24 Mart 2015 Salı

Harika İkililer Yazı Serisi #1 : Ausganica Flake Waiver Shampoo ve Yves Rocher Anti - Pelliculaire

Harika İkililer Yazı Serisi #1 : Ausganica Flake Waiver Shampoo ve Yves Rocher Anti - Pelliculaire

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün yeni bir yazı serisine başlamak istedim; seride tek başına kullanıp da etki bakımından çok beğenmediğim ancak bir başka ürünle beraber kullandığımda harika sonuçlar aldığım ürünlerden bahsedeceğim. Yves Rocher Anti - Pelliculaire şampuanına dair daha önceden ayrıntılı bir yazı hazırlamıştım. Bu nedenle bu yazımda ondan pek bahsetmeyeceğim eğer okumak isterseniz - Tık Tık



 Ausganica Kepek Karşıtı Şampuanın vaatlerine bakalım:

- Kepek ve kaşıntılı saç derisini rahatlatmak, yatıştırmak için aktif bitkisel içeriklerle formüle edilmiştir.

- Düzenli kullanımla kepek oluşumunu engeller, bakteri üremesini önler ve kepeği etkin bir şekilde ortadan kaldırır, saç derisinin yenilenmesine, canlanmasına destek verir.

* Benim yorumlarım neler oldu Ausganica Kepek Karşıtı Şampuanı hakkında:

- Kepekli ve kaşıntılı saç derisini rahatlatma konusunda oldukça başarısız bir üründü. Düzenli kullanımda kepek oluşumunu engelleme namına herhangi bir etkisini görmedim.

- Kullandığım süre boyunca saç derimde ya da saçlarımda herhangi bir canlanma görmedim.



* Nasıl karar verdim bu iki ürünü beraber kullanmaya?

- Aslında vize sınavlarım yaklaştığı için yeni ürünler ya da farklı karışımlar deneyerek riske girmek istemiyordum ancak saçlarım geçen haftalarda o kadar kötü bir hale gelmişti ki saçlarımın bu halini daha fazla görmezlikten gelmem mümkün değildi. Ayrıca hali hazırda saçlarımda kepek, cansızlık , saç derisinde kaşıntı gibi sorunlar varken yeni bir şeyler denesem en fazla ne kadar kötü olabilir ki diyerek bu iki şampuandan azar azar avucumun içine aldım ve karıştırıp saçıma uyguladım. (Resmen kaybedecek daha neyim kaldı der gibi )

* Peki bu iki şampuanı karıştırdığımda etkileri neler oldu?

- İlk öncelikle karışım inanılmaz güzel köpürüyor saçınızda. İki şampuanın içeriğinde de SLS (sodium laureth sulfate) kimyasalı olmamasına rağmen bu kadar harika köpürdüğünü özellikle belirtmeliyim. Saçınıza uyguladığınızda anında bir rahatlama hissediyorsunuz saçlarınızda ve saç derinizde. Üstelik saç derisine verdiği bu rahatlama hissi günün büyük bir kısmında sürüyor.

- Saç ve saç derisini temizleyip , arındırması tek kelimeyle müthiş! Saçlarımda ki kepek sorununu 5 gün sonunda ortadan kaldırdı. Gerçi kepek oluşumunun pek çok faktörü olduğu için siz de ne kadar sürede etki eder ya da etkisi benim saçlarımda olduğu gibi harika olur mu bilemiyorum.

- Saçlarımı ardından hiçbir krem kullanmama rağmen yumuşacık yaptı. Ben yine de günlük saç bakımında özellikle saçlarımın ön kısmında ( yani şekil verdiğim kısımda) Phyto'nun güçlendirici kremini kullanmaya devam etsem de isteyen hiç krem kullanmadan sadece bu karışımla da yumuşacık saçlar elde edebilir.

- Saç derimde ya da saçlarımda olumsuz diyebileceğim en ufak bir etkiyle bile karşılaşmadım. Belki olumsuz yorum olarak karışım sonunda ortaya çıkan kokuyu söyleyebilirim. Karışım ağır bir bitkisel / limonsu kokusu var. Kokusu beni rahatsız etmedi ancak yine de uyarmak istedim, koku hassasiyeti olanlar bu keskin kokudan dolayı sıkıntı yaşayabilirler. Saçlarınızı duruladıktan sonra tabi ki bu kokudan da eser kalmıyor.

Evet, arkadaşlar işte blog da paylaştığım ilk muhteşem ikilinin bende ki etkileri bunlardı. Ne yazık ki Yves Rocher yukarıda bahsettiğim şampuanı bu yıl üretimden kaldırdı ve yerine yeni içeriğe sahip bir başka kepek önleyici şampuan getirdi. Yeni gelen Yves şampuanla Ausganica aynı şekilde etki ediyor mu bilmiyorum ama elimde ki eski Yves şampuan biter bitmez deneyeceğim. Eğer  Yves Rocher Anti - Pelliculaire şampuana mağazalarda rastlarsanız alıp Ausganica Flake Waiver (Lilakutu'dan ya da Ausganica'nın resmi sayfasından satın alabilirsiniz) şampuanıyla karıştırıp kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim :)

Bir sonraki yazımda görüşme üzere hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder