18 Şubat 2015 Çarşamba

Missha Türkiye Alışverişim ve Deneyimlerim

Missha Türkiye Alışverişim ve Deneyimlerim
Merhaba, arkadaşlar! Son günlerde biraz az yazıyorum bunun farkındayım ancak gerçekten insanın yazası gelmediği zaman olmuyor. Kaç kere denedim konuya giriş yapmayı ancak ne zaman '' umarım bugün harika bir gün geçiriyorsunuzdur ''diyecek olsam takılıyordum çünkü son zamanlarda Türkiye'de yaşanan olaylar bunu yazmamı imkansız hale getirecek nitelikteydi. ( Şu cümlenin devamını gerçekten getiremiyorum. Getirmeye çalıştığımda sanki beynimde farklı bir bölüm devreye giriyor ve böyle cani yaratıkların yargılanmaya haklarının olmadığı ceza kanununun sadece insanlara uygulanabileceği,  bu tip yaratıklar için ayrı bir kanun düzenlemesine gidilmesi gerektiği gibi fikirlerle dolup taşıyorum.) ( 7 satır yazıp geri sildim Özgecan'ın başına gelenler için bir kitap yazsam bile içimi tam olarak dökemeyeceğimin farkına vardım) Tamam artık şu başlıkla alakalı bir şeyler yazmalıyım. Eveeet, Missha Türkiye yeni keşfettiğim bir alışveriş sitesi. Sitenin içeriği henüz tam olarak hazır olmasa da çoğu üründe yeterli bilgiye ulaşabiliyorsunuz.



Missha Türkiye Alışverişim ve Deneyimlerim

-Öncelikle aldığım ürünlere bir bakalım:

Perfect Cover BB Cream SPF42/PA+++ (No.23) ( Tester )

Signature Real Complete BB Cream SPF25/PA++ (No.21) ( Tester )

Signature Wrinkle Filler B.B Cream SPF37/PA++No.21 ( Tester )

Super Aqua Cell Renew Snail Skin Treatment (5ml/Miniature) 

MISA Geum Sul Emulsion (5ml/bottle) 

For Men Advanced Complete B.B Cream SPF45/PA+++ 

For Men Extreme Renew Skin (5ml)

For Men Extreme Renew Lotion (5ml) 

-Peki yaptığım alışveriş sonucu memnun kaldım mı?

* Tek kelimeyle bayıldım yaptığım bu alışverişe. Her ne kadar ürünleri henüz deneyip, etkilerini görme şansım olmadıysa da alışveriş anlamında her şey çok güzeldi.

* İlk olarak oldukça hızlıydılar, sipariş 2 gün içinde elimde oldu.

* Alışverişinizi tamamlarken ek olarak not ekleyebiliyorsunuz ki ben bu özelliğe bayıldım. Satın almayı istediğim ancak stoklarda kalmayan bir ürünün numunesini istemiştim notumda ancak numunede kalmadığından dolayı beni mesajla bilgilendirip cilt yapıma uygun başka numuneler göndereceklerini söylemişlerdi ki öyle de yamışlar. Bence bu siparişin altına not düşme sistemi alışveriş yapılan tüm sitelere getirilmeli !

*Alışverişinizi tamamlarken denemek istediğiniz 3 ürünü seçebiliyorsunuz. Ayrıca siteden her ne kadar satılık olmadıkları söylense de 1 TL karşılığında çeşitli numuneler de alabilirsiniz. Satın aldığım ve tercih ettiğim numunelerin yanına ekstradan 4 numune daha katmalarına oldukça mutlu oldum özellikle numune verme konusunda ne kadar kıt bir yerde yaşadığımızı düşünecek olursak Missha Türkiye ailesini bu konuda takdir ettim.

* Belki çoğu kişi için pekte önemli olmaya bilir  ama  gelen kutunun dizaynı ve  içindeki minicik ürünlerin kutuyu doldurup taşırması beni o kadar mutlu etti ki resmen şeker sandığının içine düşmüş küçük çocuklar gibi mutlu oldum kutunun içini kaplayan o minik ve tatlı ürünleri görünce.

* Missha alışverişim işte böyleydi arkadaşlar. Alışveriş kalitesi olarak benim gerçekten memnun kaldığım bir adres oldu. Eğer ürünlerinin etkisinde de aynı başarıyı görürsem kesinlikle tekrar ziyaret edeceğim bir adres olacak. Bu arada şu sıralar tüm ürünlerinde %30 indirim var stoklar bitmeden bir göz atmanızı tavsiye ederim.

 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

Edit: Missha online nın son kullanma tarihi geçmiş ürünleri satmasıyla ilgili yazıma ulaşmak için tık tık

8 yorum:

  1. Bugün bi sipariş daha verdim misshadan.
    İnanılmaz derecede ilgili bir müşteri hizmetleri var. Bir şey sorduğunuzda çok kısa sürede cevap alıyorsunuz.. Benim favori sitelerimden missha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende müşteri hizmetlerinin ilgisinden oldukça memnun kaldım. Satın aldığım ürünlerden de bu kadar memnun kalırsam vazgeçilmez alışveriş adreslerimden birisi olacak. :)

      Sil
  2. Ben de sipariş vermeyi düşünüyordum ama çekiniyordum. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar internet üzerinden yaptığım en güzel alışverişti.

      Bende yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhaba. Acaba For Men Advanced Complete B.B Cream SPF45/PA ürününden memnun musunuz? Erkek arkadaşıma alacağım. Özellikle iyileştirici özelliği nasıl. Yağlı bir cilde sahip. Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Missha bu ürünü her ne kadar makyajsız gibi sade bir görünüm elde edileceği vaadiyle satıyor olsa da ne yazık ki gerçekte pekte öyle olduğunu söyleyemeyeceğim. Ürünü erkek arkadaşınıza almayı planlıyorsanız öncelikle çok iyi bir peeling ile erkek arkadaşınızın yüzündeki tüm ölü derilerden arındığından emin olun çünkü ölü deri üzerinde aşırı derecede topaklanma yapıp oldukça rahatsız edici bir görüntü veriyor.

      Kırışıklıkları iyileştirme vaadi var ancak ne yazık ki ne bu B.B kremin ne de şu ana kadar denediğim herhangi bir B.B kremin bu konuda bir işe yaradığını söyleyebilirim. Belki içinde bulunan güneş koruması sayesinde zararlı güneş ışınlarının neden olduğu kırışıklıkları önleyebilir ancak kesinlikle halihazırda var olan kırışıklıklar üzerinde bir etkisi olmayacaktır.

      Kremin cildim üzerindeki renk uyumunun nasıl olduğunu bir türlü hatırlayamıyorum. Ürünü aldıktan sonra 2 hafta ara sıra kullanıp raflarda bir köşeye atmıştım renginde sevmediğim bir şey vardı ancak dediğim gibi şu an hatırlayamıyorum. Ürünü yarın gün ışığında yüzüme uygular, akşam 19.00 gibi ciltteki duruşu / renk uyumu gibi konularda daha detaylı bir yanıt yazarım ;)

      Sil
    2. Cevabınız için çok teşekkürler :)

      Sil
    3. Bugün B.B kremi tekrar denedim ve neden bir zamanlar sevmeyip de bir köşeye attığımı anlayamadım.

      Ürünü kullanırken erkek arkadaşınızın şunlara dikkat ettiğinden emin olmalısınız:

      - Kesinlikle çok az miktarlarda uygulanmalı. Ürünü cildindeki tek bir yere sürüp onu yaymak yerine farklı birkaç bölgeye az miktarda ürün katarak dağıtsın. Ürün ciltte kolay dağılma konusunda kullandığım en başarılı BB krem değil.

      - Ürünü minik bir makyaj süngeriyle uygulaması çok daha doğal bir görüntü elde etmesini sağlayacaktır.

      - Ürünü uygulamadan önce mutlaka cildine hafif bir nemlendirici krem sürmeli aksi takdirde kuru cilt üzerinde BB kremi dağıtmak ve iyi bir sonuç elde etmek oldukça zor olur.

      - Erkek arkadaşınızın cildinde ölü derilerle bir problemi olmadığından emin olmalısınız çünkü ürün ölü deri üzerinde çok kötü bir şekilde topaklanma yapıyor.

      - Son olarak akşam eve geldiğinde BB kremi yüzünden çıkarmasına yarayacak bir makyaj temizleme suyu kullanmayı ihmal etmemeli.

      Yukarıda saydığım koşulları yerine getirirse bu BB kremi kullanırken oldukça memnun kalacaktır. Yağlı cildi gün boyu mat tutabilen, yağlanma problemine neden olmayan. Bugün ki inanılmaz rüzgarlı havada bile yüzümden akıp gitmeyen ve cilt ile bütünleşen güzel bir BB krem.

      Sil