20 Şubat 2015 Cuma

Bugün Günlerden 50 Shades Of Grey

Bugün Günlerden 50 Shades Of Grey

Merhaba, arkadaşlar! Bugün tek kelimeyle harika bir gün geçirdim ve bunu da dünyalar tatlısı arkadaşım Seda'ya borçluyum. Okul , hayatımda ki gelişmeler derken gerçekten bunalmıştım ve kafamı dağıtabileceğim ve beni anlayabilecek bir insanla görüşmeye  ihtiyacım vardı ki ne kadar şanslıyım: Seda'nın da bugün boş günü olduğu için neredeyse tüm öğleden sonrasını bana ayırabildi. Her ne kadar programımızda film izlemek olmasa da kitapları okuduğumu ve filmi de görmek istediğimi söyleyince istersem filme gidebileceğimizi söyledi ki bunu duyunca resmen havalara uçtum . Bilmem sizde de bu özellik var mıdır , ancak bazı şeyleri yapacağınız zaman yanınızda mutlaka birisi bulunsun istersiniz ya işte ben film izlerken mutlaka yan koltuğumda tanıdığım bir insan olacak :) İşte bu şekilde 50 Shades Of Grey filmine gittim peki filmi beğendim mi?



Öncelikle, kitap serisini okuduğum için az çok neyle karşılaşacağımı bilerek gitmiştim. Her kitabını okuduktan sonra gittiğim filmde olduğu gibi yine kitabın yanında soluk kalan bir kurgu vardı. Gerçi benim 2 günde okuduğum kitabı 2 saat gibi sınırlı bir sürede izleyiciye sunduklarını düşünecek olursak bu konuda okuyucuyu tatmin etmemesini normal karşılamak gerekiyor. Filmde seçilen başrol oyuncularını rollerine oldukça yakıştırdım ancak mia , kate , elliot gibi bazı karakterleri oynayan oyuncular bana canlandırdıkları karakterlerin enerjilerini pek veremedi. Eh, 50 Shades Of Grey'den bahsediyorsak cinsellik içeren bölümlerden de bahsetmeden geçmek olmaz. Bir çok kişi filmde ki sevişme sahnelerinin kitaba göre çok sönük kaldığını söylese de bence gayet yerindeydi. Ne sinemada izlerken rahatsız edecek kadar abartı bir durum ne de kitapla kıyaslayarak sönük kaldığını söyleyebileceğim bir sevişme - her ne kadar Mr. Grey bunu bilmediğini söylese de benim literatürümde de gördüğüm sahnelerin karşılığı bu kelimeydi :) - sahnesi yoktu. Filmde kullanılan soundtrack lara tek kelimeyle B-A-Y-I-L-D-I-M hatta o kadar başarılıydı ki bazı yerlerde filmi gölgede bıraktı bile diyebilirim. Sizle konumun sonunda filmde çalan ve aşık olduğum bir şarkının müzik videosunu da paylaşacağım. Bunlar dışında filmle ilgili pek diyecek bir şey bulamadım yani '' Gidilip de sinemada görülmesi gereken bir film mi '' diye soracak olursanız eğer ki kitaplarını okuyup sevdiyseniz gidip sinemada zevkle izleyebilirsiniz filmi ancak kitaplarını okumadıysanız ya da okuyup da çok beğenmediyseniz  illa da sinemada izlenmesi gereken filmlerden değil.

Peki siz bu filmi izlediniz mi ? Eğer izlediyseniz film ile ilgili yorumlarınızı merakla bekliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder