10 Ocak 2015 Cumartesi

DR. Organic Ağız Bakım Ürünleriyle İlgili Yorumlarım


DR. Organic Ağız Bakım Ürünleriyle İlgili Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün hem finallerin temposundan yorgun düşmüş bir yandan da bugün yapacağım kaçamağın mutluluğuyla enerji dolmuş durumdayım. Her ne kadar final haftası izlediğim dizileri 2 haftalık bir süreyle bırakmış olsam da bugün bir istisna yapıp Shameless'ın yeni sezonunun ilk bölümünü izleyeceğim. Geçen sezon çok depresif geçmişti umarım bu sezon daha eğlenceli bir Shameless karşılarız. Konumuza geçiş yaparsak yine bir DR. Organic ürününü bugün sizlere tanıtacağım. Eğer bir süredir beni takip ediyorsanız bu markaya karşı olan ilgimi de biliyorsunuzdur. Şu ana kadar kullandığım ürünlerinden genel itibariyle memnun kaldım bakalım ağız bakımında da cilt bakımında olduğu kadar başarılı mı DR. Organic markası?



* DR. Organic Aloe Vera Diş Macunu bakalım neler vaat etmiş?

- Düzenli bir fırçalama ile daha beyaz dişler ve diş çürümelerine karşı koruyucu etki sağlamaya yardımcı

- Ağızda nane tat ve ferahlığı sağlar.

* Peki benim, DR. Organic Aloe Vera Diş Macunu hakkında ki yorumlarım neler oldu?

- Son zamanlarda, mevcut kullandığım kişisel bakım ürünlerini içeriği nispeten daha temiz olan ürünlerle değiştirmeye çalışıyorum.  İşte bu nedenle DR. Organic markasını tercih ettim. İçerik olarak markette satılan tanındık diş macunu markalarından çok daha iyi. Peki içeriğinde kimyasal var mı? Evet, var ama ürünün içerik listesine baktığınızda ve içerik listesinin üst kısmında yer alan bileşenleri okuduğunuzda çoğunlukla doğal ve organik ürünlerle karşılaşıyoruz. Listenin sonuna doğru kimyasal içerik biraz daha artıyor ama gerek kullanılan dozaj gerekse kimyasalların özenle seçilmiş olmasından dolayı bu benim için herhangi bir sorun teşkil etmedi. Zaten bir diş macununun gerçekten işini yapabilmesi için kimyasal kullanılması da gerekli arkadaşlar. Şahsen tamamen organik bir ürün kullanıp dişlerimin temizlenmediği hissini yaşamaktansa böyle daha masum içeriğe sahip olan bir ürünle dişlerimin güzelce temizlendiğini bilerek kullanmayı tercih ederim.

- Bu diş macununun sevdiğim bir diğer özelliğiyle ağızda bıraktığı o harika tat. O kadar hafif ve ferah bir tat ki ... Normalde diş macunlarıyla dişlerimi fırçaladıktan sonra ağzımda acı ve kimyasal bir tat kalırken bu diş macununda kesinlikle böyle bir his yaşamadım. Hatta normalde dişlerimi fırçaladıktan sonra bir yarım saat kadar hiçbir içeceğe dokunamazdım çünkü ağzımda kalan o diş macunu tadıyla birleştiğinde içtiğim her neyse onun tadını da bozardı ancak DR. Organic diş macununu kullandıktan hemen sonra gönül rahatlığıyla içeceğimi yudumlaya biliyorum.

- Diş beyazlatma konusunda herhangi bir şey söyleyip sizi yanıltmak istemiyorum çünkü diş beyazlığını etkileyen pek çok faktör var ancak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki dişiniz  mevcut beyazlığını koruyacaktır bu diş macununu kullandığınız süre boyunca.

* Dr. Organic Organik Çay Ağacı Gargara'nın vaatleri neler?

- Ağız ve dişlerde koruma ve doğal arındırıcı etki sağlar. Ağızda lezzetli,ferah,taze nane kokusu bırakır

- Çay ağacının antiseptik etkisiyle bakteri oluşumunu engellemeye yardımcıdır. Arındırıcı ve diş etlerini tazeleyici özelliği ile birlikte ağızda doğal temizlik hissi bırakır.

* Peki, benim yorumlarım neler oldu  Dr. Organic Organik Çay Ağacı Gargara hakkında?

- Yine içerik olarak diş macunu ile ilgili bahsettiğim her şeyi bu gargara için de düşünebilirsiniz.

- Bu ürünü açıkçası pek beğenmedim. Tamam içerik olarak güzel ayrıca ağzınızı yakmama özelliği (Normalde marketlerde satılan gargaraların çoğunu kullandığımda ağzıma ateş topu atmışım gibi hissediyorum) oldukça sevilesi ancak ağızda bıraktığı o tat gerçekten bana hitap etmiyor. Çay ağacından kaynaklandığını düşündüğüm hafif acı bir bitkisel tat bırakıyor ağızda. 

- Ayrıca DR. Organic ürünlerinin hayvan testlerine karşı olduğunu da bu konuda hassas kişilerin bilgisine sunmak isterim. Yukarıda bahsettiğim iki üründe hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. 

Evet arkadaşlar işte benim DR. Organic ağız bakım ürünleriyle ilgili yorumlarım bunlardı. Diş macununu bittikçe yenileyeceğim ancak gargara konusunda yeni bir ürün arayışına gireceğim. Ürünlerden fiyat olarak bahsetmek gerekirse: Diş macunu 25 TL gargarayı ise 36 TL civarı bir fiyattan internet üzerinden sipariş edebilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :)

2 yorum:

  1. Bana da son lilakutu alışverişimde dr.organics'in diş macunu testerı geldi. Dediklerine katılıyorum, ben de oldukça beğendim performansını. Yani bir diş macunundan beklediğim her şeyi karşılıyor :)

    Bu arada finallerinde başarılar, Shameless konusundaki dileğine katılıyorum :) ama sezon finalinde jeffrey dean morgan'ı patron olarak gördükten ve aylarca onu izleyeceğim diye bekledikten sonra yeni patronla bana büyük bir darbe vurdular :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bir diş macunundan beklenebilecek her şeyi karşılayan bir ürün. :)

      Teşekkürler :) Bende oynamasını isterdim. Supernatural den hatırlıyorum Jeffrey Dean Morgan'ı fakat kendimizi şöyle avutabiliriz en azından yeni gelen patrona karşı doyasıya gıcık olabiliriz :) Yahu sen koca patron olmuşsun üstelik bariz ortada Fiona'ya karşı bir şeyler de hissediyorsun ve fişini kesmediği bir turtanın hesabını mı soruyorsun? :D

      Sil