1 Şubat 2015 Pazar

Bitenler Kulübü #3

Bitenler Kulübü #3

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün finaller ardından da bütünleme derken sürekli ertelediğim bir temizlik harekatına giriştim odamda ve o kadar fazla bitmiş ya da kullanmadığım ürünle karşılaştım ki ben bile şaşırdım, resmen açtığım her çekmeceden bir zamanlar alıp 1-2 kere kullandıktan sonra yüzüne bile bakmadığım bakım ürünleri çıktı. Bazılarını bu bitenler kulübüne alırken bir kısmını da tekrar denemeye karar verdim. Bakalım bu bitenler kulübümüzde kimleri ağırlanmış ?



Bitenler kulübü


1) Avene Termal Su: Cildimin hassas olduğu dönemlerde cilt bakımının vazgeçilmezi halini alıyor bu ürün. Bitenler Kulübünün ev sahibi gibi bir şey olacak bu gidişle çünkü neredeyse her ay 1 adet bitiriyorum bu termal sudan. Hakkında o kadar yazdım ki artık aynı şeyleri tekrar tekrar anlatmak istemiyorum. Ayrıntılı yazısını merak edenler Tık Tık

2) Yves Rocher Jardins du Monde (Kahveli Duş Kremi) : Tek kelimeyle bayıldığım ve daha elimdekini bitirmeden yedeklediğim bir duş kremi oldu. ( Duş kremi ne ya?) Kokusuyla, köpürmesiyle ve SLS içermemesi ile benim gönlümde taht kurdu bu duş kremi. Ayrıntılı yazısını okumak isteyenler Tık Tık

3) Dr Organic Diş Macunu: Bu markaya karşı son dönemlerde inanılmaz bir ilgi duyuyorum. Ürünleri fiyat- performans açısından o kadar kaliteli ki... Bu diş macununun ağzımda bıraktığı o hafif ferahlık hissine tek kelimeyle bayıldım. Ayrıntılı yazısını okumak isteyenler Tık Tık

4) Yves Rocher Fındıklı Dış Kremi: Kahveli duş kremi için söylediklerimin hepsi bunun içinde geçerli sadece kokusunu kahveli duş kremi kadar sevmedim. Tekrardan alacağımı zannetmiyorum.

5) Dalan d'Olive: İlk başlarda bir hevesle kullandım sonra kokusundan sıkılıp bir köşeye attım. Herhalde son kullanma tarihi de geçmiş olacak ki kıvamı falan  bir değişmiş o yüzden direk çöpe yolluyoruz kendilerini.

6) Cyrene Aloe Vera Yüz Bakım Toniği : Çok fazla vaadi olan ancak bunların çoğunu yerine getiremeyen başarısız bir üründü. Ürünle ilgili tek sevdiğim şey cildi kurutmuyor oluşuydu. Ürün isabetli olarak piyasadan çekilmiş ve nemlendirme üzerine vaatleri olan yeni bir tonik getirilmiş :)

7) La Roche - Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro - Soyucu Tonik: Bu toniği ilk kullanımdan son kullanıma kadar hiç sevemedim. Vaatlerini gerçekleştirmemesi bir yana cildimi aşırı kurutmuş ve germişti. Bir daha almayı aklımdan dahi geçirmeyeceğim bir ürün. Ayrıntılı yazısı için Tık Tık

8) Nurs Lokman Hekim Hindistan Cevizi Yağı: Bu ürünü dudak peeling im için dudağıma iyi geleceğini düşünerek almıştım ancak rutinime bu ürünü ekleyince hiçbir olumlu değişiklik görmedim dudaklarımda.

9) Son Zamanlarda Denediklerim: Essence burun bantları resmen felaketti. Banttaki yapışkan madde burnuma yapıştı ve onu çıkarmak için resmen burnumu kazımak zorunda kaldım. Bir daha asla burun bantlarına başvurmayacağım bu konuda resmen hepsinin sonu hüsran oluyor. Nuxe'nin serum testeri bende ürünün tam boyunu gidip da satın alacağım bir etki bırakmadı. Denediğim süre boyunca etki olarak bir şey göremedim sadece ürünün kokusu hoşuma gitti. Heliotrop nemlendirici inanılmaz yoğun bir üründü. Benim hayatımda gördüğüm en yoğun ve yedirilmesi zor kremdi. Sürdükten sonra yüzüm beyaz beyaz krem kalıntılarıyla kaplanmıştı. Etki olarak da beni etkileyecek herhangi bir etkisini görmedim.

İşte benim son zamanlarda bitirdiğim ve çöpe yolladığım ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!

7 yorum:

  1. Burun bandı denemek yerine benim sana söylediğim maskeyi al :) Bu arada sana bir şarkı ile seslenmek istiyorum unutuldum unutuldum kurutulmuş güller gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burun bandını o konuşmamızdan önce almıştım :) Maskeyi ne yazık ki bulamadım tükenmiş olmalı gittiğim Gratis mağazasında.

      Ahaha yok unutulmadın sadece şu aralar aklımı meşgul eden çok fazla şey var ve bunların arasından kendimde dahil olmak üzere kimseye zaman ayıramıyorum. Umarım kusuruma bakmazsın.

      Sevgiler,

      Sil
    2. Yok yok kusura bakma müsait olduğunda görüşelim :)

      Sil
  2. dr organic diş macununu merak ettim nereden satın almıştın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manukabalı ya da Lilakutu adreslerinden ürünü temin edebilirsiniz :)

      Sil
  3. Canim siyah nokta maskesi olarak sadrce bimde satilan rituel de beaute olani ise yariyor bloga yazmistim ben bakmani oneririm ama ne yazik ki o da cok sert bu siyah noktalari kazisak bile cikmiyorlar deli olucam sonunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık maske ya da bantlara başvurmaktan vazgeçtim siyah noktalar için çünkü ne zaman bu tip ürünler kullansam sonrasında burnumda oluşan o kızarıklıklardan dolayı pişmanlık duyuyordum.

      Bir ara bende siyah noktalarla baya bir mücadele etmiştim ama şu aralar biraz hafiflediği için bu sorunum, pek düşünmez oldum siyah noktaları. Eğer olur da güzel bir ürün keşfedersem mutlaka haber veririm :)

      Sil