13 Şubat 2015 Cuma

Lana Del Rey Bağımlılığı


Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Kaç gündür blog a son zamanlarda kullandığım ürünlerin yorumlarını yazmak istiyordum ancak hava o kadar kapalı ki ürünlerin aydınlık bir fotoğrafını çekmek neredeyse imkansız. Aslında ürün resmi ile yazmak birbirinden çok farklı iki şey ama ne bileyim biri olmayınca diğeri eksik kalacakmış gibi hissettim. Aslında bu havadan pekte şikayet ettiğim söylenemez simsiyah fırtına bulutları ve yağmuru görünce resmen içim açılıyor :) Her neyse bugün de herhangi bir ürünü fotoğraflayıp yazısını yazamayacağımı anlayınca bende son zamanlarda severek dinlediğim bir sanatçıdan bahsetmek istedim. Evet, bugün sizlerle Lana Del Rey hakkında konuşacağız bakalım neden son zamanlarda müziklerinin bağımlısı haline gelmişim?



* İlk olarak sesi. Tanrım, bir ses herhalde ancak bu kadar güzel yorum yapıp insanı söylenenlerin içine çekebilir. Her ne kadar şarkılarında anlattığı konular çoğunlukla yabancı olduğum bir hayata dair olsa da onu dinlerken sanki o yaşamın bir parçası gibi hissediyorum kendimi. Normalde ister miyim şarkılarında ki hayatı? Tabi ki hayır! Ama dinlerken zevk alıyor muyum? Ah, kesinlikle evet! Sanki insanın içine gömülmüş karanlık dürtüleri gün yüzüne çıkartıyormuş gibi bir his uyandırıyor bende. Mesela aşk acısı hayatımda hiç ciddi bir aşk acısı yaşamadım ama onu dinlerken bunu hissedebiliyorum. Ya da hiçbir zaman sarhoş olup çılgınca şeyler yapmadım hatta ne sarhoşluğu daha ömrümde içki bile içmedim ancak Lana Del Rey'i dinlerken o durumu yaşıyormuş gibi hissediyorum.(Şarkı dinleyerek sarhoş olan blogger -gulumseyenaura)

* Tarz olarak ayrıca aşık olduğum bir isim Lana Del Rey. Vintage, retro giyim tarzı o kadar güzel ve farklı geliyor ki. Kendine bu tarzı yakıştırma konusunda tek kelimeyle harika!

* Ayrıca söylemeden geçmeyeceğim başka bir konuda şarkılarındaki o harika müzikal. Tamam belki şarkılarında ki müzikalin yapımcısı Lana değil ama sesiyle o kadar harika bir bütünlük içinde geliyor ki bazen sesiyle mi yoksa müzikal ile mi şarkının içine çekildiğinizi anlayamıyorsunuz.


* Eh, Lana Del Rey'den bahsedip de son zamanlarda tekrar tekrar dinlediğim bir şarkısını sizlere de dinletmeden konuyu bitirmek olmaz değil mi? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder