21 Ocak 2015 Çarşamba

Jane Iredale Lip Fixation Passion / Kalıcı Ruj

Jane Iredale Lip Fixation Passion / Kalıcı Ruj

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün oldukça heyecanlıyım çünkü ilk kez blog umda bir konuk yazar ağırlayacağım. Bugün sizlere Jane Iredale'nin bu kalıcı rujunu arkadaşım Deniz anlatacak. Kendisi benim üniversitede tanıştığım ve kesinlikle hayatımın sonuna kadar arkadaşlığımı sürdürmek istediğim tatlı mı tatlı birisi. Eveeet, benim bu kadar konuştuğum yeter haydi şimdi bakalım Deniz neler yazmış? :)

Arkadaşlar herkese merhaba :) Öncelikle Ozan'cığıma bayanlar için de yararlı olabilecek böyle bir ürünü tanıtmamı ve konuk yazarlık yapmamı istediği için ve tabi ki böyle yararlı bir bakım blogu oluşturduğu için teşekkür ediyorum. Gelelim ürünümüze Jane Iredale markasına sıkı bir  makyaj blogu takipçisi iseniz mutlaka denk gelmişsinizdir. Markadan çoğu kullanıcı memnun kalmış bakalım ben bu ürünü kullanırken neler yaşadım?

Özelliklerine bir göz atalım; tamamen mineral ikili bir yapıdan oluşuyor kırmızı tarafı lip stain ışıltı isterseniz de şeffaf parlatıcı kısmı var ve 24 saat kalıcılık vaadediyor eh iyi bir yapıya sahip olduğu için birazcık da tuzlu fiyatı.

Aslında bu ürün Ozan'ın yakın bir arkadaşımıza hediyesiydi kendisi memnun kalmadığı için bana vermesini rica ettim arkadaşımın şikayetleri rujun zor sürülebilir olması, bir süre sonra dudaklarının birbirine yapışması, tam olarak dudak iç kısmına nüfuz etmeyerek boş bir görüntü oluşturması ve kendisine yakıştıramaması idi. Bence kişinin tenine dudak yapısına göre rengin yakışması değişebilir ben şahsen çok beğendim. Cırtlak ya da neon bir kırmızılığı yok daha şarap rengine yakın kendime yakıştırdığım bir renk, kokusu da çok güzel diğer lip glosslar gibi buram buram petrol kokmuyor yani biri çakmak yaksa dudaklarınızın alev alacağı konusunda endişelenmenize gerek kalmıyor :) Kaliteli mineral yapısıyla dudakta yıpranmaya neden olmuyor.

Kalıcılık konusunda gerçekten çok iyi bu da sürümünü zorlaştırıyor zira ben sürerken biraz taşırdım ne kadar silmekle uğraştıysam da dudağımın kenarlarında yine de iz kaldı, biraz dikkatli kullanılması gereken bir ürün. Dudak iç kısmını boş göstermesi ise eksi bir yön her ne kadar arkadaşımın ki kadar olmasa da aynı sorunu bende yaşadım. Bu da sıvı bir yapıya sahip olması ve doğallığının tolere edilmesi gereken bir eksi yönü çünkü diğer petrol bazlı ürünler bırakın dudağı dişte bile kalıyor. Dudaklarınıza yeterli özeni göstermeniz gerekiyor bu ürünü kullanırken. Özellikle dudak peelingi ve nemlendirmesini ihmal etmeyin bu ürünü kullanırken aksi takdirde dudaklarınızda hoş bir görüntüyle karşılaşmaya bilirsiniz.

Kısacası benim Jane Iredale Lip Stain'den aldığım sonuç gerçekten kaliteli, doğal ve hoş bir renge sahip olması ama MUTLAKA dikkatli ve özenli sürülmesi gereken bir ürün aksi takdirde dağınık bir görünüm verebiliyor.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız yorumlarınız neler?
Sevgiyle kalın

Deniz Yasemen

Ahh, ne kadar güzel yazmış Deniz. :) Hediyeyi aldığım arkadaşım kullanamamış olsa da en azından ürünün boşa gitmediğini ve kullanıldığını görmek beni çok sevindirdi. Buradan Deniz'ciğime bu güzel yazısı için bir kez daha teşekkür ediyorum ve bir sonraki paylaşımımda görüşmek üzere hepinize kırmızı renk kadar enerjik ve harika bir gün diliyorum!

2 yorum:

  1. Ben olsam o arkadaşa bir daha hediye almam. Hem kaliteli bir marka, hem rengi güzel... Sürümü zor olabilir kalemle düzgün bir şekilde çerçeveleyip sürülünce kolaylaşır. Yazı için konuk yazarın Deniz'e teşekkürlerimi ilet ve o hediye aldığın arkadaşa da teessüflerimi tabi ki... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha çok tatlı bir insandır aslında :)

      Aynen kalite ve renk açısından almadan önce baya bir araştırmıştım bu ürünü. Üstelik kozmetik bir ürünün sağlık açısından bu kadar masum hale getirilmesi de markayı ayrıca sevmemi sağlamıştı. Neyse güzel bir deneyim oldu bir daha bu tip bir hediye alırsam nelere dikkat edeceğimi biliyor olacağım :)

      Sil