4 Şubat 2015 Çarşamba

SLS İçermeyen Şampuan Arayışlarım Bölüm #2 : Yves Rocher Anti - Pelliculaire / Kepeğe Karşı Etkili Şampuan

SLS İçermeyen Şampuan Arayışlarım Bölüm #2 : Yves Rocher Anti - Pelliculaire / Kepeğe Karşı Etkili Şampuan

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bir süredir blog umda eskisi kadar aktif olamadığımın farkındayım ancak şu aralar öylesine yoğunum ki ... Bugün sizlere SLS içermeyen şampuan arayışına girdiğim son dönemlerde bulduğum bir şampuandan bahsedeceğim bakalım Yves Rocher'in bu kepeğe karşı etkili şampuanı vaat ettiklerini gerçekleştirebiliyor mu?



* Normalde kendi yorumlarımdan önce ürünün vaatlerini sizlere gösterirdim ancak bu ürünün vaatleri şişesinin üzerinde Fransızca yazdığı için ve TR online satış sitesinde de ürünü bulamadığımdan dolayı bu seferlik vaatler bölümünü es geçiyoruz.

* Bakalım benim yorumlarım neler olmuş Yves Rocher'nin Kepeğe Karşı Etkili Şampuanı hakkında:

- İlk olarak bu şampuanı alırken inanılmaz bir kararsızlığa düştüğümü belirteyim. En son Yves Rocher'dan kullandığım şampuan saçlarımı o kadar kötü yapmıştı ki dönüp bir daha aynı markanın bir başka şampuanını kullanmak bana pek mantıklı gelmemişti. Ancak gelin görün ki hem fiyatı açısından hem de oldukça kolay ulaşabildiğim için denize düşen yılana sarılır mantığıyla bu ürünü almıştım. Şu an iyi ki de almışım diyorum :) O kepek problemiyle savaştığım dönemde bana oldukça yardımcı oldu.

- Kepeğe olan etkisini kullanmaya başladığım ilk haftadan itibaren gözle görülür biçimde gösterdi. Kepek sorunumun %90'ını sadece 1 haftalık kullanım ile hallettiğini söyleyebilirim. 2. haftanın sonuna geldiğimde artık saçımda en ufak bir kepek dahi kalmamıştı. Ancak bu şampuanı bırakıp ( Ah Ozan bulmuşsun işte işe yarayan bir şampuan niye gül gibi Stefan dururken gidip Damon'un kollarına atlayan Elana gibi eski şampuanına dönüyorsun) eski şampuanım olan Phyto'ya dönüş yaptım ve saçımda ki kepek sorunu tekrardan ortaya çıktı üstelik pişmanlık duyup yine Yves Rocher'in şampuanına dönünce bu sefer eski gösterdiği etkiyi göremedim. ( Ürün tanıtımından çıktı pembe diziye döndü resmen )

- Ürünü köpürme bakımından fena bulmadım ancak bu saçlarınızı ne kadar süreyle yıkadığına ve saç boyuna göre değişiklik gösterebilir kişiden kişiye göre. Ben saçlarımı günlük yıkadığım ve kısa tuttuğum için galiba köpürme konusunda yeterli bulmam gayet normal.

- Üründe aşırı yoğun bitkisel bir koku var. Her ne kadar bu kokudan hiçbir şekilde rahatsız olmasam da koku hassasiyetiniz varsa yine de almadan önce bir koklayın derim.

- Saçı temizleme konusunda başarılı bir üründü ancak saçı temizlerken saçın nemini koruma bakımından oldukça başarısızdı ki bu benim gibi günlük şampuan kullanan birisi için ciddi bir sorun. Bir süre sonra saçlarınızı oldukça kuru ve cansız hissediyorsunuz.

- Fiyat - performans açısından kepek sorunu yaşadığınız dönemlerde deneyebileceğiniz bir şampuan. Fiyat olarak 12-15 TL arası bir fiyatı vardı ki ürünün 200 ml boyunu göz önünde bulundurursak gerçekten çok uygun bir ürün.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın ;)

3 yorum:

  1. ayy ınan delırıcem artık şampuan ararken.saçlarım kuru ve kıvırcık ve kepek de var .şimdi ben kepek şampuanı alsam daha da kurutucak yorumlara göre .kuru saç şampuanı alsam kepeğe fayda etmıyor ben napıyım:D bu arada bu şampuan satışta değilmiş şu an narlısı var alsam mı almasam mı delı sorular:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen şu an satışta olan bir ürün değil. Yves Rocher'nin nar özlü şampuanını da kullandım saçı biraz kurutuyor olsa da iyi bir saç kremiyle halledilmeyecek bir problem de yaratmıyor.

      Benim Yves Rocher şampuanları arasında en beğendiğim şampuan serisidir kepeğe karşı etkili şampuanları. Eğer henüz denemediyseniz bir şans vermenizi öneririm fiyat - performans açısından bence gayet iyi bir ürün. ;)

      Bu arada Phyto ürünlerine bir göz atabilirsin temizleme olarak oldukça yumuşak bir yapıya sahipler ve saçta kuruluğa neden olmuyorlar. En azından benim günlük kullanım için aldığım Phyto Phytoprogenium böyleydi. Yanılmıyorsam markanın kepeğe karşı etkili olan şampuanları da mevcut.

      Sil
  2. phyto ürünlerını hiç denememiştim ama hemen göz atıcam merak ettım şimdi:)

    YanıtlaSil