5 Ocak 2015 Pazartesi

Cyrene Aloe Vera Yüz Bakım Toniği Yorumlarım

Cyrene Aloe Vera Yüz Bakım Toniği

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun bir süredir kullandığım ve artık ürünü bitirmeye yaklaşmışken yorumlama zamanının geldiğini düşündüğüm Cyrene markasının bu aloe vera içerikli yüz bakım toniğinden bahsedeceğim. Bakalım ürün vaat ettiklerini gerçekleştirebilmiş mi bende?



*Öncelikle bir bakalım Cyrene markasının vaatleri nelermiş?

 Cildin kendini yenilemesine ve onarmasına yardımcı olur. Ayrıca yaşlanma etkilerine karşı savaşır.

- Yüksek oranda su tutma özelliği sayesinde cilde hidrasyon etkisi yaratarak cildinizi nemlendirir.

- Kan dolaşımını aktive ederek yeni hücre oluşumunu tetikler.

- Düzenli kullanım sonucunda cildi sıkılaştırıcı ve cilt elastikiyetini arttırıcı etkileri vardır.

*Peki,benim Cyrene Aloe Vera Yüz Bakım Toniğini  kullandığım süre boyunca yorumlarım neler oldu?

- Cildin yenilenmesine ve onarılmasına pek yardım ettiğini söyleyemeyeceğim. Benim en büyük  cilt sorunumdur tek tük çıkan sivilcelerden sonra o lekelerin en az 2 hafta süreyle geçmemesi. Bu ürünü kullandığım süre boyunca sivilce lekelerinin bulunduğu o hasarlı dokuda herhangi bir artı yenilenme ya da onarılma gözlemlemedim yine aynı iki haftalık süre içinde leke kendiliğinden kayboldu. Bu nedenle ürünü yenileme sürecine yardım konusunda işe yaramaz buldum.

- Yağlı bir cilde sahibim her ne kadar normal zamanlarda kuruluk problemi çekmesem de içeriğinde bolca alkol bulunan tonikleri kullandıktan sonra cildimde kuruluk gözlemliyordum. Ancak bu ürünü kullandıktan sonra nemlendirici krem kullanana kadar cildim hiçbir nem ihtiyacı duymuyor. Ayrıca ciltte rahatsız edici bir gerginlik hissi de yaşatmıyor. Bu nedenle kuru ciltlerde bir şans verebilir bu ürüne. Gerçi ürünün piyasadan kaldırılmış olma ihtimali de var çünkü aldığım site ve resmi web sayfasında bu ürünü göremedim.

- Ürünün %100 doğal oluşu ve hayvanlar üzerinde test yapmayışı insana kendisini sevdirten özelliklerinden.

- Düzenli kullanım sonucunda cildi sıkılaştırır ve elastikiyetini arttırır denmiş ancak bu konularda cildimde herhangi bir değişim gözlemlemedim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın! :)

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil