5 Aralık 2014 Cuma

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Jeli ve Böğürtlenli Vücut Losyonu

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Jeli ve Böğürtlenli Vücut Losyonu

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur benim günüm biraz depresif geçti hem yeni başladığım bir kitaptan hem de bugün derste gördüğümüz bir filmden oldukça etkilendim. Give A Boy A Gun adlı kitapta Amerika'da okul çağlarında ki çocukların intiharlarını ve intihar etmeden önce yaptıkları okul baskınları ele alınmış. Özellikle lise çağında bulunan her gencin okuması ve üstünde düşünmesi gereken bir kitap. The Butler filmiyse yine Amerika'da yaşanan ırkçılık sorununa değinen oldukça etkileyici bir filmdi. Bu film üstüne pek çok yorum yapılabilecek nitelikte olsa da bir başlarsam kendimi durduramayıp konuyu tez gibi bir şeye dönüştüreceğimi bildiğim için en iyisi oldukça etkileyici bir film olduğunu söyleyerek filme ilgili yorumumu sonlandırmak.  Size son olarak şu sıralar denediğim iki üründen bahsedeceğim.

İlk olarak Yves Rocher hindistan cevizli duş jelinden bahsedelim. Ürünümüz cildinizi kurutmadan nazikçe temizleyeceği vaadinde bulunmuş. Bu konuda diğer Yves Rocher duş jelleri gibi bu da başarılı. Ürün oldukça hoş bir hindistan cevizi kokusuna sahip. Ancak bu ürünü alırken içeriğine bakmama hatasına nasıl düştüm bilmiyorum çünkü bu tip duş jellerin de SLS sıklıkla bulunur ancak daha önce Yves Rocher'den aldığım duş jellerinde bu içerik olmadığından alırken bunda da bakma gereği duymamıştım. Ancak ne yazık ki bu duş jelin de SLS içeriği var ve bu içerik bende düzenli kullanımda alerjiye sebebiyet veriyor. Bu nedenle ürünü bir haftalık kullanımın sonunda bırakmak zorunda kaldım. Bu arada ürünü alacaklar bir de ayriyeten pompa alsalar iyi olur aksi takdirde 400 ml boyutuyla duşta kullanması hiçte pratik bir ürün değil.

Böğürtlenli cupcake mmmm

Bir diğer ürünümüz ise  böğürtlenli vücut losyonu ahh kokusuna tek kelimeyle bayıldım! Harika bir böğürtlen kokusuna sahip losyon tam da olmasını beklediğim gibi. Yağsız dokusuyla cilt tarafından anında emilir dense de bende oldukça yapışkan ve yağlı bir his bıraktı sürdükten sonra neyse ki bu his bir 5 dk içinde falan kayboluyor bu nedenle bu kısma fazla takılmadım. Bu arada koku olarak yaklaşık 2 saat kadar cildiniz de kalıyor. Cildi yumuşatma ve rahatlatma konusunda herhangi bir etkisini gözlemlemedim.



Benim günüm kısaca böyleydi. Peki sizi bu sıralar etkileyen bir eser oldu mu? Eğer böyle bir eserle karşılaştıysanız yorumlarınızı merakla bekliyorum. Şimdiden böğürtlen tadında harika bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle bir sonraki yazımda görüşürüz!

2 yorum:

  1. Yves Rocher'in vücut losyonlarını ben çok beğeniyorum. Organik yulaflı olanının kokusunun size uygun olacağını düşünüyorum. Tavisye ederim. Blogunuzu izlemeye aldım. Ben de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organik yulaflı losyonunu denememiştim daha önce. Bir daha ki Yves Rocher ziyaretimde aklımda olacak bu ürün.

      Hoş geldiniz. :)

      Sil