30 Aralık 2014 Salı

Yves Rocher Vücut Losyonu Karamel / Armut Diyet Yapanlar Bu Üründen Kaçınsın!



Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Ahh bugün o kadar mutluyum ki gerek gökyüzünün siyah ve koyu maviye bürünmüş olması gerekse birazdan bahsedeceğim vücut losyonunun o muhteşem kokusu resmen insanının ruhunu okşayan güzellikler.

Yves Rocher  bu karamel ve armut aromalı cilt bakım serisini yılbaşına özel olarak çıkarmıştı ve çıktığı günden beri ilgimi çeken bir seri olmuştu. Düşünsenize cildinizde harika bir karamel kokusu ve ona eşlik eden hafif armut aroması. Sadece düşünmesi bile insanın iştahını açmıyor mu?



Her ne kadar bu serinin duş jelini almak için mağazaya gitmiş olsam da ne yazık ki duş jelini alamadım. Cildim SLS (Sodyum Lauryl Sülfat) içeriğine karşı hassasiyet gösterdiği için bu serinin duş jelini pas geçmem gerekti bende duş jeli yerine bu harika vücut losyonunu aldım.

Bakalım Yves Rocher Vücut Losyonu Karamel / Armut neler vaat ediyor?

- Hafif formülü ile yumuşak ve nemli bir cilde kavuşun.

- Karamel ve Armut aromalarının lezzetli kokusunu cildinize armağan eder.

Peki benim Yves Rocher Vücut Losyonu Karamel / Armut hakkındaki  yorumlarım neler oldu ?

Açıkçası bu ürünü alırken güzel bir aromatik koku dışında pek bir beklentim yoktu. Cildimde herhangi bir kuruluk problemi yaşamadığım için nemlendirme özelliklerine pek dikkat etmemiştim ürünü alırken. Gerçi şu ana kadar hangi losyonu alırken dikkat ettim ki buna? Tabi ki, hiçbirinde. Losyon kullanmak bana cilt bakımından çok eğlenceli bir oyun gibi geliyor. :) Peki koku bakımından beklentilerimi karşılayabildi mi ? Karşılamak ne kelime resmen havaya uçurdu beklentilerimi. Tek kelimeyle muhteşem kokuyor. Üstelik baya da kalıcı bir koku sabah duştan sonra sürdüğüm losyonun kokusunu cildimden şu akşam saatlerinde hala alabiliyorum. Ancak bu kokunun birde çok kötü bir yanı var. İnsanı deliler gibi acıktırıyor ama nasıl bir açlıktır bu resmen hipnotize edici. Losyonun kokusu burnuma her geldiğinde kendimi bilinçsizce buzdolabına gidiyor vaziyette buluyorum. Eğer şu aralar kilo vermeyi düşünüyorsanız bence bu losyondan uzak durmanız iyi olacaktır. Ya da ''hayır, benim iradem kaya gibi sağlamdır'' diyorsanız bunu test etmek için güzel bir seçenek olabilir bu losyonu kullanmak. :) Gerçi koku zevki kişiden kişiye göre oldukça değişken olduğundan almadan önce ürünü denemeyi unutmayın aksi halde kendinizi istemediğiniz bir kokuyla saatler boyu baş başa bulabilirsiniz. Yapı olarak ilk sürüldüğünde inanılmaz yağlı bir his bırakıyor ciltte. O kadar yağlı ki resmen duştan çıktıktan sonra bir daha duşa atmak istedim kendimi ancak 2-3 dk sonra cilt tarafından emiliyor ve bu yağlılık hissi de tamamen ortadan kalkıyor. Ayrıca hassas cildimde herhangi bir soruna neden olmadı ürün.

Bu arada bu serinin birde parfümü varmış belki dışarıda pek kullanmayacak olsam da (gün boyu o temponun ve kalabalığın içinde insanı bayabilir) evde böyle boş günlerimde kendime ya da ara sıra evin rastgele yerlerine sıkarak değerlendirebilirim parfümü :)

Evet bir yazımın daha sonuna gelirken herkesin yeni yılını şimdiden kutluyorum. Umarım her şey gönlünüzce olur 2015 yılında. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder