7 Mart 2015 Cumartesi

Carolina Herrera 212 Sexy Men Parfüm Yorumum

Carolina Herrera 212 Sexy Men Parfüm Yorumum

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Ne zamandır aklımdaydı havalar daha da ısınmadan şu kışın kullandığım parfümleri blog da yorumlamak. Bilmiyorum sizde de var mı mevsimlere göre bazı kokuları daha çok sevip bazılarını ise pek yakıştıramama durumu.  Şimdi şunu diyenler olabilir Ozan zaten parfümler de kullanılan kokular yaz kokusu, kış kokusu diye ayrılıyor hani bu sana özgü bir durum değil , ancak hayatın pek çok yerinde olduğu gibi parfüm konusunda da kendi zevkime bağlı bir insanım. Yazın en boğucu havasında tatlı, şekerli bir vanilya kokusuna bürünmek istiyorsam ya da kışın tenimde bir okyanus esintisi hissetmek istiyorsam havaya ya da insanların ne düşüneceğine aldırış etmeden istediğim parfümü kullanabilirim. Bu gibi durumlar dışında genellikle kışın tatlı ve şekerli kokuları tercih ederken yazın meyve ve baharat ağırlıklı kokuları tercih ediyorum. Bu kadar parfüm zevkimden bahsettikten sonra gelin bakalım Carolina Herrera 212 Sexy Men hakkında ki yorumlarım nelermiş?



* Öncelikle parfümün notalarına bir göz atalım:

Üst notalarda mandalina, bergamot, kakule ve biber; orta notalarda çiçekler, kakule ve biber; alt notasında vanilya, andal ağacı, misk ve amber bulunuyor.

* Ürünün vaatleri :

- Seksi, gizemli, erkeksi... 212 Sexy Men, mandalina ve bergamotla belirginleştirilmiş enerjik bir tazeliğin kombinasyonu. Kakuleyle harmanlanmış biber ve çiçeklerin taç yapraklarına ait notalar zarif ve baharatlı bir çekicilik yaratıyor. Vanilya ve miskle harmanlanmış odunsu alt notalarla da erkeksilik dışa vuruluyor. Şişenin kapanışı ve açılışı, patlıcanın ve koyu pembe tonlarının duyusal karakterini tamamlayan güç, dayanıklılık ve kalite duygusu veriyor.

* Peki benim yorumlarım neler oldu:

- Açılışta mandalina ve oldukça hafif bir mandalina kokusuyla karşılaştım. Burada mandalinanın vanilya ile tatlandırılması hoşuma gitti. Parfümün üst notalarını oldukça sevdim.

- Orta notalara geçilmeye başlandığında baştaki o baskın turunçgiller kokusu hafifliyor ve başlarda aldığınız o hafif vanilya kokusu amberle birlikte parfümün baskın kokuları haline geliyor. Bir süre sonra baştaki mandalina kokusu tamamen kayboluyor ve vanilya, amber ikilisinin yanına biber, tarçın ve kakule kokuları ekleniyor. Bu eklenen 3 kokunun içinde en bariz fark edileni biber kokusu. Orta notalarını pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Hatta ilk kullandığım günler biraz rahatsız olduğumu dahi söyleyebilirim orta notada yer alan koku harmanından. Bu bölümde kullanılan özellikle biber kokusunun daha doğal olmasını beklerdim bana oldukça yapay geldi. Üstelik yapay olmanın yanında saldırgan diyebileceğim bir yönü de vardı çünkü bu beğenmediğim yapay biber kokusu buram buram burnuma gelerek beni oldukça rahatsız etti.

- Alt notalara doğru neyse ki sonradan eklenen ve yapay koktuğunu düşündüğüm baharat kokuları yumuşayarak üstünlüğü tatlı ve sıcak vanilya, amber kokularına bırakıyor. Ayrıca burada tatlı / kremsi kokuların yanına odunsu kokular ekleniyor. Ben alt notalarını o kabus gibi geçen orta notalardan sonra oldukça beğendim. Hatta ''oh be sonunda bitti şu orta notalar'' demiş bile olabilirim alt notalara geçtiğinde :)

- Parfümü tek cümle ile anlatmam gerekse herhalde baştan sona tatlı geçen bir turunçgiller ve baharat karışımı olarak anlatırdım.

- Benim gibi tatlı kokuların sevdalısı olan bir insan için bile hayal kırıklığı yaşatan bir parfüm olduğunu düşünecek olursam eğer kremsi vanilya kokusundan çok haz etmeyen biriyseniz parfümü almadan önce iyice düşünmenizi öneririm.

- Kalıcılık ve fark edilirlik konularında başarısız bir parfüm. Bu nedenle eğer yanınızda ki insanlardan parfümünüz ile ilgili iltifatlar duymayı seviyorsanız ( Ozan sen de , kim sevmez ki güzel koktuğunu duymayı ) bu parfüm sizi hayal kırıklığına uğratacaktır. Bittiğinde tekrar almayacağım bir parfüm oldu.

Eveeet, arkadaşlar işte benim Carolina Herrera 212 Sexy Men parfüm yorumlarım bu şekildeydi. İlk kez bir parfüm yorumladım bugün, sizce bu konuda nasılım? Eğer anlatımımda eksiklik gördüğünüz bir yer varsa yorumlarda belirtirseniz oldukça mutlu olurum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder