10 Mart 2015 Salı

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü Estee Lauder Alışverişim ve Deneyimlerim

 Estee Lauder Alışverişim ve Deneyimlerim

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Ne zamandır 8 Mart da benim için değeri hiç bir şey ya da hiç kişiyle ölçülemeyecek olan  annem için bir hediye almayı düşünüyordum. Ancak işin şöyle bir kısmı var ki annemle olan zevklerimiz oldukça farklıdır. Giyim konusunda ben biraz daha görüntüye önem verirken annem asla rahatlıktan taviz vermez. Bu nedenle ona aldığım şeyleri giymeyeceğini bildiğim hatta geçen yıl ona aldığım pantolonu üzerinde sadece 2 kere ( o da sırf benim mutlu olmam için giydiğine eminim  ) gördükten sonra giyim seçeneğinin üzerine bu yıl koca bir çizik attım. Sonra aklıma kozmetik geldi hatta kadınlar gününe özel çok güzel kozmetik indirimleri ve setleri de görmüştüm ancak annemin daha özel günler dışında hiçbir zaman makyaj yapma gibi bir merakı olmadığını düşününce bu seçeneği de elemek zorunda kaldım. Ardından acaba cilt bakımıyla ilgili bir hediye mi alsam  diye düşündüm ancak bu konuda da ne yazık ki pek meraklı değil. Bazen cildi çok kuruduğunda ya da cildinde bir problemle karşılaştığı zaman benden ürün istemeye gelir ,fakat o verdiğim cilt bakım ürünlerini de maksimum 3-4 gün düzenli kullanır. İşte bu yüzden hediye olarak cilt bakımı seçeneğini de eledim. En sonunda aklıma parfüm almak geldi. Şu ana kadar hiç ona parfüm almamıştım ve koku zevklerimizin de mi birbirinden farklı olup / olmadığını anlamak için 8 Mart gayet güzel bir gün gibi gelmişti. Epey bir araştırmanın sonunda hem görünüşüyle, hem de vaatleri ve notalarıyla beni en çok etkileyen parfüm Estee Lauder'in Modern Muse Chic oldu. Bakalım Estee Lauder den yaptığım alışverişten memnun kalmış mıyım?



- Estee Lauder'in bu gibi özel günlerde yaptığı kampanyaları gerçekten seviyorum. Hem fiyat konusunda aşırı uçuk fiyatlar ödemiyorsunuz hem de sevdiğinize çok güzel hediyeler alabiliyorsunuz. Mesela benim siparişini verdiğim parfümün yanında gelen beyaz makyaj çantası ( O kadar güzel ki rengi ve dokusu resmen aşık oldum çantaya), Estee'nin ünlü onarıcı serumu ( daha önce deneyip , beğenmediğim bir ürün olmuştu. Gerçi annemin cildi benim ki gibi hassas değildir eğer düzenli kullanırsa benden daha iyi sonuçlar alacağına eminim.) son olarak da yaşlanma karşıtı CC kremi ve üç de minik paket tester. Estee Lauder müşteriyi hediyelerle mutlu etme konusunda benden tam puanı aldı!

- Müşteri hizmetleri konusunda da Estee Lauder'i oldukça beğendim. Sorularıma gösterdikleri ilgi ve özen oldukça iyiydi. Kargo siparişin ertesi günü hızlı bir şekilde kargoya verilmişti.

- Estee Lauder'den yaptığım alışverişimde memnun kalmadığım tek nokta, tercih ettikleri kargo şirketiydi. Gerçekten yurtiçi kargo kadar yavaş bir kargo şirketi daha var mıdır diye düşünüyorum. Diğer tüm kargo şirketleri kargo Adana'ya ulaştığı gibi ya da ertesi gün teslim yaparken yurtiçi kargonun kargomu teslim etmesi 3 gün aldı. Artık online alışveriş yaparken özellikle dikkat eder oldum sipariş vereceğim sitenin yurtiçi ile anlaşmalı olmamasına.

Evet, arkadaşlar işte benim Estee Lauder alışverişim ve deneyimlerim bu şekildeydi. Tüm emekçi kadınlarımızın geçmiş 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününü kutluyorum.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder