21 Ocak 2015 Çarşamba

Terractive Sibir ve Zanzibar Gündüz Kremleri

Terractive Sibir ve Zanzibar Gündüz Kremleri

Merhaba, arkadaşlar! Nasılsınız? Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün kendimi inanılmaz enerjik hissediyorum halbuki ekstra enerji verecek bir gelişme de olmadı :) Hani bazen olur ya böyle yataktan çıkarsınız ve bugün harika bir gün olacak diye bir his içinizi sarar işte tam o haldeyim şu an. Bakalım bu enerjimi değerlendirecek bir şeyler bulacağım günün ilerleyen saatlerinde ancak şimdilik enerjimin bir kısmını blog um ile ilgilenerek harcamak istiyorum. Bugün sizlere Gratis mağazalarında tanıştığım bir marka olan Terractive markasının iki farklı gündüz kremi hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Bakalım gerçekten vaatlerini yerine getirebiliyor mu bu kremler?



* İlk olarak Zanzibar'dan başlayalım bakalım vaatleri nelermiş:

- Bu arada Gratis mağazasında ürünlerin üzerine genelde vaatleri Türkçe olarak yazılır ancak bu markada nedense kullanım talimatları dışında herhangi bir şey Türkçe yazılma gereği duyulmamış. Neyse ki ürünün Fransızca vaatleri yanında İngilizcesine de yer verilmiş paket üzerinde bu sayede sizlere çevirebilirim.

- İçinde bulunan shea yağı ile nemlendirir, yumuşatır ve cildinizi koruyucu özelliktedir. Ayrıca içinde bulunan cocoa butter ile kuru ciltleri bile ipeksi ve pürüzsüz yapmak için mükemmel bir kremdir.

* Peki benim yorumlarım ne oldu Zanzibar ile ilgili?

- Şu bulunduğumuz soğuk mevsimlerde nemlendirme açısından yeterli bir ürün. Eğer cildinizde aşırı bir kuruluk sorunu çekmiyorsanız bu krem size nemlendirme konusunda yetmeli.

- Cildi yumuşatma konusunda herhangi bir başka kremden daha etkili diyebileceğim bir sonuç görmedim.

- İpeksi ve pürüzsüz bir cilt konusunda bilemiyorum bu kremi kullanıp da şu sonuçları gören biri var mıdır? Şahsen ben görmedim. :)

- Yapı olarak yoğun kremsi bir yapısı var. Sürdükten sonra hafif yağlı bir his bırakıyor ciltte. Emilim konusunda ise orta karar diyeyim ne çok zor emiliyor cilt tarafından ne de çok kolay.

- Kokusunu oldukça sevdim okyanus kokusuyla hafif bir vanilya kokusu harmanlanmış gibi. Belki de Zanzibar'ı Sibir'e oranla bu kadar çok kullanmış olmamın nedeni bu hoş kokusu olabilir.

* Şimdide Sibir'in vaatlerine bakalım:

- Siberian çam yağı önemli ölçüde antioksidan ve koruma etkisine sahiptir.  Bu yağın ginseng kökü, rhodiola ( bu da her ne ise artık :) ve kızılcık yağı ile cildi sakinleştirir ve yaşlanma etkilerinin önlenmesinde yardımcı olur.

* Peki benim yorumlarım neler oldu Sibir ile ilgili?

- İlginç bir şekilde ismi ve ambalajı insanda daha yoğun ve yağlı bir krem beklentisi uyandırsa da Zanzibar'dan pek bir farkı yok hatta emilim hızı konusunda bir tık daha iyi diyebilirim.

- Nanemsi bir koku hakim kreme.

- Nemlendirme olarak Zanzibar gibi yeterli bir krem. Cildi sakinleştirme konusunda herhangi bir etkisini göremedim.

Aslında genel bir bakış attığımda fiyat-performans açısından fena değildi Terractive ürünleri. Gratis mağazasından 9 TL gibi bir fiyata almıştım her birini ki indirimlerde daha da uygun fiyatlardan bulunabilir. Ancak benim yağlı ve hassas cildimin özel ve baş edilmesi gereken sorunları olduğu için uzun vaade de bu ürünlerin bana pekte iyi geleceğini düşünmüyorum. Daha çok cildinde herhangi bir sorun yaşamayan ve sadece nemlendirme amacıyla krem arayışında olanların denemek için şans verebileceği bir ürün.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :)

4 yorum:

  1. Ben bu ürünleri Gratis'te görmüş sepete atıp sonra almaktan vazgeçmişim. İyi ki almamışım :) Teşekkürler paylaşımın için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsınız vazgeçerek. Basit bir nemlendirme hissinden öte cilt üzerinde herhangi bir işlevini göremediğim ürünler olmuştu. :)

      Sil
  2. ben bu markayı hiç görmedim gratisde gittiğimde aklımda olsun inceleyeceğim kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde maskelerin bulunduğu bölümde asılı oluyorlar :)

      Sil