17 Mart 2015 Salı

Konjac Sponge Efsanesi ve Benim Yorumlarım

Konjac Sponge Efsanesi ve Benim Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Benim günlerim biraz bunaltıcı geçiyor şu sıralar. Eh, hem vize dönemi yaklaştı hem de 3. sınıfı da yavaş yavaş geride bırakırken artık geleceğime daha fazla odaklanmaya başladım ancak ne zaman gelecekle ilgili düşüncelere dalsam boğulup gidiyorum. Aklımda yapmayı istediğim o kadar fazla şey var ki ... Neyse sizi daha fazla bilinç altımın derinliklerine sürüklemeden konumuza dönelim. Ünlü konjac sünger, aynen ünlü diyorum çünkü biraz araştırma yaptığınızda göreceksiniz ki ürünle ilgili yazılan olumlu yorumların bir sonu gelmiyor. Hatta olumlu yorumu geçip epik destan havasıyla anlatanlar bile var bu süngeri : ... ve efsanevi beyaz atlı sünger yetişerek prensesini şeytani sivilcelerin, sayısız siyah noktaların ve kontrolden çıkmış yağ salgılarının elinden kurtardı. ( Biraz hayal gücü eklemiş olabilirim hakkında yapılan yorumlara ) Peki gerçekten konjac sünger bu kadar iyi bir bakım ürünü mü yoksa fena halde abartılıyor mu?



* Öncelikle Konjac Sponge Green Clay - Fransız Yeşil Kil Süngerinin vaatlerine bakalım:

- Yeşil kilin en önemli özelliği gözenekleri yağdan kirden temizleyerek küçültmesi ve gözeneklerin tıkanması nedeniyle oluşan sivilce ve siyah noktaları azaltmasıdır.

- Mükemmel bir emicilik özelliği vardır.

-  Derinlemesine temizlik ve ferahlık sağlar.

- Ekstra yumuşak dokusuyla hassas şekilde peeling yapar.

- pH dengeleyici ve zengin nemlendiricidir.


* Peki benim  Konjac Sponge Green Clay - Fransız Yeşil Kil Süngeri ile ilgili yorumlarım neler oldu:

- Yeşil kilin gözenekleri temizleme ve küçültme özelliklerini daha önce kullandığım kil maskelerinden biliyorum ancak kilin bu etkisini ürünü kullanırken göremedim. Siyah noktalar üzerinde en ufak bir etkisini bile göremedim ki bu da bana ürünün peeling konusunda da pek başarılı olmadığını gösterdi. Ayrıca bu ürünü kullandıktan sonra ciltlerinin pamuk gibi olduğunu söyleyenler olmuş ya bu insanlar ömürlerinde peeling kullanmamışlar ya da bana sahte ürün falan gönderdiler :D Yüzümde bu ürünü kullanmadan önce ara ara sivilce çıkıyordu bu durumda bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra da bir değişim göremedim.

- Mükemmel bir emicilik özelliği vardır denmiş bu özelliğini okuyunca bana bir gülme geliyor. Kullandığım ilk hafta ürünün peeling konusunda oldukça başarısız olduğunu bu yüzden bu süngerle birlikte normalde kullandığım peelingi de kullanmamam gerektiğini düşünmüştüm. Peeling i yüzüme ellerimle sürdükten sonra bu süngeri kullanınca bir de ne göreyim süngerin gözenekleri benim peelingi emiyor. Gerçekten de emilim konusunda çok başarılı ancak ne yazık ki yüzünüzde ki kiri değilde daha çok bu süngerle birlikte hangi ürünü kullanmaya çalışıyorsanız o ürünü emiyor ve kullandığınız ürünün etkisini 0'a indiriyor.

- Derinlemesine temizlik ve ferahlık hissi vermesi en fazla övgü toplayan yanı ürünün. Bana şu ürünün verdiği ferahlık ve temizlik hissinin 20 katını sabah yüzüme vurduğum bir avuç su veriyor. Artık siz düşünün ne kadar ferah bir his verdiğini üstelik bir avuç suya gidip de 32 TL'de vermiyorum bak bunu düşünmek bile beni bu süngerden daha fazla ferahlattı :)

- Eveeet, sonunda ürünle ilgili olumlu bir şey söyleyebileceğim :) Ürün gerçekten de yumuşacık. Yaşasın (!)

- Zengin bir nemlendirici olduğu söyleniyor, buna diyebileceğim tek şey : İyi bir espri anlayışlarının olduğu.

- Bu arada paketi açtığınızda karşınıza çıkan yumuşacık , tatlı görünüşlü ürüne aldanmayın dostlar, ıslanıp kuruyunca resmen kurbağaya dönüşen prens halini alıyor. Hatırlıyorum ürünü ilk açtığımda tepkim ''bu çok tatlı ben bunu kullanmaya kıyamam ki'' olmuştu sonrasında aldığı hali görünce şok geçirmiştim nasıl o kadar tatlı bir şey bu kadar çirkin bir görüntüye büründü diye :)

Konuyu tekrar okuduğumda fark ettim de resmen Disney'in prensler dünyasına gitmişim bazı yerlerde.  Blog da ürün yorumlarken aklım öyle yerlere gidiyor ki bende şaşırıyorum. Konuyu bitirmeden önce özetlemek gerekirse, o kadar övgü dolu yorum okuduktan sonra alıp hiçbir kayda değer özelliğini göremeyince hayal kırıklığına uğradığım ve sünger yıpranınca gidip de yenisini kesinlikle almayacağım ürünler listesine oldukça sağlam bir şekilde giriş yaptı konjac sponge.

İşte benim Konjac Sponge yorumlarım bu şekildeydi bir sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize çok iyi bakın!


7 yorum:

  1. Bu süngeri ben de çok merak ediyordum ama deneme şansım olmamıştı. Gerçekten çok övgüler alan bir sünger ama yazını okuyunca, çok da bir şey kaybetmemişim dedim, içim rahatladı :D Eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu kadar övgü alan bir ürünü denemediğim için bir şeyler kaybettiğimi sanıp almıştım ancak hiç gereği yokmuş. :)

    Bu ürün yerine haftada 2 kere basit bir peeling kullanılsa çok daha etkili sonuçlar alınabilir.

    Teşekkürler, işene yaradığına gerçekten sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Süngerin vaad ettikleri okuyunca pek bir heveslendim ama yazı ilerledikçe olumsuz yorumlar tam bir hayal kırıklığı oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende vaatlerine ve yapılan iyi yorumlara kanarak bu ürünü almıştım. Bu denli işe yaramaz bir ürün olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti. Ürünün yıpranmasını bile beklemeye gerek duymadan çöpe yolladım :)

      Sil
  4. bir avuç su kısmına çok katılıyorum, sen öyle diyorsan öyledir, alınmaz bu ürün. iyi ki almamışım geçen elime alıp bırakmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir karar vermişsin zira ürünü israf olmaktan ileri taşıyacak herhangi bir etkisini görememiştim kullandığım süre boyunca.

      Sil
  5. watsons daki silikon yüz fırçasını denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil