23 Aralık 2014 Salı

La Roche - Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro - Soyucu Tonik Yorumum

La Roche - Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro - Soyucu Tonik Yorumum

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere bir süredir kullandığım ve neredeyse bitirmek üzere olduğum La Roche - Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro - Soyucu Tonikten bahsedeceğim. Ürünü cildimin oldukça hassaslaştığı ve yağ salgısının kontrolden çıktığı bir dönemde edinmiştim. Bakalım ürün beklentilerimi karşılayabilmiş mi?



* Bakalım La Roche - Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro - Soyucu Tonik neler vaat ediyor?

- Effaclar sıkılaştırıcı mikro-soyucu tonik içeriğindeki temizleyici maddeler ve sıkılaştırıcı LHA ile ciltteki gözeneklerin temizlenmesini sağlar ve tıkanmalarını engeller.

* Peki benim La Roche - Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro - Soyucu Toniği kullandığım süre boyunca yorumlarım neler oldu?

- Yağlı cildimde derinlemesine bir temizlik hissi yaşamadım daha çok yüzeysel kısa süreliğine ciltten yağı alıp götüren bir ürün etkisi gördüm. Sıkılaştırma konusunda da herhangi bir etkisini görmedim ürünün.

- Ciltte tıkanmaları önlemeyi vaat etse de bu konuda da başarısız bir ürün. Özellikle yağ salgısının kontrolden çıktığı burun bölgemde gözeneklerin tıkanmasını önleyecek hiçbir etki ya da sonuçla karşılaşmadım.

- Koku olarak alışılagelmiş alkollü tonik kokularından bir farkı yok.

- Herhangi bir rahatlatıcı ya da ferahlatıcı yönünü de görmedim toniğin o nedenle benim ki gibi hassas cilt yapısına sahip olan kişilere pek hitap eden bir tonik değil. Yüzünüzde karıncalanma ya da hafif bir yanma hissedebilirsiniz. Gerçi toniğin hassas ciltlere uygundur gibi bir iddiası olmadığı için bu konuda ürünü daha fazla eleştirmem doğru olmayacaktır.

- Kullandığım süre boyunca yüzüme hiçbir olumlu etkisini görmediğim kimyasal bir sıvı sürüyormuşum hissi veren bu tonik bir daha alınmayacaklar listesine kendinden emin  bir şekilde giriyor. :)

-Birde bu ürünle ilgili yazımın sonuna gelmeden bazı satış sitelerinde ürünün vaatleri abartıldıkça abartılmış olduğunu söylemeliyim. Hatta bazı yerlerde ürünün akne ve sivilce çıkmasını önlediği tüm siyah noktaları yok ettiği gibi resmen müşteriyi yanıltmaya yönelik bilgiler verilmiş. Lütfen cilt bakım ürünlerinizi alırken alışveriş yaptığınız sitelere güvenmek yerine öncelikle ürünün orijinal web sayfasına girerek özelliklerini oradan okuyun! Aksi halde ürün elinize geçtiğinde kısa süreli bir şok geçirebilirsiniz, alışveriş sitesinde ürünle ilgili yazan bilgiler ile ürünün gerçekten vaat ettiği etkileri arasında.

Cildimde etkileri bakımından oldukça başarısız bulduğum bir tonik oldu. Bu üründen sonra daha doğal ve organik bir tonik denemeyi planlıyorum. Özellikle hassas ciltleri yatıştırıcı özelliğinin olmasına dikkat edeceğim alacağım sırada ki tonikte. Bu konuda öneriniz varsa görmekten oldukça memnun olurum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Eczaneden 45 TL gibi bir fiyata almıştım. Açıkçası şu an ücretsiz verseler dahi ''ihtiyaç duymuyorum'' diyerek geri çevireceğim bir ürün oldu, çünkü yukarıda da bahsettiğim gibi hiçbir özelliğinden memnun kalmadım.

      Bir daha ki tonik seçimim Lavera markasından yana olacak hem içerik yönünden hem de fiyat bakımından daha iyi görünüyor.

      Sil
    2. her ürün herkese iyi gelmiyor. benim cildimde aşırı kuru. hiç bakamıyorum :( tavsiyelerini beklerim.

      Sil
    3. Aynen söz konusu cilt olunca maalesef her cildin ihtiyacını karşılayan bir ürün bulmak imkansız.

      Şu ana kullanıp da ''İşte bu hayatımın toniği ben bu ürünü herkese gönül rahatlığıyla önerebilirim'' dediğim bir ürün olmadı ne yazı ki.

      Ancak 1-2 küçük tavsiye verebilirim kuru cilt sahibi biri için. İlk olarak alkol oranı çok fazla olan toniklerden uzak durmanız cildinizin faydasına olacaktır. Ayrıca cildinizi rahatlatacak doğal yağ ve sulara yönelebilirsiniz. Örneğin doğal gül suyu cilde hem hafif bir nem verir hem de cildinizi ferahlatır. Üstelik doğal gül suyunu (dikkat! güllü su değil gül suyu) oldukça uygun fiyatlardan temin edebilirsiniz.

      Ayrıca ne kadar güzel bir tonik kullanırsanız kullanın kuru bir cildin kesinlikle iyi birde nemlendiriciyle desteklenmesi gerekiyor. La Roche'nin her ne kadar bu toniğini sevmesem de kremler konusunda oldukça başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Krem tercihinizde bu markaya da bir şans verebilirsiniz.

      Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler. :)

      Sil