24 Ocak 2015 Cumartesi

Nuxe Aroma Perfection Soin Anti - Imperfection Yorumlarım

Nuxe Aroma Perfection Soin Anti - Imperfection

Merhaba, arkadaşlar! Bugün sizlere bir süredir cilt bakım rutinim de sıkça tercih ettiğim bir marka olan Nuxe'den Aroma Perfection isimli kremi yorumlayacağım. Normalde bu tip cilt bakım ürünleri almadan önce bolca araştırma yaparım. Malum insanın hassas bir cildi olunca gözü kapalı ya da rahat bir şekilde alışveriş yapamıyor. Fakat bu krem için minik bir istisna yaparak hiç araştırma yapmadan satın aldım. Bunun nedeni Nuxe'den şu ana kadar kullanıp da memnun kalmadığım bir ürünün çıkmamış olmasıydı ve bu ürünün de üstünde yazan vaatleri yerine getireceğine inanıyor olmamdı. Bakalım hiç bir araştırma yapmadan bu kremi almakla iyi mi etmişim yoksa kötü mü?



* Öncelikle bir bakalım Nuxe Aroma Perfection Soin Anti - Imperfection neler vaat etmiş?

-Bu cilt bakım ürünü gündüz ve gece kapsamlı bir şekilde ciltteki düzensizlikler üzerinde çalışır.

-Akasya polisakaridi ve salisilik asit kombinasyonu cilde zarar vermeden ciltteki pürüzlerin görünümünün azalmasına yardımcı olur.

-Yabani menekşe genişlemiş gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı olur.

- Emici pirinç tozu ve çinko fazla yağın emilmesinde etkilidir.

- Laminaria digitata adlı yosun ve bitkisel giliserin cildi nemlendirir ve sakinleştirir.

-İnce yapılı emülsiyon ciltte yağlı his bırakmadan kolayca emilir ve mat bir görünüm sağlar.


* Peki benim kullandığım süre boyunca yorumlarım neler oldu  Nuxe Aroma Perfection Soin Anti - Imperfection ile ilgili

- Ciltteki düzensizlikleri toplama da başarısız bulduğum bir üründü. Benim düzeltmesini beklediğim cilt düzensizliği ara ara yanaklarımda oluşan kızarık görüntüydü. Ancak bu konuda herhangi bir faydasını görmedim. Ayrıca yanaklarımın üst kısmında bazen pul pul dökülme sorunuyla karşılaşıyorum her ne kadar bu soruna etki etse de kesinlikle kremden beklediğim etki düzeyiyle uzaktan yakından alakası yoktu.

- Gözeneklerin sıkılaşması anlamında hiçbir etkisini görmedim.

- Yağlanmayı kontrol altına alma konusunda gerçekten başarılı bir kremdi. Hani benim inanılmaz yağlı diye tabir ettiğim burnumda bile etki ettiyse normal bir karma ya da yağlı cilt bu konuda Aroma Perfection'dan gerçekten memnun kalacaktır.

- Cildi yeterli düzeyde nemlendiriyor. Sakinleştirme konusunda biraz karmaşık düşüncelerim var bu kremle ilgili. Sakinleştiriyor evet ama hani yüzünüzde bir bölge kızarır da termal su sıkarsınız ve o bölge sakinleşir ve kızarıklık kaybolur tarzı değil de daha çok cildinizin nefes aldığını hissetmenizin verdiği bir sakinlik. Bilmiyorum umarım bu karman çorman tanımdan neler hissettiğimi az-çok anlayabilmişsinizdir.

- Oldukça hafif bir krem. Kremin sürümü ve yedirilmesi oldukça kolay.

- Koku olarak Nuxe ürünlerini çoğunlukla başarılı bulsam da bu kremin kokusunu pek beğenmedim. Aslında diğer bir çok Nuxe ürünü gibi gül kokusuna sahip ancak bu kremde ki gül kokusu biraz daha ağır ve yapay geldi bana.

Evet, işte benim yorumlarım da böyleydi kremle ilgili. Bu arada yukarıda ki fotoğrafı çekerken mumların yanmasını istemiştim ancak dışarıda öylesine bir rüzgar var ki ben fotoğrafı çekene kadar ikisi de sönmüş oluyordu. Ayrıca ben hayatımda bu kadar kötü kokan bir mum görmedim resmen zehirlenmiş gibi hissediyorum o ağır kimyasal kokularından dolayı. Gerçi hata bende 4-5 kere neden yakmaya çalışıyorsun mumları zaten ışıktan doğru düzgün yandıkları bile belli olmayacak.

Konuyu bitirmeden önce kısaca krem üzerinden bir kez daha geçecek olursam: Benim için tekrardan gidip de 82 TL verip alacağım bir krem değil hem gramaj yönünden hem de etkileri bakımından fiyatını karşılamadığını düşünüyorum. Karma ve yağlı bir cilde sahipseniz ve bu yağ salgısını dengelemek dışında pek bir beklentiniz yoksa kremden, ayrıca verdiğiniz para sonucu hak ettiğiniz etkiyi görememekten de şikayetçi  olmayacaksanız bu kremi alıp deneyebilirsiniz. ( Böyle biri var mı gerçekten ? ) Şaka bir yana her bakım ürünü herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir bu nedenle ürünü almadan önce eczaneden mutlaka numunesini isteyin :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder