24 Şubat 2015 Salı

Clinique Smart Custom - Repair Serum / Bana Pekte Akıllı Gibi Gelmedi :)

Clinique Smart Custom - Repair Serum / Bana Pekte Akıllı Gibi Gelmedi :)

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere bir kaç ay önce büyük heyecanla aldığım ancak bir türlü düzenli kullanamadığım bir üründen bahsedeceğim. Normalde cilt bakım ürünlerini yorumlamadan önce düzenli kullanmaya ve etkilerinin tamamını gözlemlemeye çalışırım ancak bu ürünü kullanırken yaşadıklarım ne yazık ki düzenli kullanma isteğimi yok etti. Pekala, bakalım neden memnun kalmamışım Clinique Akıllı Onarım Serumundan:



Öncelikle Clinique Smart Custom - Repair Serumun vaatlerine bir bakalım:

-Cildinizin değişen ihtiyaçlarını anlar ve bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunar.

- Cildinizin farklı ihtiyaçlarına uygun onarım sağlar.

- Cilt tonu eşitsizliği, koyu lekeler, çizgi ve kırışıklar, sıkılık kaybıyla savaşan tek bir akıllı serum.

- Cildinizin değişen ihtiyaçlarını anlar ve bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunar.

* Peki benim kullandığım süre boyunca Clinique Smart Custom - Repair Serumla ilgili yorumlarım neler oldu:

- Test boyunun satışa sunulduğunu duyunca hemen bir heyecanla satın almıştım. O sıralar cildim çok hassastı ve yüzümde bölgesel kızarıklıklar vardı. Hassas cildimi sakinleştirmesini ve cilt tonumu eşitlemesini umut ederek almıştım ürünü ,ancak bırakın yüzümdeki kızarıklıkları hafifletmeyi yüzümdeki kızarıklıkları daha da koyulaştırdı. Bu deneyimden sonra uzunca bir süre ürünü kullanmadım.

- Cildimde ki aşırı hassaslık geçtikten ve kızarıklıklardan kurtulduktan sonra ürüne bir şans daha vermek istedim. Bu seferde ürünle ilgili hiçbir olumlu ya da olumsuz bir değişim göremedim. Sanki ürünü boşuna sürüyormuşum gibi bir hisse kapılıyordum kullanırken. Cilt tonu eşitleme, cildin değişen ihtiyaçlarını anlama bu vaatlerinin hiçbirini göremedim.

- Serum klasik sıvı serumların aksine kremsi yapıya daha yakın. Cilt tarafından emilimi hızlı.

Evet işte benim Clinique Akıllı Onarım Serumu ile ilgili yorumlarım bunlardı. Peki bu ürünü başka deneyen var mı? Gerçekten merak ediyorum bir benim cildimde mi bu kadar etkisizdi yoksa diğer kullanıcılarda aynı hissi yaşadılar mı?

Sonuç olarak orijinal boyuna asla gidip de o kadar para vermeyeceğim, cildimde herhangi bir işe yaradığını görmediğim bir serum oldu. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)

2 yorum:

  1. Nedense bende böyle akıllı ürünlere pek inanmıyorum. :)) Bloğunu takibe aldım. Bana da uğrarsan çok sevinirim. www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, cildin ihtiyacını anlayan serum ifadesi insana pekte inandırıcı gelmiyor.

      Teşekkürler, hoş geldin :)

      Sil