19 Ocak 2015 Pazartesi

Skin Blossom Reviving Eye Cream / Yenileyici Ve Onarıcı Antioksidan Etkili Göz Kremi Yorumlarım

Skin Blossom Reviving Eye Cream / Yenileyici Ve Onarıcı Antioksidan Etkili Göz Kremi

Merhaba, arkadaşlar! Umarım muhteşem bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün final sonuçlarımın açıklanmasıyla birden günüm tepetaklak oldu. Peki, neden mi? Çünkü usul hukuku denen ve ne kadar çalışırsam çalışayım tam olarak kavrayamadığım dersten kalmışım. Bu da bütünleme sınavına merhaba demek oluyor. Ah, bende geçireceğim güzel bir tatilin hayallerini kuruyordum neyse artık bir yandan usul çalışıp bir yandan da tatil yapmaya çalışacağım. Bugün uzun bir süre kullandığım ve sonrasında bazı sebeplerden dolayı kullanmayı bıraktığım bir göz kreminden sizlere bahsedeceğim. Bakalım neden kullanmayı bırakmışım?



*İlk olarak Skin Blossom Yenileyici Göz Kreminin vaatleri nelermiş bir görelim:

- Göz çevresini onarıcı, yenileyici ve antioksidan etkili krem en yorgun gözleri bile canlandırır.

- Buckwheat exractı, şişkinlik ve gözaltı morluklarını yok etmek için yardımcı olur.

- Antioksidan etkili yeşil çay zarar görmüş ciltte yaşlanma belirtilerini azaltır.

- Eyebright extractı, badem ve shea yağı göz çevresini nemlendirir ve yumuşatır.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Skin Blossom Yenileyici Göz Kremi ile ilgili

- İlk olarak kremin onarıcı, yenileyici ya da canlandırıcı özelliklerini göremedim ki bu kreme ismini veren özellikte başarısız olması demek oluyor. Normalde gözlerimde hafif bir morluk vardır her insan da olabileceği kadar: Göz pınarımdan başlar ve aşağı doğru göz altımın çeyreği diyebileceğimiz bir alanı kaplayacak genişliğe yayılır. Yine normalde göz altı şişkinliği ya da kuruluk gibi problemlerim de yoktur. Ancak bu krem benim göz çevremde dahi bu kadar başarısız olduysa göz çevresi yoğun ilgiye ihtiyaç duyan birisine oldukça yetersiz geleceğini düşünüyorum.

- Bende morluklara karşı herhangi bir etkisi olmadı. Şişkinlik konusunda yorum yapamayacağım böyle bir problemim olmadığı için.

- Yaşlanma belirtilerini azaltma vaadini gerçekleştirdiğine dair en ufak bir belirti dahi göremedim, kullandığım 2 aylık süre zarfı içinde.

- Göz çevresini nemlendirme konusunda vasat bir ürün. Oldukça yüzeysel ve geçici bir nemlilik hissi veriyor. Üstelik benim göz çevrem de kuruluk gibi bir problem yaşamıyor oluşumu da göz önünde bulundurursak göz çevresi gerçekten neme ihtiyaç duyan birinin ben bu kremde istediğini bulabileceğini pek düşünmüyorum.

- Yapı olarak kremsi bir formda. Sürülme kolaylığı ve kremin cilt tarafından emilimi oldukça iyi.

- Ürün hassas ciltler için uygundur denmiş ancak benim hassas cildimde pek iyi sonuç vermedi. Göz çevremde bir süre sonra kızarıklıklara neden oldu ve bu nedenle ürünü kullanmayı bırakmak zorunda kaldım. Halbuki ürünü almadan önce baya araştırmıştım ancak bu sorunla  karşılaşan bir ben oldum galiba.

- Birde söylemeden geçemeyeceğim son bir özelliği daha var ürünün. Yukarıda bahsetmiştim kremsi diye ancak bazen pompayı sıktığınızda parmağınızda katı-plastik gibi bir şey görebiliyorsunuz. İlk başta acaba ürünün son kullanma tarihi mi geldi diye düşündüm ancak yok daha 5 ay var son kullanım süresinin dolmasına. Ürünü çok soğuk bir ortamda da muhafaza etmiyorum açıkçası bu problemin neden dolayı kaynaklandığını anlamadım.

- Ürünün hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması sınırlı sayıda ki olumlu yönlerinden biri.

Evet arkadaşlar benim Skin Blossom Reviving Eye Cream hakkında ki yorumlarım bunlardı. Bu sıralar Nuxe'ün bir göz kremini kullanmaktayım bakalım ilk izlenimlerim olumlu yönde, belli bir süre kullandıktan sonra onunla ilgili yorumlarımı da blog a yazarım mutlaka. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)

2 yorum:

  1. İlk kez cilt bakım konusunda erkek bir blogger goruyorum (: Hayretler icerisindeyim. Usul hukuku biraz sıkıcı bir ders ama ben zorlanmadan gecmistim. Butunlemeyi verebildin mi?
    Bu arada cildim karma olmasına ragmen goz altlarım cok kuru. Kiehls'in avokadolu goz nemlendiricisi tam bir nem bombasıydı memnundum, fakat malum fiyatı bir ogrenci icin fazla :)) Benim icin goz altlarıma yogun nem versin, alerjik olmasın ve hassas bir tenim var her urunu kullanamıyorum. Onerebilecegin gozaltı kremi var mı? nemlendiricisiz derimi o kısımdan geriyorlarmıs gibi his var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) Evet, bütünlemede geçebildim bende sonunda.

      Şu ana kadar hiç aşırı nem veren bir göz kremi kullanmadım. Göz altlarım pek kuru olmadığından genelde hafif yapıdaki ürünleri tercih ediyorum. Şu sıralar Nuxe Creme Prodigieuse yeux adlı göz kremini kullanıyorum. Benim hassas cildimde herhangi bir probleme neden olmadı ancak çok kuru göz çevresine yeterli nemi verebileceğini düşünmüyorum.



      Sil