay ve iştah kapatıcı(Zayıflamak isteyenlere bire bir) olabilir. Üstelik kokusu gitmiyor da bu ürünü kullandığım akşamın gecesi bu berbat kokuyla uyandım o kadar kötü ki düşünün uykumu kaçırdı. Ahh birde bir tadı var ki dostlar mide kaldırmaz bunu. Resmen dudaklarınızı alıp yağ ve şeker(aromalı bir şeker falan düşünmeyin bildiğiniz çaylara falan atılan düz şeker) içine basmışsınız gibi üstelik tadı da kalıcı resmen o gün yediğim içtiğim her şeyde bu iğrenç tadı hissettim. Birde şöyle şaka gibi bir durum var bunu satın aldığım site bu dudak nemlendiricisiyle dudaklarınızın bakımlı ve etkileyici olacağını söylemiş şahsen ben bunu süren birini görseydim herhalde etkilenmek yerine en son dişlerini ne zaman fırçaladığını falan merak ederdim dudaklarından gelen o korkunç koku yüzünden. Hele ki bir sevgiliniz falan varsa ve ayrılma gibi bir isteğiniz de yoksa sakın bu ürünü kullanarak ona işkence yapmayın. Bu tadı alan zavallı sevgiliniz bir daha sizi asla öpmek istemeyebilir. Bu ürünü yorumlarken neden acaba aklıma Taylor Swift'in Blank Space şarkısında ki şu bölüm geldi ''Cause darling I'am a nightmare, dressed like a daydream''

Bu arada tadı ve kokusu o kadar kötüydü ki nemlendirici etkisini yazmamışım. Gerçi arkadaş nemlendirme etkisi bile kötüydü resmen dudaklarınızda yeni yağlı bir yemek yemişsiniz de ağzınızı henüz yıkamamışsınız gibi bir görüntü bırakıyor. Birde şu uyduruk ürüne 29.50 TL verdim ahh gidip buna vereceğim parayı çöpe atsaydım en azından o berbat tat ve kokusu yüzünden gün boyu yediğim ve içtiğim her şey berbat olmaz ve rahat bir uyku çekerdim.

Kışın Gelmesiyle Lip Balm Savaşları Başlayabilir ! İlk Hedef Çatlamış Ve Kurumuş Dudaklar !

Bu arada bahsettiğim ürünlerin her biriyle ilgili daha detaylı yazılar hazırlayıp yine blog da paylaşacağım ilerleyen günlerde. Büyük bir ihtimalle yaptığım paylaşımları da bu konuya link olarak katarım ürünler ile ilgili ayrıntılı bilgi sahibi olmak isteyenler için. :)

Eveeet, benim son zamanlarda kullandığım dudak nemlendiricileri bunlardı peki siz bu zorlu kış günlerinde dudaklarınızı nemli ve sağlıklı tutmak için hangi ürünleri kullanıyorsunuz ya da tavsiye etmek istediğiniz bir ürün var mı? Var ise yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Bir sonra ki yazımda görüşünceye kadar hoşça kalın!


6 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. sevgili ozan lütfen aldığın ürünlerin fiyatlarını ve nereden aldığını belirtir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, Sinemcim bundan sonra ki konularımda dikkat edeceğim bu konuya.

      Zaten Nuxe'ün fiyatını ve aldığım yer konusunda fakültede bilgilendirmiştim seni ama bu konuda başka bilgi almak isteyen varsa konu altında yorum olarak bırakabilirler sorularını.

      Sil
  3. Hurraw ve nuxe benim de wishlistimde yerlerini aldı. Eğer bu kadar yakınsa nemlendirmeleri benin tercihim hurrawdan yana olur kavanoz ürünleri sevmiyorum alsam da elim gitmiyor hiç 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanoz ürünlerini normalde bende pek tercih etmiyorum ancak bu konuda Nuxe insanın direncini kıracak kadar hoş bir dudak nemlendiricisi. Bu arada Nuxe'ün kalem şeklinde nemlendiricileri de olduğunu duymuştum ancak onları denemediğim için kalite yönünden kavanoz da bulunan ile aynı mı bilemiyorum.

      Sil