17 Ocak 2015 Cumartesi

Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem

Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Ben bu aralar inanılmaz yorgun hissediyorum kendimi. Eh, final dönemi boyunca günde 3-4 saat uykuyla günlerimi geçirdiğimi düşünürsek kendimi yorgun hissetmem normal galiba. Ama olsun her şeye değdi sonunda Finaller bitti! O kadar mutluyum ki anlatamam ayrıca hayatımda başka bir gelişmede oldu final döneminde aşık oldum ! Öyle bir şey düşünün ki size: Mutluluk, sevinç ve huzur veriyor onunlayken kendinizi yaşadığımız dünyadan kopmuş yeni dünyalara yelken açarken buluyorsunuz üstelik kendinizi ne kadar yorgun ve kötü hissederseniz hissedin onunla zaman geçirdikten sonra tekrardan enerjiyle dolu oluyorsunuz. Evet, benim canım yatağım gerçekten sana aşık oldum :) Hatta bu final döneminden önce nasıl bu kadar değerli bir varlık olduğunun farkında değilmişim, bilemiyorum. Her neyse ben tutup da yatağıma olan aşkımdan dolayı bir lirik şiir yazmadan hadi Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Kremine bir göz atalım. Gerçekten vaatlerini yerine getirebiliyor mu ?



*Öncelikle bir bakalım Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem neler vaat ediyor.

-Yağsız nemlendirici cildinizin ihtiyacı olan nemi sağlar. Clinique lider dermatologları tarafından geliştirilen formül, yanaklar rahat, t bölgesi yağlı olan ciltlerde ideal nem dengesini sağlar. Yağsız formül, cilt yumuşaklığını ve pürüzsüzlüğünü iyileştirir, cildin ideal duruma gelmesine yardımcı olur.

*Peki benim yorumlarım neler oldu Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem ile ilgili?

- İlk olarak yapısına tek kelimeyle bayıldım. O kadar hafif ki insan bunu kullanırken daha önce kullandığım su bazlı nemlendiriciler de neymiş diyor. Bu hafif yapısı ve kolay sürülebilir olması ürünü özellikle erkeklerin sakal ve bıyık bölgelerinde kullanıma da uygun hale getiriyor . Eminim çoğu erkek şikayetçidir sakal ya da bıyık bölgesinde ki tüyler yüzünden o bölgelere nemlendirici krem sürerken zorlanmaktan. Bu bölgelere krem ya da jel tipi ürünler uygularken tüyün çıktığı yönün tersine uygulamayı yaparsanız ürünü cildinize daha etkili bir şekilde uygulayabilirsiniz. Çünkü tüylerin çıktığı yönde kremi uyguladığınızda kremin büyük çoğunluğu sakal ya da bıyıkların üzerinde kalıyor ki bu da hem hoş bir görüntü yaratmıyor hem de kremden alacağınız verimi düşürüyor.

- Nemlendirme konusunda kış ayları için  yetersiz buldum . Tamam belki ürün yağlı ciltler için geliştirilmiş olabilir ancak her cilt gibi yağlı ciltte kışın fazladan neme ihtiyaç duyuyor ve bu jel krem ancak aşırı yağlı bölgelerim de yeterli nemlendirme sağlayabildi. Özellikle yanak bölgemdeki nem ihtiyacını karşılamada oldukça başarısızdı ürün. 

- Yumuşak ve pürüzsüz bir doku bırakma konusunda herhangi bir başka kremden bir farkını görmedim. Normal bir nemlendirici kremin yumuşattığı kadar yumuşattı cildimi.

- Cilt tarafından emilim konusunda oldukça hızlı ve emildikten sonra cildinizde bir ağırlık hissettirmiyor. Ayrıca ürün oldukça bereketli yani orijinal boyutunu satın alırsanız kesinlikle kolay kolay bitirebileceğinizi sanmıyorum.

Benim bittikten sonra ''Dur birde şunun orijinal boyunu alayım'' diyeceğim bir ürün olmadı. Belki yaz aylarında tekrar deneyebilirim bu ürün ancak şu içinde bulunduğumuz kış aylarında nemlendirme bakımından bu kadar zayıf bir ürünü tercih edeceğimi sanmıyorum. Ancak aşırı yağlı bir cilde sahipseniz bu ürüne kışında bir şans verebilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın! :)

6 yorum:

  1. ben de bunu yazın kullanmıştım. Kışın kesinlikle yetmez fikri ağır basmisti. tam yaz kremi bu dedigin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım, yazın tekrar denediğimde konuya ekleme yapacağım. :)

      Sil
  2. Yine cok güzel ve detayli bir inceleme olmus, emegine saglik! Hala nemlendirici arayisindaysan bir de Bioderma Hyrabio Riche'e göz at derim. Eczaneden deneme boyunu iste hatta, bitirdikten sonra orjinal boyunu aliyor musun bakalim. Ben almistim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Zaten Bioderma Hyrabio Riche'i alınacaklar listesine eklemiştim, ne kadar memnun kaldığını okuduktan sonra :)

      Sil
  3. Selam içeriğinde parfüm varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ürünün paketini elimde bulundurmadığım için içerik listesine bakamıyorum ancak elimde bulunun diğer Clinique ürünlerine baktığımda hiçbirinde parfüm olmadığını gördüm.

      Clinique firmasının genel sloganı ''%100 Fragrance Free'' olduğundan bu üründe de parfüm olacağını düşünmüyorum.

      Sil